Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
"Kreowanie wizerunku marki na przykładzie kampanii reklamowych sieci handlowych"
Creating the brand image in advertising campaigns of discount supermarket chains
marka – kampania reklamowa – reklama – sieć handlowa – wizerunek marki
advertisement – advertising campaign – brand – brand image – discount supermarket chain
Przedmiotem pracy jest kreowanie wizerunku marki na przykładzie kampanii reklamowych sieci handlowych. Współczesna kreacja wizerunku marki ma znaczny wpływ na odniesienie przez przedsiębiorstwo sukcesu na rynku. Budowanie wizerunku marki zaczyna się już od jej podstaw, gdyż nawet jej nazwa i logo, mają wpływ na jej postrzeganie przez odbiorców. Stworzenie więzi z konsumentami i wzbudzenie ich zaufania to główne cele firm. Reklama, public relations i event marketing to niektóre instrumenty, które pozwalają zaistnieć marce w świadomości klientów i pobudzić ich do zakupu określonego produktu. Składa się na to wiele czynników, które firma musi wziąć pod uwagę, gdyż nawet najmniejszy błąd potrafi zniszczyć wizerunek marki w oczach konsumentów. W pracy omówione zostały trzy kampanie reklamowe znanych sieci handlowych oraz ich efekty. W kampaniach wystąpiły znane osoby oraz wykreowane postacie. Zostały one szeroko docenione przez klientów. Sympatie, którą wzbudzały dane osobistości, odbiorcy przelali na markę, dzięki czemu wzrost sprzedaży danych sieci handlowych był znaczny. Każda marka powinna skrupulatnie budować swój wizerunek, który wyróżni je wśród konkurencji i pozwoli maksymalizować zyski.
Creating the brand image in advertising campaigns of discount supermarket chains is an object of this work. Today creating a brand image has a big impact on the company's success in the market. Building the brand image starts from the very beginning, because even its name and logo influences its perception by the recipients. The company's main goals are to create relationships with consumers and gain their trust. Instruments that allow the brand to appear in their minds include advertising, public relations and even marketing. They encourage customers to buy a specific product. It consists of many factors that the company must notice, because even the smallest mistake can destroy the brand image for consumers. Part of the worki advertising campaigns of discount supermarket chains and their effects. Famous people and created characters appeared in the campaigns. Ideas have been appreciated by customers. Customers liked their personalities and this sympathy was transferred to the brand. This was the reason for grown up sales of discount supermarket chains.Each brand should build its image, which will make it unique and give a lot of profits.
dc.abstract.en | Creating the brand image in advertising campaigns of discount supermarket chains is an object of this work. Today creating a brand image has a big impact on the company's success in the market. Building the brand image starts from the very beginning, because even its name and logo influences its perception by the recipients. The company's main goals are to create relationships with consumers and gain their trust. Instruments that allow the brand to appear in their minds include advertising, public relations and even marketing. They encourage customers to buy a specific product. It consists of many factors that the company must notice, because even the smallest mistake can destroy the brand image for consumers. Part of the worki advertising campaigns of discount supermarket chains and their effects. Famous people and created characters appeared in the campaigns. Ideas have been appreciated by customers. Customers liked their personalities and this sympathy was transferred to the brand. This was the reason for grown up sales of discount supermarket chains.Each brand should build its image, which will make it unique and give a lot of profits. | pl |
dc.abstract.pl | Przedmiotem pracy jest kreowanie wizerunku marki na przykładzie kampanii reklamowych sieci handlowych. Współczesna kreacja wizerunku marki ma znaczny wpływ na odniesienie przez przedsiębiorstwo sukcesu na rynku. Budowanie wizerunku marki zaczyna się już od jej podstaw, gdyż nawet jej nazwa i logo, mają wpływ na jej postrzeganie przez odbiorców. Stworzenie więzi z konsumentami i wzbudzenie ich zaufania to główne cele firm. Reklama, public relations i event marketing to niektóre instrumenty, które pozwalają zaistnieć marce w świadomości klientów i pobudzić ich do zakupu określonego produktu. Składa się na to wiele czynników, które firma musi wziąć pod uwagę, gdyż nawet najmniejszy błąd potrafi zniszczyć wizerunek marki w oczach konsumentów. W pracy omówione zostały trzy kampanie reklamowe znanych sieci handlowych oraz ich efekty. W kampaniach wystąpiły znane osoby oraz wykreowane postacie. Zostały one szeroko docenione przez klientów. Sympatie, którą wzbudzały dane osobistości, odbiorcy przelali na markę, dzięki czemu wzrost sprzedaży danych sieci handlowych był znaczny. Każda marka powinna skrupulatnie budować swój wizerunek, który wyróżni je wśród konkurencji i pozwoli maksymalizować zyski. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.area | obszar nauk społecznych | pl |
dc.contributor.advisor | Rosiński, Jerzy | pl |
dc.contributor.author | Sagan, Michał | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Rosiński, Jerzy | pl |
dc.contributor.reviewer | Dyląg, Anna - 127842 | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-27T20:34:52Z | |
dc.date.available | 2020-07-27T20:34:52Z | |
dc.date.submitted | 2018-10-10 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie | pl |
dc.fieldofstudy | marketing i logistyka | pl |
dc.identifier.apd | diploma-128179-237671 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/231972 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | advertisement – advertising campaign – brand – brand image – discount supermarket chain | pl |
dc.subject.pl | marka – kampania reklamowa – reklama – sieć handlowa – wizerunek marki | pl |
dc.title | "Kreowanie wizerunku marki na przykładzie kampanii reklamowych sieci handlowych" | pl |
dc.title.alternative | Creating the brand image in advertising campaigns of discount supermarket chains | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |