"Kreowanie wizerunku marki na przykładzie kampanii reklamowych sieci handlowych"

master
dc.abstract.enCreating the brand image in advertising campaigns of discount supermarket chains is an object of this work. Today creating a brand image has a big impact on the company's success in the market. Building the brand image starts from the very beginning, because even its name and logo influences its perception by the recipients. The company's main goals are to create relationships with consumers and gain their trust. Instruments that allow the brand to appear in their minds include advertising, public relations and even marketing. They encourage customers to buy a specific product. It consists of many factors that the company must notice, because even the smallest mistake can destroy the brand image for consumers. Part of the worki advertising campaigns of discount supermarket chains and their effects. Famous people and created characters appeared in the campaigns. Ideas have been appreciated by customers. Customers liked their personalities and this sympathy was transferred to the brand. This was the reason for grown up sales of discount supermarket chains.Each brand should build its image, which will make it unique and give a lot of profits.pl
dc.abstract.plPrzedmiotem pracy jest kreowanie wizerunku marki na przykładzie kampanii reklamowych sieci handlowych. Współczesna kreacja wizerunku marki ma znaczny wpływ na odniesienie przez przedsiębiorstwo sukcesu na rynku. Budowanie wizerunku marki zaczyna się już od jej podstaw, gdyż nawet jej nazwa i logo, mają wpływ na jej postrzeganie przez odbiorców. Stworzenie więzi z konsumentami i wzbudzenie ich zaufania to główne cele firm. Reklama, public relations i event marketing to niektóre instrumenty, które pozwalają zaistnieć marce w świadomości klientów i pobudzić ich do zakupu określonego produktu. Składa się na to wiele czynników, które firma musi wziąć pod uwagę, gdyż nawet najmniejszy błąd potrafi zniszczyć wizerunek marki w oczach konsumentów. W pracy omówione zostały trzy kampanie reklamowe znanych sieci handlowych oraz ich efekty. W kampaniach wystąpiły znane osoby oraz wykreowane postacie. Zostały one szeroko docenione przez klientów. Sympatie, którą wzbudzały dane osobistości, odbiorcy przelali na markę, dzięki czemu wzrost sprzedaży danych sieci handlowych był znaczny. Każda marka powinna skrupulatnie budować swój wizerunek, który wyróżni je wśród konkurencji i pozwoli maksymalizować zyski.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorRosiński, Jerzypl
dc.contributor.authorSagan, Michałpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerRosiński, Jerzypl
dc.contributor.reviewerDyląg, Anna - 127842 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T20:34:52Z
dc.date.available2020-07-27T20:34:52Z
dc.date.submitted2018-10-10pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudymarketing i logistykapl
dc.identifier.apddiploma-128179-237671pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/231972
dc.languagepolpl
dc.subject.enadvertisement – advertising campaign – brand – brand image – discount supermarket chainpl
dc.subject.plmarka – kampania reklamowa – reklama – sieć handlowa – wizerunek markipl
dc.title"Kreowanie wizerunku marki na przykładzie kampanii reklamowych sieci handlowych"pl
dc.title.alternativeCreating the brand image in advertising campaigns of discount supermarket chainspl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Creating the brand image in advertising campaigns of discount supermarket chains is an object of this work. Today creating a brand image has a big impact on the company's success in the market. Building the brand image starts from the very beginning, because even its name and logo influences its perception by the recipients. The company's main goals are to create relationships with consumers and gain their trust. Instruments that allow the brand to appear in their minds include advertising, public relations and even marketing. They encourage customers to buy a specific product. It consists of many factors that the company must notice, because even the smallest mistake can destroy the brand image for consumers. Part of the worki advertising campaigns of discount supermarket chains and their effects. Famous people and created characters appeared in the campaigns. Ideas have been appreciated by customers. Customers liked their personalities and this sympathy was transferred to the brand. This was the reason for grown up sales of discount supermarket chains.Each brand should build its image, which will make it unique and give a lot of profits.
dc.abstract.plpl
Przedmiotem pracy jest kreowanie wizerunku marki na przykładzie kampanii reklamowych sieci handlowych. Współczesna kreacja wizerunku marki ma znaczny wpływ na odniesienie przez przedsiębiorstwo sukcesu na rynku. Budowanie wizerunku marki zaczyna się już od jej podstaw, gdyż nawet jej nazwa i logo, mają wpływ na jej postrzeganie przez odbiorców. Stworzenie więzi z konsumentami i wzbudzenie ich zaufania to główne cele firm. Reklama, public relations i event marketing to niektóre instrumenty, które pozwalają zaistnieć marce w świadomości klientów i pobudzić ich do zakupu określonego produktu. Składa się na to wiele czynników, które firma musi wziąć pod uwagę, gdyż nawet najmniejszy błąd potrafi zniszczyć wizerunek marki w oczach konsumentów. W pracy omówione zostały trzy kampanie reklamowe znanych sieci handlowych oraz ich efekty. W kampaniach wystąpiły znane osoby oraz wykreowane postacie. Zostały one szeroko docenione przez klientów. Sympatie, którą wzbudzały dane osobistości, odbiorcy przelali na markę, dzięki czemu wzrost sprzedaży danych sieci handlowych był znaczny. Każda marka powinna skrupulatnie budować swój wizerunek, który wyróżni je wśród konkurencji i pozwoli maksymalizować zyski.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Rosiński, Jerzy
dc.contributor.authorpl
Sagan, Michał
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Rosiński, Jerzy
dc.contributor.reviewerpl
Dyląg, Anna - 127842
dc.date.accessioned
2020-07-27T20:34:52Z
dc.date.available
2020-07-27T20:34:52Z
dc.date.submittedpl
2018-10-10
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
marketing i logistyka
dc.identifier.apdpl
diploma-128179-237671
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/231972
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
advertisement – advertising campaign – brand – brand image – discount supermarket chain
dc.subject.plpl
marka – kampania reklamowa – reklama – sieć handlowa – wizerunek marki
dc.titlepl
"Kreowanie wizerunku marki na przykładzie kampanii reklamowych sieci handlowych"
dc.title.alternativepl
Creating the brand image in advertising campaigns of discount supermarket chains
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
92
Views per month
Views per city
Warsaw
18
Krakow
15
Poznan
15
Wroclaw
7
Lodz
5
Katowice
3
Raczki
2
Bialystok
1
Bydgoszcz
1
Chojnice
1

No access

No Thumbnail Available