Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Biblioteka do tworzenia gier w JAVIE
Java games creation framework
game, programming, java, graphics, library
gry, biblioteka, java, programowanie, grafika
GameFrame project enables fast programming of a fully functional two-dimensional applications. The library provides a stage where, the developer has to deploy copomponents in designed order. Creating applications in this way is simplified to planning gameplay wihout bothering low level procedures like creation of window, collision detection, input handling and . There is no fixed range of game type. The programmer has at his disposition many tools which enable easy creation of games-like programs.
Projekt GameFrame daje możliwość szybkiego programowania w pełni funkcjonalnych aplikacji dwuwymiarowych. Biblioteka dostarcza do użycia scenę, na której zadaniem programisty jest rozmieścić odpowiednie elementy w odpowiedniej, ustalonej przez niego kolejności. Tworzenie w ten sposób aplikacji odbywa się zatem głównie poprzez planowanie tego co i w jakiej postaci ma się znaleźć na scenie prezentowanej użytkownikowi. Obsłużone zostaje również wejście użytkownika, które w opakowaniu prostego w użyciu bufora dostarczone jest do wspomnianej sceny. Nie daje jednak kompletnych rozwiązań jeżeli chodzi o typ gry. Programista ma do dyspozycji wiele narzędzi, dzięki którym może z łatwością tworzyć aplikacje dwuwymiarowe,w których pod wpływem zdarzeń myszy, lub klawiatury odbywać się będą określone akcje. Wsparcie wykrywania kolizji przydatne będzie praktycznie w każdym typie gry, począwszy od strategii poprzez wyścigi samochodowe, po gry logiczne. Symulacja ruchu uwzględniającego prawa fizyki przydatna będzie przy grach gdzie swobodne opadanie i odbijanie obiektów jest oczekiwane – tam gdzie odbywają się rzuty, wystrzały pocisków bez określonych z góry konsekwencji.
dc.abstract.en | GameFrame project enables fast programming of a fully functional two-dimensional applications. The library provides a stage where, the developer has to deploy copomponents in designed order. Creating applications in this way is simplified to planning gameplay wihout bothering low level procedures like creation of window, collision detection, input handling and . There is no fixed range of game type. The programmer has at his disposition many tools which enable easy creation of games-like programs. | pl |
dc.abstract.other | Projekt GameFrame daje możliwość szybkiego programowania w pełni funkcjonalnych aplikacji dwuwymiarowych. Biblioteka dostarcza do użycia scenę, na której zadaniem programisty jest rozmieścić odpowiednie elementy w odpowiedniej, ustalonej przez niego kolejności. Tworzenie w ten sposób aplikacji odbywa się zatem głównie poprzez planowanie tego co i w jakiej postaci ma się znaleźć na scenie prezentowanej użytkownikowi. Obsłużone zostaje również wejście użytkownika, które w opakowaniu prostego w użyciu bufora dostarczone jest do wspomnianej sceny. Nie daje jednak kompletnych rozwiązań jeżeli chodzi o typ gry. Programista ma do dyspozycji wiele narzędzi, dzięki którym może z łatwością tworzyć aplikacje dwuwymiarowe,w których pod wpływem zdarzeń myszy, lub klawiatury odbywać się będą określone akcje. Wsparcie wykrywania kolizji przydatne będzie praktycznie w każdym typie gry, począwszy od strategii poprzez wyścigi samochodowe, po gry logiczne. Symulacja ruchu uwzględniającego prawa fizyki przydatna będzie przy grach gdzie swobodne opadanie i odbijanie obiektów jest oczekiwane – tam gdzie odbywają się rzuty, wystrzały pocisków bez określonych z góry konsekwencji. | pl |
dc.affiliation | Wydział Matematyki i Informatyki | pl |
dc.contributor.advisor | Smołka, Maciej - 131950 | pl |
dc.contributor.author | Telicki, Jakub | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WMI2 | pl |
dc.contributor.reviewer | Skomorowski, Marek - 131904 | pl |
dc.contributor.reviewer | Smołka, Maciej - 131950 | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-14T18:16:50Z | |
dc.date.available | 2020-07-14T18:16:50Z | |
dc.date.submitted | 2011-10-18 | pl |
dc.fieldofstudy | informatyka stosowana | pl |
dc.identifier.apd | diploma-54847-63939 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/169803 | |
dc.subject.en | game, programming, java, graphics, library | pl |
dc.subject.other | gry, biblioteka, java, programowanie, grafika | pl |
dc.title | Biblioteka do tworzenia gier w JAVIE | pl |
dc.title.alternative | Java games creation framework | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |