Biblioteka do tworzenia gier w JAVIE

master
dc.abstract.enGameFrame project enables fast programming of a fully functional two-dimensional applications. The library provides a stage where, the developer has to deploy copomponents in designed order. Creating applications in this way is simplified to planning gameplay wihout bothering low level procedures like creation of window, collision detection, input handling and . There is no fixed range of game type. The programmer has at his disposition many tools which enable easy creation of games-like programs.pl
dc.abstract.otherProjekt GameFrame daje możliwość szybkiego programowania w pełni funkcjonalnych aplikacji dwuwymiarowych. Biblioteka dostarcza do użycia scenę, na której zadaniem programisty jest rozmieścić odpowiednie elementy w odpowiedniej, ustalonej przez niego kolejności. Tworzenie w ten sposób aplikacji odbywa się zatem głównie poprzez planowanie tego co i w jakiej postaci ma się znaleźć na scenie prezentowanej użytkownikowi. Obsłużone zostaje również wejście użytkownika, które w opakowaniu prostego w użyciu bufora dostarczone jest do wspomnianej sceny. Nie daje jednak kompletnych rozwiązań jeżeli chodzi o typ gry. Programista ma do dyspozycji wiele narzędzi, dzięki którym może z łatwością tworzyć aplikacje dwuwymiarowe,w których pod wpływem zdarzeń myszy, lub klawiatury odbywać się będą określone akcje. Wsparcie wykrywania kolizji przydatne będzie praktycznie w każdym typie gry, począwszy od strategii poprzez wyścigi samochodowe, po gry logiczne. Symulacja ruchu uwzględniającego prawa fizyki przydatna będzie przy grach gdzie swobodne opadanie i odbijanie obiektów jest oczekiwane – tam gdzie odbywają się rzuty, wystrzały pocisków bez określonych z góry konsekwencji.pl
dc.affiliationWydział Matematyki i Informatykipl
dc.contributor.advisorSmołka, Maciej - 131950 pl
dc.contributor.authorTelicki, Jakubpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WMI2pl
dc.contributor.reviewerSkomorowski, Marek - 131904 pl
dc.contributor.reviewerSmołka, Maciej - 131950 pl
dc.date.accessioned2020-07-14T18:16:50Z
dc.date.available2020-07-14T18:16:50Z
dc.date.submitted2011-10-18pl
dc.fieldofstudyinformatyka stosowanapl
dc.identifier.apddiploma-54847-63939pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/169803
dc.subject.engame, programming, java, graphics, librarypl
dc.subject.othergry, biblioteka, java, programowanie, grafikapl
dc.titleBiblioteka do tworzenia gier w JAVIEpl
dc.title.alternativeJava games creation frameworkpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
GameFrame project enables fast programming of a fully functional two-dimensional applications. The library provides a stage where, the developer has to deploy copomponents in designed order. Creating applications in this way is simplified to planning gameplay wihout bothering low level procedures like creation of window, collision detection, input handling and . There is no fixed range of game type. The programmer has at his disposition many tools which enable easy creation of games-like programs.
dc.abstract.otherpl
Projekt GameFrame daje możliwość szybkiego programowania w pełni funkcjonalnych aplikacji dwuwymiarowych. Biblioteka dostarcza do użycia scenę, na której zadaniem programisty jest rozmieścić odpowiednie elementy w odpowiedniej, ustalonej przez niego kolejności. Tworzenie w ten sposób aplikacji odbywa się zatem głównie poprzez planowanie tego co i w jakiej postaci ma się znaleźć na scenie prezentowanej użytkownikowi. Obsłużone zostaje również wejście użytkownika, które w opakowaniu prostego w użyciu bufora dostarczone jest do wspomnianej sceny. Nie daje jednak kompletnych rozwiązań jeżeli chodzi o typ gry. Programista ma do dyspozycji wiele narzędzi, dzięki którym może z łatwością tworzyć aplikacje dwuwymiarowe,w których pod wpływem zdarzeń myszy, lub klawiatury odbywać się będą określone akcje. Wsparcie wykrywania kolizji przydatne będzie praktycznie w każdym typie gry, począwszy od strategii poprzez wyścigi samochodowe, po gry logiczne. Symulacja ruchu uwzględniającego prawa fizyki przydatna będzie przy grach gdzie swobodne opadanie i odbijanie obiektów jest oczekiwane – tam gdzie odbywają się rzuty, wystrzały pocisków bez określonych z góry konsekwencji.
dc.affiliationpl
Wydział Matematyki i Informatyki
dc.contributor.advisorpl
Smołka, Maciej - 131950
dc.contributor.authorpl
Telicki, Jakub
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WMI2
dc.contributor.reviewerpl
Skomorowski, Marek - 131904
dc.contributor.reviewerpl
Smołka, Maciej - 131950
dc.date.accessioned
2020-07-14T18:16:50Z
dc.date.available
2020-07-14T18:16:50Z
dc.date.submittedpl
2011-10-18
dc.fieldofstudypl
informatyka stosowana
dc.identifier.apdpl
diploma-54847-63939
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/169803
dc.subject.enpl
game, programming, java, graphics, library
dc.subject.otherpl
gry, biblioteka, java, programowanie, grafika
dc.titlepl
Biblioteka do tworzenia gier w JAVIE
dc.title.alternativepl
Java games creation framework
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
12
Views per month
Views per city
Dublin
2
Sydney
2
Wroclaw
2
Krakow
1
Poznan
1
Warsaw
1

No access

No Thumbnail Available