"Ekologiczne aspekty wykorzystania marketingu."

master
dc.abstract.enThe paper explores themes of using the marketing from an ecological perspective. The Master’s thesis explains the definitions of marketing and ecological marketing. Highlighted to the rules in force regarding the processing of organic food and the related legal regulations. Also raised about the issues of eco-marketing tools and the concept of sustainable development and sustainable marketing. The paper also the issues of GMO food and consequently environmental awareness and the role of the ecological consumer.In addition, a questionnaire study was conducted on environmental awareness and purchasing decision made by consumers.pl
dc.abstract.plNiniejsza praca porusza aspekty wykorzystania marketingu w ujęciu ekologicznym. W pracy magisterskiej zostały wyjaśnione definicje marketingu oraz marketingu ekologicznego. Zwrócono uwagę na obowiązujące zasady dotyczące przetwórstwa żywności ekologicznej oraz związane z nią regulacje prawne. W kolejnym rozdziale poruszono kwestie narzędzi ekomarketingu oraz pojęcia rozwoju zrównoważonego a w nim również marketingu zrównoważonego. W pracy przedstawione zostały również kwestie żywności genetycznie modyfikowanej GMO a co za tym idzie świadomości ekologicznej i roli konsumenta ekologicznego. Poruszono temat opakowań i innowacji jakie są dostępne na rynku spożywczym. Ponadto przeprowadzono badania ankietowe dotyczące świadomości ekologicznej a podejmowaniu decyzji zakupowych przez konsumentów.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorKlima, Janina - 128843 pl
dc.contributor.authorKoza, Ewelinapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerKlima, Janina - 128843 pl
dc.contributor.reviewerStańczyk, Izabela - 186012 pl
dc.date.accessioned2021-07-01T21:43:23Z
dc.date.available2021-07-01T21:43:23Z
dc.date.submitted2021-07-01pl
dc.fieldofstudymarketing i logistykapl
dc.identifier.apddiploma-147614-281164pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/275919
dc.languagepolpl
dc.subject.enecology – environmental protection – environmental awarenesspl
dc.subject.plekologia - marketing ekologiczny – świadomość ekologicznapl
dc.title"Ekologiczne aspekty wykorzystania marketingu."pl
dc.title.alternativeAspects of the use of Ecological Marketingpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The paper explores themes of using the marketing from an ecological perspective. The Master’s thesis explains the definitions of marketing and ecological marketing. Highlighted to the rules in force regarding the processing of organic food and the related legal regulations. Also raised about the issues of eco-marketing tools and the concept of sustainable development and sustainable marketing. The paper also the issues of GMO food and consequently environmental awareness and the role of the ecological consumer.In addition, a questionnaire study was conducted on environmental awareness and purchasing decision made by consumers.
dc.abstract.plpl
Niniejsza praca porusza aspekty wykorzystania marketingu w ujęciu ekologicznym. W pracy magisterskiej zostały wyjaśnione definicje marketingu oraz marketingu ekologicznego. Zwrócono uwagę na obowiązujące zasady dotyczące przetwórstwa żywności ekologicznej oraz związane z nią regulacje prawne. W kolejnym rozdziale poruszono kwestie narzędzi ekomarketingu oraz pojęcia rozwoju zrównoważonego a w nim również marketingu zrównoważonego. W pracy przedstawione zostały również kwestie żywności genetycznie modyfikowanej GMO a co za tym idzie świadomości ekologicznej i roli konsumenta ekologicznego. Poruszono temat opakowań i innowacji jakie są dostępne na rynku spożywczym. Ponadto przeprowadzono badania ankietowe dotyczące świadomości ekologicznej a podejmowaniu decyzji zakupowych przez konsumentów.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Klima, Janina - 128843
dc.contributor.authorpl
Koza, Ewelina
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Klima, Janina - 128843
dc.contributor.reviewerpl
Stańczyk, Izabela - 186012
dc.date.accessioned
2021-07-01T21:43:23Z
dc.date.available
2021-07-01T21:43:23Z
dc.date.submittedpl
2021-07-01
dc.fieldofstudypl
marketing i logistyka
dc.identifier.apdpl
diploma-147614-281164
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/275919
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
ecology – environmental protection – environmental awareness
dc.subject.plpl
ekologia - marketing ekologiczny – świadomość ekologiczna
dc.titlepl
"Ekologiczne aspekty wykorzystania marketingu."
dc.title.alternativepl
Aspects of the use of Ecological Marketing
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available