Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
IDENTYFIKACJA I ANALIZA NARZĘDZI MARKETINGU MIX NA PRZYKŁADZIE FIRMY USŁUGOWEJ
IDENTIFICATION AND ANALYSIS OF MIX MARKETING TOOLS ON THE EXAMPLE OF A SERVICE COMPANY
Marketing – Marketing mix – Marketing usług – Narzędzia marketingowe
Marketing – Marketing mix – Marketing Tools – Service Marketing
Celem niniejszej pracy licencjackiej jest identyfikacja i analiza narzędzi marketingu mix na przykładzie przedsiębiorstwa usługowego. Szczególnej analizie poddane zostały serwisy współpracujące z badaną firmą. Badanie zostało przeprowadzone na podstawie kwestionariusza, czyli tzw. ankiety. Pośród postawionych pytań znalazły się takie dotyczące obszarów marketingu, które ulec powinny zmianie, dotyczące aktualnego stanu oraz opinii na temat działań marketingowych. Całość rozważań osadzona została w ramach empirycznych, której jednym z główny zadań jest demaskowanie obszarów krytycznych oraz dostarczenie rozwiązań mogących poprawić ich ogólny stan. Po przeprowadzeniu badan wnioskować można, ze firma prowadzi marketing skuteczny, jednak zbyt mało rozwinięty, co za tym idzie, zaproponowane zostały możliwe rozwiązania. Jako wartość dodana, wynikająca z przeprowadzenia i opracowania badan, upatruje się możliwość poprawy rozpoznawalności firmy w środowisku oraz rozwój jej działań marketingowych.
The aim of this bachelor's thesis is to identify and analyze the tools of marketing mix on the example of a service company. The services cooperating with the surveyed company were subjected to a special analysis. The survey was conducted on the basis of a questionnaire. Among the questions asked there were those concerning marketing areas that should be changed, concerning the current state of affairs and opinions on marketing activities. All the considerations are embedded in an empirical framework, one of the main tasks of which is to expose critical areas and provide solutions that can improve their general condition. After carrying out the research, it can be concluded that the company conducts effective marketing, but not developed enough, and therefore, possible solutions have been proposed. As an added value, resulting from conducting and developing surveys, he sees the possibility of improving the company's recognition in the environment and the development of its marketing activities.
dc.abstract.en | The aim of this bachelor's thesis is to identify and analyze the tools of marketing mix on the example of a service company. The services cooperating with the surveyed company were subjected to a special analysis. The survey was conducted on the basis of a questionnaire. Among the questions asked there were those concerning marketing areas that should be changed, concerning the current state of affairs and opinions on marketing activities. All the considerations are embedded in an empirical framework, one of the main tasks of which is to expose critical areas and provide solutions that can improve their general condition. After carrying out the research, it can be concluded that the company conducts effective marketing, but not developed enough, and therefore, possible solutions have been proposed. As an added value, resulting from conducting and developing surveys, he sees the possibility of improving the company's recognition in the environment and the development of its marketing activities. | pl |
dc.abstract.pl | Celem niniejszej pracy licencjackiej jest identyfikacja i analiza narzędzi marketingu mix na przykładzie przedsiębiorstwa usługowego. Szczególnej analizie poddane zostały serwisy współpracujące z badaną firmą. Badanie zostało przeprowadzone na podstawie kwestionariusza, czyli tzw. ankiety. Pośród postawionych pytań znalazły się takie dotyczące obszarów marketingu, które ulec powinny zmianie, dotyczące aktualnego stanu oraz opinii na temat działań marketingowych. Całość rozważań osadzona została w ramach empirycznych, której jednym z główny zadań jest demaskowanie obszarów krytycznych oraz dostarczenie rozwiązań mogących poprawić ich ogólny stan. Po przeprowadzeniu badan wnioskować można, ze firma prowadzi marketing skuteczny, jednak zbyt mało rozwinięty, co za tym idzie, zaproponowane zostały możliwe rozwiązania. Jako wartość dodana, wynikająca z przeprowadzenia i opracowania badan, upatruje się możliwość poprawy rozpoznawalności firmy w środowisku oraz rozwój jej działań marketingowych. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.area | obszar nauk społecznych | pl |
dc.contributor.advisor | Jedynak, Monika - 128511 | pl |
dc.contributor.author | Żądło, Magdalena | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Jedynak, Monika - 128511 | pl |
dc.contributor.reviewer | Stuss, Magdalena - 132134 | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-27T23:19:52Z | |
dc.date.available | 2020-07-27T23:19:52Z | |
dc.date.submitted | 2019-07-03 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie firmą | pl |
dc.identifier.apd | diploma-131925-226214 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/234503 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | Marketing – Marketing mix – Marketing Tools – Service Marketing | pl |
dc.subject.pl | Marketing – Marketing mix – Marketing usług – Narzędzia marketingowe | pl |
dc.title | IDENTYFIKACJA I ANALIZA NARZĘDZI MARKETINGU MIX NA PRZYKŁADZIE FIRMY USŁUGOWEJ | pl |
dc.title.alternative | IDENTIFICATION AND ANALYSIS OF MIX MARKETING TOOLS ON THE EXAMPLE OF A SERVICE COMPANY | pl |
dc.type | licenciate | pl |
dspace.entity.type | Publication |