Kreowanie wizerunku i zarządzanie marką przy wykorzystaniu mediów społecznościowych na przykładzie Balenciaga

master
dc.abstract.enThe aim of this thesis is to present the essence of brand image creation and management in social media and to examine consumer engagement with the Balenciaga brand following its image crisis. The research method chosen for the study is a survey. The thesis consists of four chapters, the first of which provides an overview of the history of social media and its significance in the business environment. The second chapter discusses the essence of brand image management from a theoretical perspective. The third chapter explores the history of the Balenciaga brand and includes an analysis of the brand's current activities on social media platforms. The fourth chapter presents the results of the survey along with an analysis and evaluation of Balenciaga's brand image management.pl
dc.abstract.plCelem niniejszej pracy dyplomowej jest przedstawienie istoty kreowania wizerunku i zarządzania marką w mediach społecznościowych oraz zbadanie zaangażowania konsumentów wobec marki Balenciaga po aferze wizerunkowej. W pracy wybrano metodę badawczą jaką jest ankieta. Praca składa się z czterech rozdziałów, z których pierwszy zawiera przybliżenie historii powstania mediów społecznościowych oraz ich znaczenie w środowisku biznesowym. Rozdział drugi omawia istotę zarządzania wizerunkiem marki pod względem teoretycznym. Rozdział trzeci przybliża historię marki Balenciaga oraz zawiera analizę obecnych działań marki na platformach społecznościowych. Rozdział czwarty przedstawia wyniki badań ankietowych oraz ich analizę i ocenę zarządzania wizerunkiem marki Balenciaga.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.contributor.advisorKurleto, Małgorzata - 160656 pl
dc.contributor.authorMakowska, Klaudia - USOS265626 pl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerWszendybył-Skulska, Ewa - 132794 pl
dc.contributor.reviewerKurleto, Małgorzata - 160656 pl
dc.date.accessioned2024-10-31T23:43:05Z
dc.date.available2024-10-31T23:43:05Z
dc.date.createdat2024-10-31T23:43:05Zen
dc.date.submitted2024-10-29pl
dc.fieldofstudymedia społecznościowe w zarządzaniupl
dc.identifier.apddiploma-165847-265626pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/handle/item/459361
dc.languagepolpl
dc.subject.enSOCIAL MEDIA – BRAND IMAGE CREATION – IMAGE MANAGEMENT - BALENCIAGApl
dc.subject.plMEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE – KREOWANIE WIZERUNKU – ZARZĄDZANIE WIZERUNKIEM - BALENCIAGApl
dc.titleKreowanie wizerunku i zarządzanie marką przy wykorzystaniu mediów społecznościowych na przykładzie Balenciagapl
dc.title.alternativeBrand Image Creation and Management Using Social Media: The Case of Balenciagapl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The aim of this thesis is to present the essence of brand image creation and management in social media and to examine consumer engagement with the Balenciaga brand following its image crisis. The research method chosen for the study is a survey. The thesis consists of four chapters, the first of which provides an overview of the history of social media and its significance in the business environment. The second chapter discusses the essence of brand image management from a theoretical perspective. The third chapter explores the history of the Balenciaga brand and includes an analysis of the brand's current activities on social media platforms. The fourth chapter presents the results of the survey along with an analysis and evaluation of Balenciaga's brand image management.
dc.abstract.plpl
Celem niniejszej pracy dyplomowej jest przedstawienie istoty kreowania wizerunku i zarządzania marką w mediach społecznościowych oraz zbadanie zaangażowania konsumentów wobec marki Balenciaga po aferze wizerunkowej. W pracy wybrano metodę badawczą jaką jest ankieta. Praca składa się z czterech rozdziałów, z których pierwszy zawiera przybliżenie historii powstania mediów społecznościowych oraz ich znaczenie w środowisku biznesowym. Rozdział drugi omawia istotę zarządzania wizerunkiem marki pod względem teoretycznym. Rozdział trzeci przybliża historię marki Balenciaga oraz zawiera analizę obecnych działań marki na platformach społecznościowych. Rozdział czwarty przedstawia wyniki badań ankietowych oraz ich analizę i ocenę zarządzania wizerunkiem marki Balenciaga.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.contributor.advisorpl
Kurleto, Małgorzata - 160656
dc.contributor.authorpl
Makowska, Klaudia - USOS265626
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Wszendybył-Skulska, Ewa - 132794
dc.contributor.reviewerpl
Kurleto, Małgorzata - 160656
dc.date.accessioned
2024-10-31T23:43:05Z
dc.date.available
2024-10-31T23:43:05Z
dc.date.createdaten
2024-10-31T23:43:05Z
dc.date.submittedpl
2024-10-29
dc.fieldofstudypl
media społecznościowe w zarządzaniu
dc.identifier.apdpl
diploma-165847-265626
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/handle/item/459361
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
SOCIAL MEDIA – BRAND IMAGE CREATION – IMAGE MANAGEMENT - BALENCIAGA
dc.subject.plpl
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE – KREOWANIE WIZERUNKU – ZARZĄDZANIE WIZERUNKIEM - BALENCIAGA
dc.titlepl
Kreowanie wizerunku i zarządzanie marką przy wykorzystaniu mediów społecznościowych na przykładzie Balenciaga
dc.title.alternativepl
Brand Image Creation and Management Using Social Media: The Case of Balenciaga
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
33
Views per month
Views per city
Warsaw
6
Krakow
4
Gdansk
2
Olsztyn
2
Poznan
2
Skierniewice
2
Accra
1
Biała Podlaska
1
Buenos Aires
1
Kielce
1

No access

No Thumbnail Available
Collections