Skuteczność promocji województwa Podkarpackiego w świetle przeprowadzonych badań empirycznych

master
dc.abstract.enThis study examines the effectiveness of the promotion of the Podkarpackie voivodeship. The first chapter gives an insight into description of the region as well as the basic issues involved with the promotion. The next chapter describes the current activities carried out in the framework of the promotion of tourism and economic of Podkarpacie region. Afterwards, the conducted empirical research based on questionnaire surveys is precisely analyzed. On the basis of the results, the hypotheses that the promotional activities carried out are not very effective; the region is recognized mainly through the Bieszczady and new promoting catchword "Podkarpackie. The open space "is hardly recognizable, are verified and confirmed.pl
dc.abstract.plCelem pracy było sprawdzenie czy promocja województwa Podkarpackiego jest skuteczna. Przedstawiona została charakterystyka regionu oraz podstawowe zagadnienia związane z promocją. Następnie opisane zostały dotychczasowe działania prowadzone w ramach promocji turystycznej i gospodarczej Podkarpacia. Jako ostatnie zostały poddane analizie przeprowadzone badania empiryczne oparte o kwestionariusz ankiet i na ich podstawie zweryfikowane hipotezy. Hipotezy te potwierdziły się a zakładały one, iż prowadzone działania promocyjne są mało skuteczne, region rozpoznawany przede wszystkim przez pryzmat Bieszczadów a nowe hasło promujące: „Podkarpackie. Przestrzeń otwarta” jest mało rozpoznawalne.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorTargosz, Radosław - 200568 pl
dc.contributor.authorZając, Justynapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerBednarczyk, Małgorzata - 127272 pl
dc.contributor.reviewerTargosz, Radosław - 200568 pl
dc.date.accessioned2020-07-24T12:41:50Z
dc.date.available2020-07-24T12:41:50Z
dc.date.submitted2012-10-17pl
dc.fieldofstudyzarządzanie w turystycepl
dc.identifier.apddiploma-71303-135445pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/184390
dc.languagepolpl
dc.subject.eneconomic promotion – tourist promotion – Podkarpackie provincepl
dc.subject.plpromocja gospodarcza – promocja turystyczna – województwo Podkarpackiepl
dc.titleSkuteczność promocji województwa Podkarpackiego w świetle przeprowadzonych badań empirycznychpl
dc.title.alternativeThe effectiveness of promotion Carpathian region in the light of empirical researchpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
This study examines the effectiveness of the promotion of the Podkarpackie voivodeship. The first chapter gives an insight into description of the region as well as the basic issues involved with the promotion. The next chapter describes the current activities carried out in the framework of the promotion of tourism and economic of Podkarpacie region. Afterwards, the conducted empirical research based on questionnaire surveys is precisely analyzed. On the basis of the results, the hypotheses that the promotional activities carried out are not very effective; the region is recognized mainly through the Bieszczady and new promoting catchword "Podkarpackie. The open space "is hardly recognizable, are verified and confirmed.
dc.abstract.plpl
Celem pracy było sprawdzenie czy promocja województwa Podkarpackiego jest skuteczna. Przedstawiona została charakterystyka regionu oraz podstawowe zagadnienia związane z promocją. Następnie opisane zostały dotychczasowe działania prowadzone w ramach promocji turystycznej i gospodarczej Podkarpacia. Jako ostatnie zostały poddane analizie przeprowadzone badania empiryczne oparte o kwestionariusz ankiet i na ich podstawie zweryfikowane hipotezy. Hipotezy te potwierdziły się a zakładały one, iż prowadzone działania promocyjne są mało skuteczne, region rozpoznawany przede wszystkim przez pryzmat Bieszczadów a nowe hasło promujące: „Podkarpackie. Przestrzeń otwarta” jest mało rozpoznawalne.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Targosz, Radosław - 200568
dc.contributor.authorpl
Zając, Justyna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Bednarczyk, Małgorzata - 127272
dc.contributor.reviewerpl
Targosz, Radosław - 200568
dc.date.accessioned
2020-07-24T12:41:50Z
dc.date.available
2020-07-24T12:41:50Z
dc.date.submittedpl
2012-10-17
dc.fieldofstudypl
zarządzanie w turystyce
dc.identifier.apdpl
diploma-71303-135445
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/184390
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
economic promotion – tourist promotion – Podkarpackie province
dc.subject.plpl
promocja gospodarcza – promocja turystyczna – województwo Podkarpackie
dc.titlepl
Skuteczność promocji województwa Podkarpackiego w świetle przeprowadzonych badań empirycznych
dc.title.alternativepl
The effectiveness of promotion Carpathian region in the light of empirical research
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
14
Views per month
Views per city
Warsaw
3
Dublin
2
Krakow
2
Szczecin
2
Wroclaw
2
Bayreuth
1
Mielec
1
Rzeszów
1

No access

No Thumbnail Available