Promocja typu product placement na przykładzie filmu "Autor widmo" Romana Polańskiego

licenciate
dc.abstract.enThe work presents the characteristics of a specific promotion type called product placement. Draws attention to the multifaceted dimension of the mechanisms of its action. Contains both the theoretical base and examples based on a detailed analysis of the movie "The Ghost Writer" directed by Roman Polanski.pl
dc.abstract.otherProduct placement jest młodą dziedziną komunikacji marketingowej, ale od początku prężnie rozwijającą się w Stanach Zjednoczonych. Związane jest to bez wątpienia z przyzwoleniem społecznym na tego typu promocję, a także brak konkretnych regulacji prawnych. Mimo tego, że badania nad lokowaniem produktu nie są prowadzone od bardzo dawna, to jego struktura rozwija się lub zmienia z roku na rok. Praca przedstawia charakterystykę promocji typu product placement. Mechanizm jego oddziaływania z pozoru wydaje się prosty. Zawiera jednak, wiele elementów i może być bardzo zróżnicowany. Praca zwraca uwagę na wieloaspektowy wymiar działania product placement. Zawiera zarówno bazę teoretyczną jak i przykłady oparte na szczegółowej analizie filmu „Autor widmo” reżyserii Romana Polańskiego.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorBajka, Zbigniew - 127165 pl
dc.contributor.authorMigut, Agnieszkapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerFilas, Ryszard - 127907 pl
dc.contributor.reviewerBajka, Zbigniew - 127165 pl
dc.date.accessioned2020-07-15T17:39:48Z
dc.date.available2020-07-15T17:39:48Z
dc.date.submitted2011-07-08pl
dc.fieldofstudydziennikarstwo i komunikacja społecznapl
dc.identifier.apddiploma-58213-100467pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/172330
dc.subject.enproduct placement, "The Ghost Writer", Roman Polanskipl
dc.subject.otherproduct placement, lokowanie produktu, "Autor widmo", Roman Polańskipl
dc.titlePromocja typu product placement na przykładzie filmu "Autor widmo" Romana Polańskiegopl
dc.title.alternativeProduct placement as a promotion type based on the example of the movie “The Ghost Writer” by Roman Polanski.pl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The work presents the characteristics of a specific promotion type called product placement. Draws attention to the multifaceted dimension of the mechanisms of its action. Contains both the theoretical base and examples based on a detailed analysis of the movie "The Ghost Writer" directed by Roman Polanski.
dc.abstract.otherpl
Product placement jest młodą dziedziną komunikacji marketingowej, ale od początku prężnie rozwijającą się w Stanach Zjednoczonych. Związane jest to bez wątpienia z przyzwoleniem społecznym na tego typu promocję, a także brak konkretnych regulacji prawnych. Mimo tego, że badania nad lokowaniem produktu nie są prowadzone od bardzo dawna, to jego struktura rozwija się lub zmienia z roku na rok. Praca przedstawia charakterystykę promocji typu product placement. Mechanizm jego oddziaływania z pozoru wydaje się prosty. Zawiera jednak, wiele elementów i może być bardzo zróżnicowany. Praca zwraca uwagę na wieloaspektowy wymiar działania product placement. Zawiera zarówno bazę teoretyczną jak i przykłady oparte na szczegółowej analizie filmu „Autor widmo” reżyserii Romana Polańskiego.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Bajka, Zbigniew - 127165
dc.contributor.authorpl
Migut, Agnieszka
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Filas, Ryszard - 127907
dc.contributor.reviewerpl
Bajka, Zbigniew - 127165
dc.date.accessioned
2020-07-15T17:39:48Z
dc.date.available
2020-07-15T17:39:48Z
dc.date.submittedpl
2011-07-08
dc.fieldofstudypl
dziennikarstwo i komunikacja społeczna
dc.identifier.apdpl
diploma-58213-100467
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/172330
dc.subject.enpl
product placement, "The Ghost Writer", Roman Polanski
dc.subject.otherpl
product placement, lokowanie produktu, "Autor widmo", Roman Polański
dc.titlepl
Promocja typu product placement na przykładzie filmu "Autor widmo" Romana Polańskiego
dc.title.alternativepl
Product placement as a promotion type based on the example of the movie “The Ghost Writer” by Roman Polanski.
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available