Wpływ mediów społecznościowych na sukces marketingu filmowego i promocję kina

master
dc.abstract.enThe aim of the work is to identify marketing activities in social media that influence the promotion and success of film marketing and to present respondents' opinions on how social media influences their decision when choosing a film. The theoretical part describes specific types of film marketing and the promotion of given productions over recent years. The methodological part was based on the results of a survey, which shows that social media have a huge impact on the success of a given film production and when viewers decide which film to watch. The study also shows the viewers' preferences and their opinion on contemporary film marketing activities.pl
dc.abstract.plCelem pracy jest wskazanie działań marketingowych w mediach społecznościowych wpływających na promocję i sukces marketingu filmowego oraz przedstawienie opinii respondentów na temat tego jak social media wpływają na ich decyzję przy wyborze filmu. Część teoretyczna opisuje konkretne rodzaje marketingu filmowego oraz promocję danych produkcji na przestrzeni ostatnich lat. Część metodyczna została oparta o wyniki przeprowadzonego badania ankietowego, z którego wynika, że media społecznościowe mają ogromny wpływ na sukces danej produkcji filmowej oraz przy podejmowaniu decyzji przez widzów, jaki film obejrzeć. Badanie wykazuje również jakie są preferencje widzów i ich zdanie na temat współczesnych działań marketingu filmowego.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.contributor.advisorKotlarz, Joanna - 120044 pl
dc.contributor.authorNiemczyk, Natalia - USOS265808 pl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerBarańska, Marzena - USOS218109 pl
dc.contributor.reviewerKotlarz, Joanna - 120044 pl
dc.date.accessioned2024-10-24T23:13:18Z
dc.date.available2024-10-24T23:13:18Z
dc.date.submitted2024-10-23pl
dc.fieldofstudyzarządzanie mediami i reklamąpl
dc.identifier.apddiploma-172443-265808pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/handle/item/457074
dc.languagepolpl
dc.subject.enKeywords: SOCIAL MEDIA - FILM MARKETING - FILMpl
dc.subject.plSłowa klucze: MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE - MARKETING FILMOWY – FILMpl
dc.titleWpływ mediów społecznościowych na sukces marketingu filmowego i promocję kinapl
dc.title.alternativeThe impact of social media on the success of film marketing and cinema promotionpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The aim of the work is to identify marketing activities in social media that influence the promotion and success of film marketing and to present respondents' opinions on how social media influences their decision when choosing a film. The theoretical part describes specific types of film marketing and the promotion of given productions over recent years. The methodological part was based on the results of a survey, which shows that social media have a huge impact on the success of a given film production and when viewers decide which film to watch. The study also shows the viewers' preferences and their opinion on contemporary film marketing activities.
dc.abstract.plpl
Celem pracy jest wskazanie działań marketingowych w mediach społecznościowych wpływających na promocję i sukces marketingu filmowego oraz przedstawienie opinii respondentów na temat tego jak social media wpływają na ich decyzję przy wyborze filmu. Część teoretyczna opisuje konkretne rodzaje marketingu filmowego oraz promocję danych produkcji na przestrzeni ostatnich lat. Część metodyczna została oparta o wyniki przeprowadzonego badania ankietowego, z którego wynika, że media społecznościowe mają ogromny wpływ na sukces danej produkcji filmowej oraz przy podejmowaniu decyzji przez widzów, jaki film obejrzeć. Badanie wykazuje również jakie są preferencje widzów i ich zdanie na temat współczesnych działań marketingu filmowego.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.contributor.advisorpl
Kotlarz, Joanna - 120044
dc.contributor.authorpl
Niemczyk, Natalia - USOS265808
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Barańska, Marzena - USOS218109
dc.contributor.reviewerpl
Kotlarz, Joanna - 120044
dc.date.accessioned
2024-10-24T23:13:18Z
dc.date.available
2024-10-24T23:13:18Z
dc.date.submittedpl
2024-10-23
dc.fieldofstudypl
zarządzanie mediami i reklamą
dc.identifier.apdpl
diploma-172443-265808
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/handle/item/457074
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Keywords: SOCIAL MEDIA - FILM MARKETING - FILM
dc.subject.plpl
Słowa klucze: MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE - MARKETING FILMOWY – FILM
dc.titlepl
Wpływ mediów społecznościowych na sukces marketingu filmowego i promocję kina
dc.title.alternativepl
The impact of social media on the success of film marketing and cinema promotion
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
64
Views per month
Views per city
Warsaw
26
Krakow
12
Poznan
6
Lodz
4
Strzegom
3
Opole
2
Rzeszów
2
Chorzów
1
Dublin
1
Katowice
1

No access

No Thumbnail Available
Collections