Użyteczność ankiet ewaluacyjnych w opiniach studentów i nauczycieli akademickich Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ

master
dc.abstract.enThe paper takes the subject of usability of evaluation questionnaires in the opinion of students and academic teachers at the JU Faculty of Management and Social Communication. The issue was analyzed in terms of the attitudes of the respondents to the evaluation by the students of workers in the context of the course, teaching the use of rights and opportunities to actively participate in improving the quality of education and the level of student involvement in evaluation activities. Study group consisted of academics (including graduate students conducting classes in the framework of the doctoral program) and students identified the basic organizational unit of the University. The study used a questionnaire survey, prepared for the study separately for the two groups of respondents.pl
dc.abstract.plPraca podejmuje tematykę użyteczności ankiet ewaluacyjnych w opinii studentów i nauczycieli akademickich Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ. Zagadnienie analizowano pod względem postaw respondentów wobec oceniania zajęć dydaktycznych przez studentów, korzystania z prawa i możliwości aktywnego uczestniczenia w podnoszeniu jakości kształcenia oraz stopnia zaangażowania studentów w ewaluację zajęć. Grupę badawczą stanowili nauczyciele akademiccy (również doktoranci prowadzący zajęcia dydaktyczne w ramach programu studiów doktoranckich) oraz studenci wskazanej podstawowej jednostki organizacyjnej Uczelni. W badaniu posłużono się kwestionariuszami ankiet, sporządzonymi na potrzeby badania oddzielnie dla dwóch grup respondentów.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorDorczak, Roman - 127750 pl
dc.contributor.authorSyta-Ciesielska, Mariapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerSzopa, Andrzej - 132249 pl
dc.contributor.reviewerDorczak, Roman - 127750 pl
dc.date.accessioned2020-07-25T06:00:42Z
dc.date.available2020-07-25T06:00:42Z
dc.date.submitted2014-10-24pl
dc.fieldofstudyzarządzanie w sektorze publicznympl
dc.identifier.apddiploma-92336-33069pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/200484
dc.languagepolpl
dc.subject.enSURVEY – EVALUATION – OPINIONS – ATTITUDE – UTILITYpl
dc.subject.plANKIETA – EWALUACJA – OPINIE – POSTAWY – UŻYTECZNOŚĆpl
dc.titleUżyteczność ankiet ewaluacyjnych w opiniach studentów i nauczycieli akademickich Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJpl
dc.title.alternativeUsability of evaluation questionnaires in the opinion of students and academic teachers at the JU Faculty of Management and Social Communicationpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The paper takes the subject of usability of evaluation questionnaires in the opinion of students and academic teachers at the JU Faculty of Management and Social Communication. The issue was analyzed in terms of the attitudes of the respondents to the evaluation by the students of workers in the context of the course, teaching the use of rights and opportunities to actively participate in improving the quality of education and the level of student involvement in evaluation activities. Study group consisted of academics (including graduate students conducting classes in the framework of the doctoral program) and students identified the basic organizational unit of the University. The study used a questionnaire survey, prepared for the study separately for the two groups of respondents.
dc.abstract.plpl
Praca podejmuje tematykę użyteczności ankiet ewaluacyjnych w opinii studentów i nauczycieli akademickich Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ. Zagadnienie analizowano pod względem postaw respondentów wobec oceniania zajęć dydaktycznych przez studentów, korzystania z prawa i możliwości aktywnego uczestniczenia w podnoszeniu jakości kształcenia oraz stopnia zaangażowania studentów w ewaluację zajęć. Grupę badawczą stanowili nauczyciele akademiccy (również doktoranci prowadzący zajęcia dydaktyczne w ramach programu studiów doktoranckich) oraz studenci wskazanej podstawowej jednostki organizacyjnej Uczelni. W badaniu posłużono się kwestionariuszami ankiet, sporządzonymi na potrzeby badania oddzielnie dla dwóch grup respondentów.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Dorczak, Roman - 127750
dc.contributor.authorpl
Syta-Ciesielska, Maria
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Szopa, Andrzej - 132249
dc.contributor.reviewerpl
Dorczak, Roman - 127750
dc.date.accessioned
2020-07-25T06:00:42Z
dc.date.available
2020-07-25T06:00:42Z
dc.date.submittedpl
2014-10-24
dc.fieldofstudypl
zarządzanie w sektorze publicznym
dc.identifier.apdpl
diploma-92336-33069
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/200484
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
SURVEY – EVALUATION – OPINIONS – ATTITUDE – UTILITY
dc.subject.plpl
ANKIETA – EWALUACJA – OPINIE – POSTAWY – UŻYTECZNOŚĆ
dc.titlepl
Użyteczność ankiet ewaluacyjnych w opiniach studentów i nauczycieli akademickich Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ
dc.title.alternativepl
Usability of evaluation questionnaires in the opinion of students and academic teachers at the JU Faculty of Management and Social Communication
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
7
Views per month
Views per city
Wroclaw
2
Dublin
1
Gołdap
1
Krakow
1
Reda
1
Złotów
1

No access

No Thumbnail Available