"Wpływ kanałów marketingowych na sprzedaż w sklepie internetowym"

master
dc.abstract.enThe purpose of this master's thesis is to present the impact of individual marketing channels on sales in the online store. Chapter I deals with the use of the Internet in the e-commerce industry, Chapter II introduces general principles and legal regulations for the operation of the online store, while chapter III presents customer acquisition channels in e-commerce. The last chapter IV concerns the characteristics of the surveyed store and the marketing channels used and their impact on sales in the online store. The work was based on books and articles dealing with marketing issues, including e-commerce. The following research tools were used in the work - the method of observation and analysis of sales in the company's online store. The following hypotheses were confirmed: 1) Paid forms of online store promotion have a greater impact on sales in the online store than other forms of reaching customers. 2) The use of marketing channels has an impact on increasing sales in online shop.pl
dc.abstract.plCelem niniejszej pracy magisterskiej jest przedstawienie wpływu poszczególnych kanałów marketingowych na sprzedaż w sklepie internetowym. Rozdział I dotyczy wykorzystania Internetu w branży e-commerce, w rozdziale II przybliżono ogólne zasady i prawne regulacje funkcjonowania sklepu internetowego, natomiast w rozdziale III przedstawiono kanały pozyskiwania klientów w e-commerce. Ostatni rozdział IV dotyczy charakterystyki badanego sklepu oraz zastosowanych kanałów marketingowych i ich wpływ na sprzedaż w sklepie internetowym.Praca powstała w oparciu o dzieła książkowe i artykuły zajmujące się problematyką marketingu, w tym e-commerce. W pracy wykorzystano następujące narzędzia badawcze - metoda obserwacji i analizy sprzedaży w sklepie internetowym badanej firmy. Potwierdzone zostały postawione hipotezy: 1)Płatne formy promocji sklepu w sieci mają większy wpływ na sprzedaż w sklepie internetowym niż pozostałe formy docierania do klientów.2)Stosowanie kanałów marketingowych ma wpływ na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorMakieła, Zbigniewpl
dc.contributor.authorŚnieżek, Jakubpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerMakieła, Zbigniewpl
dc.contributor.reviewerDudzińska-Korczak, Natalia - 127812 pl
dc.date.accessioned2020-10-25T23:03:08Z
dc.date.available2020-10-25T23:03:08Z
dc.date.submitted2020-10-16pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudymarketing i logistykapl
dc.identifier.apddiploma-139656-268849pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/251189
dc.languagepolpl
dc.subject.ene-commerce, marketing channels, promotion, social mediapl
dc.subject.ple-handel, kanały marketingowe, promocja, social mediapl
dc.title"Wpływ kanałów marketingowych na sprzedaż w sklepie internetowym"pl
dc.title.alternative"The impact of marketing channels on sales in an online store"pl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The purpose of this master's thesis is to present the impact of individual marketing channels on sales in the online store. Chapter I deals with the use of the Internet in the e-commerce industry, Chapter II introduces general principles and legal regulations for the operation of the online store, while chapter III presents customer acquisition channels in e-commerce. The last chapter IV concerns the characteristics of the surveyed store and the marketing channels used and their impact on sales in the online store. The work was based on books and articles dealing with marketing issues, including e-commerce. The following research tools were used in the work - the method of observation and analysis of sales in the company's online store. The following hypotheses were confirmed: 1) Paid forms of online store promotion have a greater impact on sales in the online store than other forms of reaching customers. 2) The use of marketing channels has an impact on increasing sales in online shop.
dc.abstract.plpl
Celem niniejszej pracy magisterskiej jest przedstawienie wpływu poszczególnych kanałów marketingowych na sprzedaż w sklepie internetowym. Rozdział I dotyczy wykorzystania Internetu w branży e-commerce, w rozdziale II przybliżono ogólne zasady i prawne regulacje funkcjonowania sklepu internetowego, natomiast w rozdziale III przedstawiono kanały pozyskiwania klientów w e-commerce. Ostatni rozdział IV dotyczy charakterystyki badanego sklepu oraz zastosowanych kanałów marketingowych i ich wpływ na sprzedaż w sklepie internetowym.Praca powstała w oparciu o dzieła książkowe i artykuły zajmujące się problematyką marketingu, w tym e-commerce. W pracy wykorzystano następujące narzędzia badawcze - metoda obserwacji i analizy sprzedaży w sklepie internetowym badanej firmy. Potwierdzone zostały postawione hipotezy: 1)Płatne formy promocji sklepu w sieci mają większy wpływ na sprzedaż w sklepie internetowym niż pozostałe formy docierania do klientów.2)Stosowanie kanałów marketingowych ma wpływ na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Makieła, Zbigniew
dc.contributor.authorpl
Śnieżek, Jakub
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Makieła, Zbigniew
dc.contributor.reviewerpl
Dudzińska-Korczak, Natalia - 127812
dc.date.accessioned
2020-10-25T23:03:08Z
dc.date.available
2020-10-25T23:03:08Z
dc.date.submittedpl
2020-10-16
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
marketing i logistyka
dc.identifier.apdpl
diploma-139656-268849
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/251189
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
e-commerce, marketing channels, promotion, social media
dc.subject.plpl
e-handel, kanały marketingowe, promocja, social media
dc.titlepl
"Wpływ kanałów marketingowych na sprzedaż w sklepie internetowym"
dc.title.alternativepl
"The impact of marketing channels on sales in an online store"
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
106
Views per month
Views per city
Warsaw
21
Krakow
16
Gdansk
7
Kety
7
Gdynia
6
Wroclaw
6
Katowice
4
Malmo
3
Lodz
2
Nitra
2

No access

No Thumbnail Available