Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Ocena jakości oferty produktu turystycznego krakowskich biur podróży na przykładzie Cracow Tours
Evaluation of the quality of the tourism product of Krakow offers travel agents the example of Cracow Tours
ATRAKCYJNOŚĆ– JAKOŚĆ – PRODUKT - PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNY
ATTRACTIVENESS – COMPANY – PRODUCT – TOURIST - QUALITY
Obecnie miasto Kraków jest postrzegane jako jedno z najatrakcyjniejszych miast Polski. Niejednokrotnie zajmowało pierwsze miejsca nie tylko w czołówce miast naszego kraju, ale także wśród wielu miast europejskich. Coraz większa liczba odwiedzających chcących zobaczyć miasto, a także okoliczne atrakcje sprawiają doskonałą okazję dla lokalnych krakowskich biur na organizację wycieczek do najbardziej atrakcyjnych turystycznie miejsc.Celem pracy jest przedstawienie i próba analizy oraz oceny jakości krakowskich biur podróży na przykładzie przedsiębiorstwa Cracow Tours. Jakość produktu turystycznego, odpowiednie zaprojektowanie i dopracowanie każdego z poszczególnych jego elementów ma znaczny wpływ na ocenę go przez konsumentów. Przeprowadzone badania mogą pomóc w poprawie jakości produktu oferowanego przez biuro. Ankieta przeprowadzona na 220 respondentach wykazała 100% zadowolenia z oferowanych usług i chęci ponownego skorzystania z oferty Cracow Tours. Ankietowani oceniali poszczególne elementy usługi i na kilka z nich powinno się zwrócić szczególną uwagę w celu ich poprawy, jednak autorka w swojej pracy również proponuje kilka rozwiązań mających na celu udoskonalenie oferowanej usługi.
Currently, the city of Krakow is seen as one of the most attractive cities in Poland. Often took first place not only of the leaders in our country, but also among many European cities. An increasing number of visitors wanting to see the city, as well as area attractions makes the perfect opportunity for local offices of Krakow to organize trips to the most attractive tourist destinations. The aim of the study is to present and attempt to analyze and assess the quality of Krakow travel agents on the example of the company Cracow Tours. The quality of the tourist product, appropriate design and refinement of each of its individual components has a significant impact on the assessment of it by consumers. The study may help in improving the quality of the product offered by the office. A survey conducted on 220 respondents showed 100% satisfaction with the services offered and willingness to re-use the offer Cracow Tours. Respondents evaluated the various elements of the service and a few of them should be paid special attention in order to improve them, but the author in his work also proposes a number of measures aimed at improving the service offered.
| dc.abstract.en | Currently, the city of Krakow is seen as one of the most attractive cities in Poland. Often took first place not only of the leaders in our country, but also among many European cities. An increasing number of visitors wanting to see the city, as well as area attractions makes the perfect opportunity for local offices of Krakow to organize trips to the most attractive tourist destinations. The aim of the study is to present and attempt to analyze and assess the quality of Krakow travel agents on the example of the company Cracow Tours. The quality of the tourist product, appropriate design and refinement of each of its individual components has a significant impact on the assessment of it by consumers. The study may help in improving the quality of the product offered by the office. A survey conducted on 220 respondents showed 100% satisfaction with the services offered and willingness to re-use the offer Cracow Tours. Respondents evaluated the various elements of the service and a few of them should be paid special attention in order to improve them, but the author in his work also proposes a number of measures aimed at improving the service offered. | pl |
| dc.abstract.pl | Obecnie miasto Kraków jest postrzegane jako jedno z najatrakcyjniejszych miast Polski. Niejednokrotnie zajmowało pierwsze miejsca nie tylko w czołówce miast naszego kraju, ale także wśród wielu miast europejskich. Coraz większa liczba odwiedzających chcących zobaczyć miasto, a także okoliczne atrakcje sprawiają doskonałą okazję dla lokalnych krakowskich biur na organizację wycieczek do najbardziej atrakcyjnych turystycznie miejsc.Celem pracy jest przedstawienie i próba analizy oraz oceny jakości krakowskich biur podróży na przykładzie przedsiębiorstwa Cracow Tours. Jakość produktu turystycznego, odpowiednie zaprojektowanie i dopracowanie każdego z poszczególnych jego elementów ma znaczny wpływ na ocenę go przez konsumentów. Przeprowadzone badania mogą pomóc w poprawie jakości produktu oferowanego przez biuro. Ankieta przeprowadzona na 220 respondentach wykazała 100% zadowolenia z oferowanych usług i chęci ponownego skorzystania z oferty Cracow Tours. Ankietowani oceniali poszczególne elementy usługi i na kilka z nich powinno się zwrócić szczególną uwagę w celu ich poprawy, jednak autorka w swojej pracy również proponuje kilka rozwiązań mających na celu udoskonalenie oferowanej usługi. | pl |
| dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
| dc.area | obszar nauk społecznych | pl |
| dc.contributor.advisor | Gancarczyk, Jacek - 185651 | pl |
| dc.contributor.author | Kędziora, Julita | pl |
| dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
| dc.contributor.reviewer | Wszendybył-Skulska, Ewa - 132794 | pl |
| dc.contributor.reviewer | Gancarczyk, Jacek - 185651 | pl |
| dc.date.accessioned | 2020-07-25T04:22:43Z | |
| dc.date.available | 2020-07-25T04:22:43Z | |
| dc.date.submitted | 2014-09-24 | pl |
| dc.fieldofstudy | zarządzanie | pl |
| dc.fieldofstudy | zarządzanie w turystyce | pl |
| dc.identifier.apd | diploma-90696-151754 | pl |
| dc.identifier.project | APD / O | pl |
| dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/198947 | |
| dc.language | pol | pl |
| dc.subject.en | ATTRACTIVENESS – COMPANY – PRODUCT – TOURIST - QUALITY | pl |
| dc.subject.pl | ATRAKCYJNOŚĆ– JAKOŚĆ – PRODUKT - PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNY | pl |
| dc.title | Ocena jakości oferty produktu turystycznego krakowskich biur podróży na przykładzie Cracow Tours | pl |
| dc.title.alternative | Evaluation of the quality of the tourism product of Krakow offers travel agents the example of Cracow Tours | pl |
| dc.type | master | pl |
| dspace.entity.type | Publication |