Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Rebranding jako sposób na zdobycie nowych odbiorców organizacji pozarządowej. Studium przypadku Fundacji Hipoterapia - Na Rzecz Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych
The rebranding as the way to get new recipients of the non-governmental organization. Case study of Fundacja Hipoterapia - Na Rzecz Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych
branding – organizacje pozarządowe – wizerunek – rebranding – wdrożenie zmiany
branding – non-governmental organizations – image – rebranding– implementation of the change
Problem badawczy podejmowany w pracy dotyczy wpływu zmiany nazwy i wizerunku organizacji pozarządowej na zwiększenie nowych odbiorców organizacji. Celem pracy było rozpoznanie opinii na temat zmiany wizerunku przez partnerów organizacji pozarządowej oraz osób niezwiązanych bezpośrednio z jej aktywnością, jak również przygotowanie i wdrożenie strategii pozyskiwania nowych odbiorców organizacji w sytuacji zmiany nazwy. Praca napisana przy wykorzystaniu podejścia action research w Fundacji Hipoterapia – Na Rzecz Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych. W części teoretycznej pracy scharakteryzowano badaną organizację oraz przedstawiono zagadnienia związane z brandingiem i rebrandingiem. Skupiono się również na istocie wizerunku organizacji pozarządowych. Przeprowadzone badania pozwoliły wywnioskować, że rebranding w organizacjach pozarządowych sprawia trudności we wdrożeniu ze względu na skomplikowane relacje z różnymi interesariuszami. Przygotowane wdrożenie zmian w organizacji uwzględniło sytuację organizacji i dobre praktyki w sektorze.
The research problem in the thesis concerns the influence of changing the name and image of a non-governmental organization on the increase of new recipients of the organization. The aim of the thesis was to recognize the opinion on the change of image by partners of a non-governmental organization and people not directly related to its activity, as well as to prepare and implement a strategy to attract new customers of the organization in the situation of name change. A thesis written using the action research approach in the Fundacja Hipoterapia – Na Rzecz Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych. In the theoretical part of the thesis, the examined organization was characterized and issues related to branding and rebranding were presented. The focus was also on the essence of the image of non-governmental organization. The conducted research allowed to conclude that rebranding in non-governmental organizations is difficult to implement due to complicated relations with various stakeholders. The prepared implementation of changes in the organization took into account the situation of the organization and good practices in the sector.
dc.abstract.en | The research problem in the thesis concerns the influence of changing the name and image of a non-governmental organization on the increase of new recipients of the organization. The aim of the thesis was to recognize the opinion on the change of image by partners of a non-governmental organization and people not directly related to its activity, as well as to prepare and implement a strategy to attract new customers of the organization in the situation of name change. A thesis written using the action research approach in the Fundacja Hipoterapia – Na Rzecz Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych. In the theoretical part of the thesis, the examined organization was characterized and issues related to branding and rebranding were presented. The focus was also on the essence of the image of non-governmental organization. The conducted research allowed to conclude that rebranding in non-governmental organizations is difficult to implement due to complicated relations with various stakeholders. The prepared implementation of changes in the organization took into account the situation of the organization and good practices in the sector. | pl |
dc.abstract.pl | Problem badawczy podejmowany w pracy dotyczy wpływu zmiany nazwy i wizerunku organizacji pozarządowej na zwiększenie nowych odbiorców organizacji. Celem pracy było rozpoznanie opinii na temat zmiany wizerunku przez partnerów organizacji pozarządowej oraz osób niezwiązanych bezpośrednio z jej aktywnością, jak również przygotowanie i wdrożenie strategii pozyskiwania nowych odbiorców organizacji w sytuacji zmiany nazwy. Praca napisana przy wykorzystaniu podejścia action research w Fundacji Hipoterapia – Na Rzecz Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych. W części teoretycznej pracy scharakteryzowano badaną organizację oraz przedstawiono zagadnienia związane z brandingiem i rebrandingiem. Skupiono się również na istocie wizerunku organizacji pozarządowych. Przeprowadzone badania pozwoliły wywnioskować, że rebranding w organizacjach pozarządowych sprawia trudności we wdrożeniu ze względu na skomplikowane relacje z różnymi interesariuszami. Przygotowane wdrożenie zmian w organizacji uwzględniło sytuację organizacji i dobre praktyki w sektorze. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.area | obszar nauk społecznych | pl |
dc.contributor.advisor | Bogacz-Wojtanowska, Ewa - 101573 | pl |
dc.contributor.author | Piskorowska, Dominika | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Bogacz-Wojtanowska, Ewa - 101573 | pl |
dc.contributor.reviewer | Jałocha, Beata | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-27T22:10:21Z | |
dc.date.available | 2020-07-27T22:10:21Z | |
dc.date.submitted | 2019-06-27 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie organizacjami publicznymi i obywatelskimi | pl |
dc.identifier.apd | diploma-130326-202343 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/233439 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | branding – non-governmental organizations – image – rebranding– implementation of the change | pl |
dc.subject.pl | branding – organizacje pozarządowe – wizerunek – rebranding – wdrożenie zmiany | pl |
dc.title | Rebranding jako sposób na zdobycie nowych odbiorców organizacji pozarządowej. Studium przypadku Fundacji Hipoterapia - Na Rzecz Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych | pl |
dc.title.alternative | The rebranding as the way to get new recipients of the non-governmental organization. Case study of Fundacja Hipoterapia - Na Rzecz Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |