Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Sponsoring a kształtowanie wizerunku klubu sportowego na przykładzie klubu RTS Widzew Łódź
Sponsorship and shaping the image of a sports club on the example of RTS Widzew Łódź
kształtowanie wizerunku, organizacja sportowa, public relations, RTS Widzew Łódź, sponsoring
image shaping, public relations, RTS Widzew Łódź, sponsorship, sports organization
Przedmiotem niniejszej pracy jest kształtowanie wizerunku klubu sportowego, ze szczególnym uwzględnieniem działań związanych ze sponsoringiem. Organizacją, która posłużyła za obiekt badawczy był klub piłkarski RTS Widzew Łódź. Celem pracy jest przedstawienie i analiza działań sponsoringowych badanego klubu sportowego w sezonie 2022/2023, w kontekście kształtowania jego wizerunku. Aby zrealizować przedstawiony powyżej cel przeprowadzono studium literatury przedmiotu oraz posłużono się techniką desk research, która pozwoliła na przeprowadzenie szczegółowej analizy komunikacji klubu związanej ze sponsoringiem. Badania umożliwiły sprawdzenie takich aspektów jak: zakres działań marketingowych i PR-owych, jakie były prowadzone przez klub, poprawność komunikowania działań sponsoringowych organizacji z punktu widzenia kształtowania jej wizerunku oraz rola działań sponsoringowych klubu w jego komunikacji zewnętrznej.
The subject of this thesis is shaping the image of a sports club, with particular emphasis on activities related to sponsorship. The organization that served as the research object was RTS Widzew Łódź football club. The aim of the thesis is to present and analyze the sponsoring activities of the examined sports club in the 2022/2023 season, in the context of shaping its image. To achieve the above-mentioned goal, a literature study was conducted and the desk research technique was used, which allowed for a detailed analysis of the club's communication related to sponsorship. The research made it possible to check aspects such as: the scope of marketing and PR activities that were conducted by the club, the correctness of communicating the organization's sponsoring activities from the point of view of shaping its image and the role of the club's sponsoring activities in its communication.
dc.abstract.en | The subject of this thesis is shaping the image of a sports club, with particular emphasis on activities related to sponsorship. The organization that served as the research object was RTS Widzew Łódź football club. The aim of the thesis is to present and analyze the sponsoring activities of the examined sports club in the 2022/2023 season, in the context of shaping its image. To achieve the above-mentioned goal, a literature study was conducted and the desk research technique was used, which allowed for a detailed analysis of the club's communication related to sponsorship. The research made it possible to check aspects such as: the scope of marketing and PR activities that were conducted by the club, the correctness of communicating the organization's sponsoring activities from the point of view of shaping its image and the role of the club's sponsoring activities in its communication. | pl |
dc.abstract.pl | Przedmiotem niniejszej pracy jest kształtowanie wizerunku klubu sportowego, ze szczególnym uwzględnieniem działań związanych ze sponsoringiem. Organizacją, która posłużyła za obiekt badawczy był klub piłkarski RTS Widzew Łódź. Celem pracy jest przedstawienie i analiza działań sponsoringowych badanego klubu sportowego w sezonie 2022/2023, w kontekście kształtowania jego wizerunku. Aby zrealizować przedstawiony powyżej cel przeprowadzono studium literatury przedmiotu oraz posłużono się techniką desk research, która pozwoliła na przeprowadzenie szczegółowej analizy komunikacji klubu związanej ze sponsoringiem. Badania umożliwiły sprawdzenie takich aspektów jak: zakres działań marketingowych i PR-owych, jakie były prowadzone przez klub, poprawność komunikowania działań sponsoringowych organizacji z punktu widzenia kształtowania jej wizerunku oraz rola działań sponsoringowych klubu w jego komunikacji zewnętrznej. | pl |
dc.affiliation | Uniwersytet Jagielloński w Krakowie | pl |
dc.contributor.advisor | Batorski, Jarema - 127259 | pl |
dc.contributor.author | Serafin, Jacek | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/UJK | pl |
dc.contributor.reviewer | Batorski, Jarema - 127259 | pl |
dc.contributor.reviewer | Perechuda, Igor | pl |
dc.date.accessioned | 2023-10-26T21:43:46Z | |
dc.date.available | 2023-10-26T21:43:46Z | |
dc.date.submitted | 2023-10-23 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie w turystyce i w sporcie | pl |
dc.identifier.apd | diploma-165646-262393 | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/322293 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | image shaping, public relations, RTS Widzew Łódź, sponsorship, sports organization | pl |
dc.subject.pl | kształtowanie wizerunku, organizacja sportowa, public relations, RTS Widzew Łódź, sponsoring | pl |
dc.title | Sponsoring a kształtowanie wizerunku klubu sportowego na przykładzie klubu RTS Widzew Łódź | pl |
dc.title.alternative | Sponsorship and shaping the image of a sports club on the example of RTS Widzew Łódź | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |