Zarządzanie strategiczne szlakiem dziedzictwa kulturowego w świetle koncepcji stakeholders

2012
journal article
article
dc.abstract.enThe article discusses one aspect of the strategic management of cultural heritage routes in Poland. Among the hundreds of active routes of this type, none is thesubject of a consistent management; neither mission nor strategy was formulated for any of them. In this situation, potential latent in them is not used even partially. In this situation, its latent potential is not even partially used. Reaching for well known management stakeholders concept may illustrate the huge range of social interaction of cultural heritage routes.pl
dc.abstract.plArtykuł omawia jeden z aspektów zarządzania strategicznego szlakami dziedzictwa kulturowego w Polsce. Spośród kilkuset działających tras tego typu, żadna nie jest poddana konsekwentnemu zarządzaniu, dla żadnej nie sformułowano misji, ani nie opracowano strategii. W tej sytuacji nawet w części nie wykorzystywany jest drzemiący w nich potencjał. Sięgnięcie po znaną z zarządzania koncepcję stakeholders ma uświadamiać, jak olbrzymi zasięg oddziaływania społecznego mają szlaki dziedzictwa kulturowego.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej : Instytut Kulturypl
dc.contributor.authorGaweł, Łukasz - 128023 pl
dc.date.accession2019-05-25pl
dc.date.accessioned2016-05-11T14:18:11Z
dc.date.available2016-05-11T14:18:11Z
dc.date.issued2012pl
dc.date.openaccess0
dc.description.accesstimew momencie opublikowania
dc.description.additionalBibliogr. s. 39-40pl
dc.description.number10pl
dc.description.physical31-40pl
dc.description.versionostateczna wersja wydawcy
dc.identifier.eissn1689-4642pl
dc.identifier.projectROD UJ / Ppl
dc.identifier.urihttp://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/25503
dc.identifier.weblinkhttp://turystykakulturowa.org/ojs/index.php/tk/article/view/311pl
dc.languagepolpl
dc.language.containerpolpl
dc.rightsUdzielam licencji. Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.licenceCC-BY-SA
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode*
dc.share.typeotwarte czasopismo
dc.subject.encultural heritage routespl
dc.subject.enmissionpl
dc.subject.enstrategypl
dc.subject.enstakeholderspl
dc.subject.plszlak dziedzictwa kulturowegopl
dc.subject.plmisjapl
dc.subject.plstrategiapl
dc.subject.plstakeholderspl
dc.subtypeArticlepl
dc.titleZarządzanie strategiczne szlakiem dziedzictwa kulturowego w świetle koncepcji stakeholderspl
dc.title.alternativeStrategic management of a cultural heritage under conception of stakeholderspl
dc.title.journalTurystyka Kulturowapl
dc.typeJournalArticlepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The article discusses one aspect of the strategic management of cultural heritage routes in Poland. Among the hundreds of active routes of this type, none is thesubject of a consistent management; neither mission nor strategy was formulated for any of them. In this situation, potential latent in them is not used even partially. In this situation, its latent potential is not even partially used. Reaching for well known management stakeholders concept may illustrate the huge range of social interaction of cultural heritage routes.
dc.abstract.plpl
Artykuł omawia jeden z aspektów zarządzania strategicznego szlakami dziedzictwa kulturowego w Polsce. Spośród kilkuset działających tras tego typu, żadna nie jest poddana konsekwentnemu zarządzaniu, dla żadnej nie sformułowano misji, ani nie opracowano strategii. W tej sytuacji nawet w części nie wykorzystywany jest drzemiący w nich potencjał. Sięgnięcie po znaną z zarządzania koncepcję stakeholders ma uświadamiać, jak olbrzymi zasięg oddziaływania społecznego mają szlaki dziedzictwa kulturowego.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej : Instytut Kultury
dc.contributor.authorpl
Gaweł, Łukasz - 128023
dc.date.accessionpl
2019-05-25
dc.date.accessioned
2016-05-11T14:18:11Z
dc.date.available
2016-05-11T14:18:11Z
dc.date.issuedpl
2012
dc.date.openaccess
0
dc.description.accesstime
w momencie opublikowania
dc.description.additionalpl
Bibliogr. s. 39-40
dc.description.numberpl
10
dc.description.physicalpl
31-40
dc.description.version
ostateczna wersja wydawcy
dc.identifier.eissnpl
1689-4642
dc.identifier.projectpl
ROD UJ / P
dc.identifier.uri
http://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/25503
dc.identifier.weblinkpl
http://turystykakulturowa.org/ojs/index.php/tk/article/view/311
dc.languagepl
pol
dc.language.containerpl
pol
dc.rights*
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.licence
CC-BY-SA
dc.rights.uri*
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.share.type
otwarte czasopismo
dc.subject.enpl
cultural heritage routes
dc.subject.enpl
mission
dc.subject.enpl
strategy
dc.subject.enpl
stakeholders
dc.subject.plpl
szlak dziedzictwa kulturowego
dc.subject.plpl
misja
dc.subject.plpl
strategia
dc.subject.plpl
stakeholders
dc.subtypepl
Article
dc.titlepl
Zarządzanie strategiczne szlakiem dziedzictwa kulturowego w świetle koncepcji stakeholders
dc.title.alternativepl
Strategic management of a cultural heritage under conception of stakeholders
dc.title.journalpl
Turystyka Kulturowa
dc.typepl
JournalArticle
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
1
Views per month
Views per city
Shanghai
1
Downloads
gawel_zarzadzanie_strategiczne_szlakiem_dziedzictwa_kulturowego_2012.pdf
6
gawel_zarzadzanie_strategiczne_szlakiem_dziedzictwa_kulturowego_2012.odt
3