Marketing doświadczeń na przykładzie marki Apple

licenciate
dc.abstract.enThe purpose of my work is to discuss the phenomenon of experience marketing. This new form of communication between the consumer and the producer is mainly based on emotions and long-term relationships. Three aspects were analyzed in detail: psychological, ethical and social, which contribute to the success or crisis of a given brand in an appropriate way. In my work, I primarily analyzed the relationship between one of Apple's better new media and experience marketing and I pointed out the factors affecting the success of the Cupertino corporation.pl
dc.abstract.plCelem mojej pracy jest analiza zjawiska marketingu doświadczeń. Ta nowa forma komunikacji pomiędzy konsumentem a producentem, głównie oparta jest na emocjach oraz długotrwałych relacjach. Szczególnej analizie poddane zostały trzy aspekty: psychologiczne, etyczne oraz społeczne,które w odpowiedni sposób przyczyniają się do sukcesu bądź kryzysu danej marki. W swojej pracy analizowałam przede wszystkim zależności pomiędzy jedną z lepszych na rynku nowych mediów marką Apple a marketingiem doświadczeń oraz wskazałam czynniki wpływające na sukces korporacji z Cupertino.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorNowina Konopka, Mariapl
dc.contributor.authorCheba, Patrycjapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerNowina Konopka, Mariapl
dc.contributor.reviewerMajewska, Małgorzata - 173379 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T14:59:41Z
dc.date.available2020-07-27T14:59:41Z
dc.date.submitted2018-06-28pl
dc.fieldofstudydziennikarstwo i komunikacja społecznapl
dc.identifier.apddiploma-122396-220473pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/226843
dc.languagepolpl
dc.subject.enmarketing, experience, new media, consumer, advertising campaigns, emotions, brandpl
dc.subject.plmarketing, doświadczenia, nowe media, konsument, kampanie reklamowe, emocje, markapl
dc.titleMarketing doświadczeń na przykładzie marki Applepl
dc.title.alternativeMarketing of experience on the example of the Apple brandpl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The purpose of my work is to discuss the phenomenon of experience marketing. This new form of communication between the consumer and the producer is mainly based on emotions and long-term relationships. Three aspects were analyzed in detail: psychological, ethical and social, which contribute to the success or crisis of a given brand in an appropriate way. In my work, I primarily analyzed the relationship between one of Apple's better new media and experience marketing and I pointed out the factors affecting the success of the Cupertino corporation.
dc.abstract.plpl
Celem mojej pracy jest analiza zjawiska marketingu doświadczeń. Ta nowa forma komunikacji pomiędzy konsumentem a producentem, głównie oparta jest na emocjach oraz długotrwałych relacjach. Szczególnej analizie poddane zostały trzy aspekty: psychologiczne, etyczne oraz społeczne,które w odpowiedni sposób przyczyniają się do sukcesu bądź kryzysu danej marki. W swojej pracy analizowałam przede wszystkim zależności pomiędzy jedną z lepszych na rynku nowych mediów marką Apple a marketingiem doświadczeń oraz wskazałam czynniki wpływające na sukces korporacji z Cupertino.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Nowina Konopka, Maria
dc.contributor.authorpl
Cheba, Patrycja
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Nowina Konopka, Maria
dc.contributor.reviewerpl
Majewska, Małgorzata - 173379
dc.date.accessioned
2020-07-27T14:59:41Z
dc.date.available
2020-07-27T14:59:41Z
dc.date.submittedpl
2018-06-28
dc.fieldofstudypl
dziennikarstwo i komunikacja społeczna
dc.identifier.apdpl
diploma-122396-220473
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/226843
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
marketing, experience, new media, consumer, advertising campaigns, emotions, brand
dc.subject.plpl
marketing, doświadczenia, nowe media, konsument, kampanie reklamowe, emocje, marka
dc.titlepl
Marketing doświadczeń na przykładzie marki Apple
dc.title.alternativepl
Marketing of experience on the example of the Apple brand
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available