Marketing sportowy na przykładzie klubu piłkarskiego MKS Cracovia SSA

licenciate
dc.abstract.enThis thesis discusses aspects of sport marketing on the example of a football club. It presents basic theoretical issues on marketing and a legal framework within which sports organisations function. What is more, the thesis deals with marketing tools which are used by football club.pl
dc.abstract.plW niniejszej pracy zostały omówione zagadnienia dotyczące marketingu sportowego na przykładzie klubu piłkarskiego. Przedstawione zostały podstawowe zagadnienia teoretyczne dotyczące marketingu oraz ramy prawne, w jakich funkcjonują organizacje sportowe. W pracy zostały także omówione narzędzia marketingowe, używane przez klub piłkarski.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorFischer, Bogdan - 127919 pl
dc.contributor.authorKaproń, Karinapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerFischer, Bogdan - 127919 pl
dc.contributor.reviewerSłupek, Lucyna - 131939 pl
dc.date.accessioned2020-07-26T14:28:14Z
dc.date.available2020-07-26T14:28:14Z
dc.date.submitted2015-07-02pl
dc.fieldofstudydziennikarstwo i komunikacja społecznapl
dc.identifier.apddiploma-97474-164886pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/204869
dc.languagepolpl
dc.subject.enmarketing, sport, Cracoviapl
dc.subject.plmarketing, sport, Cracoviapl
dc.titleMarketing sportowy na przykładzie klubu piłkarskiego MKS Cracovia SSApl
dc.title.alternativeSports marketing illustrate by example of the football team MKS Cracovia SSApl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
This thesis discusses aspects of sport marketing on the example of a football club. It presents basic theoretical issues on marketing and a legal framework within which sports organisations function. What is more, the thesis deals with marketing tools which are used by football club.
dc.abstract.plpl
W niniejszej pracy zostały omówione zagadnienia dotyczące marketingu sportowego na przykładzie klubu piłkarskiego. Przedstawione zostały podstawowe zagadnienia teoretyczne dotyczące marketingu oraz ramy prawne, w jakich funkcjonują organizacje sportowe. W pracy zostały także omówione narzędzia marketingowe, używane przez klub piłkarski.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Fischer, Bogdan - 127919
dc.contributor.authorpl
Kaproń, Karina
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Fischer, Bogdan - 127919
dc.contributor.reviewerpl
Słupek, Lucyna - 131939
dc.date.accessioned
2020-07-26T14:28:14Z
dc.date.available
2020-07-26T14:28:14Z
dc.date.submittedpl
2015-07-02
dc.fieldofstudypl
dziennikarstwo i komunikacja społeczna
dc.identifier.apdpl
diploma-97474-164886
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/204869
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
marketing, sport, Cracovia
dc.subject.plpl
marketing, sport, Cracovia
dc.titlepl
Marketing sportowy na przykładzie klubu piłkarskiego MKS Cracovia SSA
dc.title.alternativepl
Sports marketing illustrate by example of the football team MKS Cracovia SSA
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
71
Views per month
Views per city
Warsaw
8
Kielce
7
Krakow
6
Wroclaw
4
Dolni Domaslavice
3
Domaradz
3
Gdynia
3
Poznan
3
Dublin
2
Gdansk
2

No access

No Thumbnail Available