VOYEURYZM MEDIALNY. ANALIZA „PODGLĄDACTWA” Z WYKORZYSTANIEM GOOGLE ANALYTICS

master
dc.abstract.enThe purpose of this article is description of voyeurism in media. The phenomenon was studied by analysis of data of Google Analytics program and presented by screenshot in that paper. Data were processing thanks to website www.kaminoo.pl that was connected with the program.pl
dc.abstract.plCelem pracy magisterskiej jest opisanie voyeuryzmu medialnego, czyli podglądactwa przez internet. Zjawisko potwierdzono analizując dane programu Google Analytics, za pomocą zrzutów ekranów przedstawionych w pracy. Dane pobrane są dzięki działaniu strony internetowej www.kaminoo.pl podpiętej pod program.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorNowosad, Andrzej - 180298 pl
dc.contributor.authorKowalczyk, Karolinapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerNowosad, Andrzej - 180298 pl
dc.contributor.reviewerSasińska-Klas, Teresa - 131806 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T10:13:01Z
dc.date.available2020-07-27T10:13:01Z
dc.date.submitted2017-10-23pl
dc.fieldofstudydziennikarstwo i komunikacja społecznapl
dc.identifier.apddiploma-117669-148854pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/222837
dc.languagepolpl
dc.subject.enVOYEURISM, PEEPING, INTERNET, MEDIA, NEW MEDIA, BIG DATA, GOOGLE, FACEBOOK, GOOGLE ANALYTICSpl
dc.subject.plVOYEURYZM,PODGLĄDACTWO, INTERNET, MEDIA, NOWE MEDIA, BIG DATA, GOOGLE, FACEBOOK, GOOGLE ANALYTICSpl
dc.titleVOYEURYZM MEDIALNY. ANALIZA „PODGLĄDACTWA” Z WYKORZYSTANIEM GOOGLE ANALYTICSpl
dc.title.alternativeVoyeurism in Media. Analysis of peeping based on example from Google Analytics.pl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The purpose of this article is description of voyeurism in media. The phenomenon was studied by analysis of data of Google Analytics program and presented by screenshot in that paper. Data were processing thanks to website www.kaminoo.pl that was connected with the program.
dc.abstract.plpl
Celem pracy magisterskiej jest opisanie voyeuryzmu medialnego, czyli podglądactwa przez internet. Zjawisko potwierdzono analizując dane programu Google Analytics, za pomocą zrzutów ekranów przedstawionych w pracy. Dane pobrane są dzięki działaniu strony internetowej www.kaminoo.pl podpiętej pod program.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Nowosad, Andrzej - 180298
dc.contributor.authorpl
Kowalczyk, Karolina
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Nowosad, Andrzej - 180298
dc.contributor.reviewerpl
Sasińska-Klas, Teresa - 131806
dc.date.accessioned
2020-07-27T10:13:01Z
dc.date.available
2020-07-27T10:13:01Z
dc.date.submittedpl
2017-10-23
dc.fieldofstudypl
dziennikarstwo i komunikacja społeczna
dc.identifier.apdpl
diploma-117669-148854
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/222837
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
VOYEURISM, PEEPING, INTERNET, MEDIA, NEW MEDIA, BIG DATA, GOOGLE, FACEBOOK, GOOGLE ANALYTICS
dc.subject.plpl
VOYEURYZM,PODGLĄDACTWO, INTERNET, MEDIA, NOWE MEDIA, BIG DATA, GOOGLE, FACEBOOK, GOOGLE ANALYTICS
dc.titlepl
VOYEURYZM MEDIALNY. ANALIZA „PODGLĄDACTWA” Z WYKORZYSTANIEM GOOGLE ANALYTICS
dc.title.alternativepl
Voyeurism in Media. Analysis of peeping based on example from Google Analytics.
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available