Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Narzędzia CSR w budowaniu wizerunku firmy na przykładzie ANSWEAR.COM
CSR tools in building corporate image on the example of ANSWEAR.COM
CSR, społeczna odpowiedzialność biznesu, Answear.com, wizerunek
CSR, Corporate Social Responsibility, Answear.com, image
Celem niniejszej pracy magisterskiej jest analiza wpływu narzędzi społecznej odpowiedzialności biznesu (ang. Corporate Social Responsibility, CSR) na wizerunek sklepu internetowego Answear.com. W toku badań, posłużono się kwestionariuszem ankiety, który pozwolił na ocenę efektywności trzech wybranych instrumentów CSR wykorzystywanych przez Answear.com oraz ich wpływu na postrzeganie firmy z perspektywy konsumentów. W oparciu o wyniki badań okazało się, że narzędzia CSR w ogólnym rozumieniu przyczyniają się do budowania pozytywnego wizerunku Answear.com w opinii konsumentów. Można jednak zauważyć, że prowadzone działania firmy nie przynoszą satysfakcjonujących wyników, ponieważ prawie 1/3 respondentów nie jest zaznajomiona z inicjatywami sklepu Answear.com na rzecz CSR. Przyczyną takiego zjawiska, może być wciąż niska świadomość konsumentów w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonego rozwoju, a także nieskuteczna promocja prowadzonych działań w tym obszarze przez Answear.com. Narzędziem CSR, który według respondentów odgrywa największe znaczenie w kształtowaniu pozytywnego wizerunku firmy Answear.com jest prowadzenie działań proekologicznych. Answear.com zatem powinno skupić się na dalszym rozwijaniu swoich inicjatyw na rzecz ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju, tak aby sprostać oczekiwaniom interesariuszy oraz budować lojalność wśród konsumentów.
The purpose of this thesis is to analyze the impact of corporate social responsibility (CSR) tools on the image of the online store Answear.com. In the course of the research, a survey questionnaire was used to evaluate the effectiveness of three selected CSR instruments used by Answear.com and their impact on the perception of the company from the consumers' perspective. Based on the results of the research, it turned out that CSR tools in general contribute to building a positive image of Answear.com in the opinion of consumers. However, it can be noted that the company's ongoing activities do not bring satisfactory results, as almost 1/3 of respondents are not familiar with Answear.com's CSR initiatives. The reason for such a phenomenon, may be the still low awareness of consumers in the field of corporate social responsibility and sustainable development, as well as ineffective promotion of conducted activities in this area by Answear.com. The CSR tool that, according to respondents, plays the most important role in shaping Answear.com's positive image is carrying out pro-environmental activities. Answear.com should therefore focus on further developing its environmental and sustainability initiatives to meet stakeholder expectations and build loyalty among consumers.
dc.abstract.en | The purpose of this thesis is to analyze the impact of corporate social responsibility (CSR) tools on the image of the online store Answear.com. In the course of the research, a survey questionnaire was used to evaluate the effectiveness of three selected CSR instruments used by Answear.com and their impact on the perception of the company from the consumers' perspective. Based on the results of the research, it turned out that CSR tools in general contribute to building a positive image of Answear.com in the opinion of consumers. However, it can be noted that the company's ongoing activities do not bring satisfactory results, as almost 1/3 of respondents are not familiar with Answear.com's CSR initiatives. The reason for such a phenomenon, may be the still low awareness of consumers in the field of corporate social responsibility and sustainable development, as well as ineffective promotion of conducted activities in this area by Answear.com. The CSR tool that, according to respondents, plays the most important role in shaping Answear.com's positive image is carrying out pro-environmental activities. Answear.com should therefore focus on further developing its environmental and sustainability initiatives to meet stakeholder expectations and build loyalty among consumers. | pl |
dc.abstract.pl | Celem niniejszej pracy magisterskiej jest analiza wpływu narzędzi społecznej odpowiedzialności biznesu (ang. Corporate Social Responsibility, CSR) na wizerunek sklepu internetowego Answear.com. W toku badań, posłużono się kwestionariuszem ankiety, który pozwolił na ocenę efektywności trzech wybranych instrumentów CSR wykorzystywanych przez Answear.com oraz ich wpływu na postrzeganie firmy z perspektywy konsumentów. W oparciu o wyniki badań okazało się, że narzędzia CSR w ogólnym rozumieniu przyczyniają się do budowania pozytywnego wizerunku Answear.com w opinii konsumentów. Można jednak zauważyć, że prowadzone działania firmy nie przynoszą satysfakcjonujących wyników, ponieważ prawie 1/3 respondentów nie jest zaznajomiona z inicjatywami sklepu Answear.com na rzecz CSR. Przyczyną takiego zjawiska, może być wciąż niska świadomość konsumentów w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonego rozwoju, a także nieskuteczna promocja prowadzonych działań w tym obszarze przez Answear.com. Narzędziem CSR, który według respondentów odgrywa największe znaczenie w kształtowaniu pozytywnego wizerunku firmy Answear.com jest prowadzenie działań proekologicznych. Answear.com zatem powinno skupić się na dalszym rozwijaniu swoich inicjatyw na rzecz ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju, tak aby sprostać oczekiwaniom interesariuszy oraz budować lojalność wśród konsumentów. | pl |
dc.affiliation | Uniwersytet Jagielloński w Krakowie | pl |
dc.contributor.advisor | Piontek, Wojciech - USOS327877 | pl |
dc.contributor.author | Świętek, Sonia - USOS322335 | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/UJK | pl |
dc.contributor.reviewer | Kurleto, Małgorzata - 160656 | pl |
dc.contributor.reviewer | Piontek, Wojciech - USOS327877 | pl |
dc.date.accessioned | 2024-07-10T23:11:31Z | |
dc.date.available | 2024-07-10T23:11:31Z | |
dc.date.submitted | 2024-07-04 | pl |
dc.fieldofstudy | media społecznościowe w zarządzaniu | pl |
dc.identifier.apd | diploma-172760-322335 | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/handle/item/375598 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | CSR, Corporate Social Responsibility, Answear.com, image | pl |
dc.subject.pl | CSR, społeczna odpowiedzialność biznesu, Answear.com, wizerunek | pl |
dc.title | Narzędzia CSR w budowaniu wizerunku firmy na przykładzie ANSWEAR.COM | pl |
dc.title.alternative | CSR tools in building corporate image on the example of ANSWEAR.COM | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |