Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Influencer marketing w oddziaływaniu na wizerunek marki na przykładzie Semilac i NeoNail
The impact of influencer marketing on the perception of the image of Semilac and NeoNail brands
blogosfera – influencer – influencer marketing – marka – media społecznościowe – NeoNail – Semilac – wizerunek – wizerunek marki
brand – brand image – blogosphere – image – influencer – influencer marketing – NeoNail – Semilac - social media
Niniejsza praca porusza kwestię wpływu influencer marketingu na postrzeganie wizerunku marek Semilac i NeoNail. Problemem badawczym jest pytanie, czy internetowi liderzy opinii wpływają na pozytywne postrzeganie wizerunku analizowanych marek oraz czy oddziałują na decyzje konsumenckie z nimi związane. Celem badań jest poznanie opinii użytkowniczek, korzystających kosmetyków Semilac i NeoNail oraz wyciągnięcie wniosków z analizy działań marketingowych, w celu potwierdzenia lub zaprzeczenia postawionej przez autorkę pracy hipotezie. Praca składa się z czterech rozdziałów. W rozdziale pierwszym i drugim poruszono kwestie teoretyczne, związane z tematem pracy, natomiast rozdział trzeci zawiera prezentację wyników badań (ankiety oraz studium przypadku). W ostatniej części przedstawiono propozycję doskonalenia działań influencer marketingowych, jak również pokazano korzyści, płynące z zastosowania tej formy promocji.
This paper addresses the impact of influencer marketing on the perception of the image of Semilac and NeoNail brands. The research problem is whether Internet opinion leaders influence a positive perception of the image of the analyzed brands and whether they influence consumer decisions related to them. The aim of the research is to get to know the opinions of users who use Semilac and NeoNail cosmetics and to draw conclusions from the analysis of marketing activities in order to confirm or deny the hypothesis put forward by the author. The work consists of four chapters. The first and second chapter deals with theoretical issues related to the subject of the work, while the third chapter includes the presentation of research results (questionnaires and case study). The last part presents a proposal to improve the activities of influencer marketing, as well as showing the benefits of using this form of promotion.
dc.abstract.en | This paper addresses the impact of influencer marketing on the perception of the image of Semilac and NeoNail brands. The research problem is whether Internet opinion leaders influence a positive perception of the image of the analyzed brands and whether they influence consumer decisions related to them. The aim of the research is to get to know the opinions of users who use Semilac and NeoNail cosmetics and to draw conclusions from the analysis of marketing activities in order to confirm or deny the hypothesis put forward by the author. The work consists of four chapters. The first and second chapter deals with theoretical issues related to the subject of the work, while the third chapter includes the presentation of research results (questionnaires and case study). The last part presents a proposal to improve the activities of influencer marketing, as well as showing the benefits of using this form of promotion. | pl |
dc.abstract.pl | Niniejsza praca porusza kwestię wpływu influencer marketingu na postrzeganie wizerunku marek Semilac i NeoNail. Problemem badawczym jest pytanie, czy internetowi liderzy opinii wpływają na pozytywne postrzeganie wizerunku analizowanych marek oraz czy oddziałują na decyzje konsumenckie z nimi związane. Celem badań jest poznanie opinii użytkowniczek, korzystających kosmetyków Semilac i NeoNail oraz wyciągnięcie wniosków z analizy działań marketingowych, w celu potwierdzenia lub zaprzeczenia postawionej przez autorkę pracy hipotezie. Praca składa się z czterech rozdziałów. W rozdziale pierwszym i drugim poruszono kwestie teoretyczne, związane z tematem pracy, natomiast rozdział trzeci zawiera prezentację wyników badań (ankiety oraz studium przypadku). W ostatniej części przedstawiono propozycję doskonalenia działań influencer marketingowych, jak również pokazano korzyści, płynące z zastosowania tej formy promocji. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.area | obszar nauk społecznych | pl |
dc.contributor.advisor | Panasiuk, Aleksander | pl |
dc.contributor.author | Jeleń, Angelika | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Panasiuk, Aleksander | pl |
dc.contributor.reviewer | Wszendybył-Skulska, Ewa - 132794 | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-27T22:54:58Z | |
dc.date.available | 2020-07-27T22:54:58Z | |
dc.date.submitted | 2019-06-26 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie | pl |
dc.fieldofstudy | media społecznościowe w zarządzaniu | pl |
dc.identifier.apd | diploma-131336-177775 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/234119 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | brand – brand image – blogosphere – image – influencer – influencer marketing – NeoNail – Semilac - social media | pl |
dc.subject.pl | blogosfera – influencer – influencer marketing – marka – media społecznościowe – NeoNail – Semilac – wizerunek – wizerunek marki | pl |
dc.title | Influencer marketing w oddziaływaniu na wizerunek marki na przykładzie Semilac i NeoNail | pl |
dc.title.alternative | The impact of influencer marketing on the perception of the image of Semilac and NeoNail brands | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |