Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
City Placement jako nowoczesny trend promocji miast na przykładzie Nowego Jorku, Paryża i Seulu
City Placement as a modern trend of promoting cities on the example of New York, Paris and Seoul
SŁOWA KLUCZOWE: CITY PLACEMENT, PRODUCT PLACEMENT, LOKOWANIE MIASTA, MARKETING TURYSTYCZNY
KEYWORDS: CITY PLACEMENT, PRODUCT PLACEMENT, TOURISM MARKETING
City placement jako metoda wzrostu świadomości i popularności miast oraz turystyki jest jednym z bardziej interesujących i przyszłościowych zabiegów marketingowych. W dzisiejszych czasach promocji poświęca się wiele uwagi, szuka się nowych rozwiązań, które pozwolą trafić do szerszej grupy potencjalnych klientów. W przeciągu ostatnich kilkunastu lat zaobserwowano stopniowy spadek skuteczności tradycyjnej reklamy, zmęczenie konsumentów tradycyjną reklamą skłania firmy do pozyskiwania nietypowych form promocji tj. city placement. Celem pracy było przedstawienie genezy i istoty zjawiska city placement poprzez ukazanie korzyści jakie może ono przynieść. Na przykładzie 3 miast (Nowy Jork, Paryż, Seul) ukazano jego specyfikę. Posłużono się również badaniem statystycznym, mającym na celu zbadanie rozpoznawalności zjawiska city placement, oraz oceny jego przydatności w promocji miast.
City placement as a method of increasing awareness and popularity of towns and tourism as one of the more interesting and forward-looking efforts. Nowadays, there is much attention paid to promotion, searching for the new solutions that will hit the wider group of potential customers. Over the last several years there has been a gradual decline in the effectiveness of traditional advertising, consumers’ fatigue makes traditional advertising companies acquire non-standard forms of promotion, i.e. city placement. The aim of the study was to present the genesis and essence of the phenomenon of city placement by showing the benefits it can bring. Its specifics has been presented on example of 3 cities (New York, Paris, Seoul). A statistical study has been used to investigate the awareness of the phenomenon of city placement, and to evaluate its usefulness in promoting cities.
dc.abstract.en | City placement as a method of increasing awareness and popularity of towns and tourism as one of the more interesting and forward-looking efforts. Nowadays, there is much attention paid to promotion, searching for the new solutions that will hit the wider group of potential customers. Over the last several years there has been a gradual decline in the effectiveness of traditional advertising, consumers’ fatigue makes traditional advertising companies acquire non-standard forms of promotion, i.e. city placement. The aim of the study was to present the genesis and essence of the phenomenon of city placement by showing the benefits it can bring. Its specifics has been presented on example of 3 cities (New York, Paris, Seoul). A statistical study has been used to investigate the awareness of the phenomenon of city placement, and to evaluate its usefulness in promoting cities. | pl |
dc.abstract.pl | City placement jako metoda wzrostu świadomości i popularności miast oraz turystyki jest jednym z bardziej interesujących i przyszłościowych zabiegów marketingowych. W dzisiejszych czasach promocji poświęca się wiele uwagi, szuka się nowych rozwiązań, które pozwolą trafić do szerszej grupy potencjalnych klientów. W przeciągu ostatnich kilkunastu lat zaobserwowano stopniowy spadek skuteczności tradycyjnej reklamy, zmęczenie konsumentów tradycyjną reklamą skłania firmy do pozyskiwania nietypowych form promocji tj. city placement. Celem pracy było przedstawienie genezy i istoty zjawiska city placement poprzez ukazanie korzyści jakie może ono przynieść. Na przykładzie 3 miast (Nowy Jork, Paryż, Seul) ukazano jego specyfikę. Posłużono się również badaniem statystycznym, mającym na celu zbadanie rozpoznawalności zjawiska city placement, oraz oceny jego przydatności w promocji miast. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.area | obszar nauk humanistycznych | pl |
dc.contributor.advisor | Handzel, Zbigniew - 128282 | pl |
dc.contributor.author | Drawicz, Kinga | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Kędziora, Alicja - 199919 | pl |
dc.contributor.reviewer | Handzel, Zbigniew - 128282 | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-26T13:17:09Z | |
dc.date.available | 2020-07-26T13:17:09Z | |
dc.date.submitted | 2015-06-29 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie kulturą i mediami | pl |
dc.identifier.apd | diploma-96275-159310 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/203761 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | KEYWORDS: CITY PLACEMENT, PRODUCT PLACEMENT, TOURISM MARKETING | pl |
dc.subject.pl | SŁOWA KLUCZOWE: CITY PLACEMENT, PRODUCT PLACEMENT, LOKOWANIE MIASTA, MARKETING TURYSTYCZNY | pl |
dc.title | City Placement jako nowoczesny trend promocji miast na przykładzie Nowego Jorku, Paryża i Seulu | pl |
dc.title.alternative | City Placement as a modern trend of promoting cities on the example of New York, Paris and Seoul | pl |
dc.type | licenciate | pl |
dspace.entity.type | Publication |