Strategia marketingowa obiektów sportowych na przykładzie TAURON Arena w Krakowie

master
dc.abstract.enThis study analyzed the marketing strategy of sports facilities using the example of TAURON Arena in Kraków. The goal of this objective was to indicate what the marketing strategy of the sports facility looks like and whether it includes the most important elements of the strategy. By completing the survey with a survey method and observation, information was also obtained on the evaluation of the facility by the participants of the events and the quality of the services provided. TAURON Arena was subjected to a SWOT analysis, which took into account all the strengths of the hall, but also the threats that the facility has to deal with.pl
dc.abstract.plW pracy tej poddano analizie strategię marketingową obiektów sportowych na przykładzie TAURON Areny w Krakowie. Celem pracy jest przeprowadzenie analizy i ocena strategii marketingowej obiektu sportowego TAURON Arena w Krakowie. Poprzez dopełnienie badania metodą ankietową i obserwacją pozyskano również informacje na temat oceny obiektu przez uczestników wydarzeń oraz jakości świadczonych usług. TAURON Arena została poddana analizie SWOT, w której uwzględnione zostały wszystkie mocne strony hali, ale również zagrożenia z jakimi obiekt musi się mierzyć.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.contributor.advisorGancarczyk, Jacek - 185651 pl
dc.contributor.authorChmura, Juliapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerGancarczyk, Jacek - 185651 pl
dc.contributor.reviewerZawartka, Marekpl
dc.date.accessioned2023-10-30T22:36:33Z
dc.date.available2023-10-30T22:36:33Z
dc.date.submitted2023-10-30pl
dc.fieldofstudyzarządzanie w turystyce i w sporciepl
dc.identifier.apddiploma-164266-306547pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/322558
dc.languagepolpl
dc.subject.enMARKETING – SPORTS FACILITIES – MARKETING STRATEGY - TAURON ARENA KRAKÓWpl
dc.subject.plMARKETING – OBIEKTY SPORTOWE – STRATEGIA MARKETINGOWA - TAURON ARENA KRAKÓWpl
dc.titleStrategia marketingowa obiektów sportowych na przykładzie TAURON Arena w Krakowiepl
dc.title.alternativeMarketing strategy of sports facilities on the example of TAURON Arena in Krakowpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
This study analyzed the marketing strategy of sports facilities using the example of TAURON Arena in Kraków. The goal of this objective was to indicate what the marketing strategy of the sports facility looks like and whether it includes the most important elements of the strategy. By completing the survey with a survey method and observation, information was also obtained on the evaluation of the facility by the participants of the events and the quality of the services provided. TAURON Arena was subjected to a SWOT analysis, which took into account all the strengths of the hall, but also the threats that the facility has to deal with.
dc.abstract.plpl
W pracy tej poddano analizie strategię marketingową obiektów sportowych na przykładzie TAURON Areny w Krakowie. Celem pracy jest przeprowadzenie analizy i ocena strategii marketingowej obiektu sportowego TAURON Arena w Krakowie. Poprzez dopełnienie badania metodą ankietową i obserwacją pozyskano również informacje na temat oceny obiektu przez uczestników wydarzeń oraz jakości świadczonych usług. TAURON Arena została poddana analizie SWOT, w której uwzględnione zostały wszystkie mocne strony hali, ale również zagrożenia z jakimi obiekt musi się mierzyć.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.contributor.advisorpl
Gancarczyk, Jacek - 185651
dc.contributor.authorpl
Chmura, Julia
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Gancarczyk, Jacek - 185651
dc.contributor.reviewerpl
Zawartka, Marek
dc.date.accessioned
2023-10-30T22:36:33Z
dc.date.available
2023-10-30T22:36:33Z
dc.date.submittedpl
2023-10-30
dc.fieldofstudypl
zarządzanie w turystyce i w sporcie
dc.identifier.apdpl
diploma-164266-306547
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/322558
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
MARKETING – SPORTS FACILITIES – MARKETING STRATEGY - TAURON ARENA KRAKÓW
dc.subject.plpl
MARKETING – OBIEKTY SPORTOWE – STRATEGIA MARKETINGOWA - TAURON ARENA KRAKÓW
dc.titlepl
Strategia marketingowa obiektów sportowych na przykładzie TAURON Arena w Krakowie
dc.title.alternativepl
Marketing strategy of sports facilities on the example of TAURON Arena in Krakow
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
28
Views per month
Views per city
Warsaw
8
Krakow
6
Nowy Targ
2
Tomaszów Mazowiecki
2
Torun
2
Wroclaw
2
Chorzów
1
Gdansk
1
Lubcza
1
Płock
1

No access

No Thumbnail Available
Collections