Zarządzanie informacją jako element ekonomii doświadczeń

master
dc.abstract.enThe main purpose of the master's thesis is to characterize traditional models of the economy and modern phenomena of the economy, including understanding the concept of experience economy, and whether it has an impact on the shaping of music events. The aim of the research is to understand the information behavior of festival participants and to investigate which emotions and experiences they generate and accompany them during music events. The work presents a number of definitions related to the issues raised, such as experience economy, user experience, information management. The technique of an internet survey was used to conduct the study, in which 244 members of the group associated with the festivals.pl
dc.abstract.plGłównym celem pracy magisterskiej jest charakterystyka tradycyjnych modeli gospodarki oraz nowoczesnych zjawisk gospodarki, w tym zrozumienie pojęcia ekonomii doświadczeń oraz jej wpływu na kształtowanie wydarzeń muzycznych. Celem badania jest zrozumienie zachowań informacyjnych uczestników festiwali oraz zbadanie jakie emocje i doświadczenia generują oraz jakie im towarzyszą podczas eventów muzycznych. W pracy przytoczono szereg definicji związanych z poruszanymi zagadnieniami jak m.in. ekonomia doświadczeń, user experience, zarządzanie informacją. Do przeprowadzenia badania została wykorzystana technika ankiety internetowej, w której wzięło udział 244 członków grupy powiązanej z festiwalami.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorWójcik, Magdalena - 147466 pl
dc.contributor.authorDuliban, Dawidpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerWójcik, Magdalena - 147466 pl
dc.contributor.reviewerCisek, Sabina - 127597 pl
dc.date.accessioned2022-09-30T21:35:15Z
dc.date.available2022-09-30T21:35:15Z
dc.date.submitted2022-09-27pl
dc.fieldofstudyzarządzanie informacjąpl
dc.identifier.apddiploma-156554-237580pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/300580
dc.languagepolpl
dc.subject.enemotions, experience, experience economy, festivals, information managementpl
dc.subject.pldoświadczenie, emocje, ekonomia doświadczeń, festiwale, zarządzanie informacjąpl
dc.titleZarządzanie informacją jako element ekonomii doświadczeńpl
dc.title.alternativeInformation management as an element of experience economypl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The main purpose of the master's thesis is to characterize traditional models of the economy and modern phenomena of the economy, including understanding the concept of experience economy, and whether it has an impact on the shaping of music events. The aim of the research is to understand the information behavior of festival participants and to investigate which emotions and experiences they generate and accompany them during music events. The work presents a number of definitions related to the issues raised, such as experience economy, user experience, information management. The technique of an internet survey was used to conduct the study, in which 244 members of the group associated with the festivals.
dc.abstract.plpl
Głównym celem pracy magisterskiej jest charakterystyka tradycyjnych modeli gospodarki oraz nowoczesnych zjawisk gospodarki, w tym zrozumienie pojęcia ekonomii doświadczeń oraz jej wpływu na kształtowanie wydarzeń muzycznych. Celem badania jest zrozumienie zachowań informacyjnych uczestników festiwali oraz zbadanie jakie emocje i doświadczenia generują oraz jakie im towarzyszą podczas eventów muzycznych. W pracy przytoczono szereg definicji związanych z poruszanymi zagadnieniami jak m.in. ekonomia doświadczeń, user experience, zarządzanie informacją. Do przeprowadzenia badania została wykorzystana technika ankiety internetowej, w której wzięło udział 244 członków grupy powiązanej z festiwalami.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Wójcik, Magdalena - 147466
dc.contributor.authorpl
Duliban, Dawid
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Wójcik, Magdalena - 147466
dc.contributor.reviewerpl
Cisek, Sabina - 127597
dc.date.accessioned
2022-09-30T21:35:15Z
dc.date.available
2022-09-30T21:35:15Z
dc.date.submittedpl
2022-09-27
dc.fieldofstudypl
zarządzanie informacją
dc.identifier.apdpl
diploma-156554-237580
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/300580
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
emotions, experience, experience economy, festivals, information management
dc.subject.plpl
doświadczenie, emocje, ekonomia doświadczeń, festiwale, zarządzanie informacją
dc.titlepl
Zarządzanie informacją jako element ekonomii doświadczeń
dc.title.alternativepl
Information management as an element of experience economy
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
8
Views per month
Views per city
Bratkowice
1
Lubin
1
Płock
1
Tarnów
1
Warsaw
1

No access

No Thumbnail Available
Collections