Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Ewolucja gatunku MMORPG z perspekty World of Warcraft
Evolution of MMORPG genre from the World of Warcraft perspective
Gry wideo, gry komputerowe, World of Warcraft, MMORPG
Video games, computer games, World of Warcraft, MMORPG,
W niniejszej pracy autor przygląda się grze World of Warcraft i ewolucji, jaką tytuł ten przeszedłprzez 13 lat istnienia. Analizuje się poszczególnym technologiom wprowadzanym do gry, a takżewszelkim rozwiązaniom, które były modyfikowane wraz z kolejnymi rozszerzeniami.Zwraca uwagę na zależności w porównaniu do innych tytułów z gatunku MMORPG, a takżeprzygląda się kulturowemu ewenementowi, jakim gra się okazała.
In his work author looks at World of Warcraft videogame and evolution which this game hadduring 13 years of a lifetime. Author analyse technologies introduced with new versions of agame, and also how different solutions modified with different expansion packs. He compareWorld of Warcraft to a different titles from MMORPG genre, and also looks at cultural position inwhich this video game currently is.
dc.abstract.en | In his work author looks at World of Warcraft videogame and evolution which this game hadduring 13 years of a lifetime. Author analyse technologies introduced with new versions of agame, and also how different solutions modified with different expansion packs. He compareWorld of Warcraft to a different titles from MMORPG genre, and also looks at cultural position inwhich this video game currently is. | pl |
dc.abstract.pl | W niniejszej pracy autor przygląda się grze World of Warcraft i ewolucji, jaką tytuł ten przeszedłprzez 13 lat istnienia. Analizuje się poszczególnym technologiom wprowadzanym do gry, a takżewszelkim rozwiązaniom, które były modyfikowane wraz z kolejnymi rozszerzeniami.Zwraca uwagę na zależności w porównaniu do innych tytułów z gatunku MMORPG, a takżeprzygląda się kulturowemu ewenementowi, jakim gra się okazała. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.area | obszar nauk humanistycznych | pl |
dc.contributor.advisor | Wilk, Eugeniusz - 132642 | pl |
dc.contributor.author | Olszewski, Tomasz | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Wilk, Eugeniusz - 132642 | pl |
dc.contributor.reviewer | Zdrodowska, Magdalena - 182262 | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-27T12:50:39Z | |
dc.date.available | 2020-07-27T12:50:39Z | |
dc.date.submitted | 2017-10-26 | pl |
dc.fieldofstudy | filmoznawstwo i wiedza o nowych mediach | pl |
dc.identifier.apd | diploma-120084-114809 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/225041 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | Video games, computer games, World of Warcraft, MMORPG, | pl |
dc.subject.pl | Gry wideo, gry komputerowe, World of Warcraft, MMORPG | pl |
dc.title | Ewolucja gatunku MMORPG z perspekty World of Warcraft | pl |
dc.title.alternative | Evolution of MMORPG genre from the World of Warcraft perspective | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |