Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Proces poznawania uczniów przez nauczycieli w klasach IV - VI
Process of getting know pupils by teachers in the classes IV - VI
poznawanie uczniów, działanie rozpoznawcze, proces, uczeń, nauczyciel, zespół klasowy, wychowanek, metody, zdobywanie informacji, diagnoza, diagnozowanie,
getting to know pupils, process, pupils, teacher, group of pupils, methods, acquisition of information, diagnosis,
Niniejsza praca przedstawia problematykę związaną z procesem poznawania uczniów przez nauczycieli w klasach IV-VI. W teoretycznej części pracy przedstawiono zagadnienia związane z działaniami rozpoznawczymi służącymi do poznania uczniów. Opisane zostały kwestie związane z praktycznym wymiarem diagnozy psychopedagogicznej, a następnie działania rozpoznawcze jakie można prowadzić w szkole. Zaprezentowano wybrane metody poznawania uczniów, a następnie opisano przedmiot poznania, czyli ucznia oraz zespół klasowy. Teoretyczną część pracy zamyka rozdział poświęcony nauczycielowi w kontekście jego metodologicznych kompetencji. Część badawcza prezentuje metodologię badań własnych oraz analizę otrzymanych wyników badań.
This master thesis presents the problematic aspects relates to the process of getting know pupils by teachers in the classes IV - VI. The theoretical part presents issues consist of activites of diagnosis which lead to get to know pupils. Including methods of getting to know pupils, and subject of those operations - pupils and group of pupils. The last chapter in the theoretical part presents methodological skills of teacher. The second part presents methodology of my own research and the analysis of the research results.
dc.abstract.en | This master thesis presents the problematic aspects relates to the process of getting know pupils by teachers in the classes IV - VI. The theoretical part presents issues consist of activites of diagnosis which lead to get to know pupils. Including methods of getting to know pupils, and subject of those operations - pupils and group of pupils. The last chapter in the theoretical part presents methodological skills of teacher. The second part presents methodology of my own research and the analysis of the research results. | pl |
dc.abstract.pl | Niniejsza praca przedstawia problematykę związaną z procesem poznawania uczniów przez nauczycieli w klasach IV-VI. W teoretycznej części pracy przedstawiono zagadnienia związane z działaniami rozpoznawczymi służącymi do poznania uczniów. Opisane zostały kwestie związane z praktycznym wymiarem diagnozy psychopedagogicznej, a następnie działania rozpoznawcze jakie można prowadzić w szkole. Zaprezentowano wybrane metody poznawania uczniów, a następnie opisano przedmiot poznania, czyli ucznia oraz zespół klasowy. Teoretyczną część pracy zamyka rozdział poświęcony nauczycielowi w kontekście jego metodologicznych kompetencji. Część badawcza prezentuje metodologię badań własnych oraz analizę otrzymanych wyników badań. | pl |
dc.affiliation | Wydział Filozoficzny | pl |
dc.area | obszar nauk humanistycznych | pl |
dc.area | obszar nauk społecznych | pl |
dc.contributor.advisor | Sajdak-Burska, Anna - 131781 | pl |
dc.contributor.author | Czornak, Katarzyna | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WF5 | pl |
dc.contributor.reviewer | Sajdak-Burska, Anna - 131781 | pl |
dc.contributor.reviewer | Turczyk, Małgorzata | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-26T20:46:17Z | |
dc.date.available | 2020-07-26T20:46:17Z | |
dc.date.submitted | 2016-06-21 | pl |
dc.fieldofstudy | pedagogika szkolna | pl |
dc.identifier.apd | diploma-104072-199070 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/210521 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | getting to know pupils, process, pupils, teacher, group of pupils, methods, acquisition of information, diagnosis, | pl |
dc.subject.pl | poznawanie uczniów, działanie rozpoznawcze, proces, uczeń, nauczyciel, zespół klasowy, wychowanek, metody, zdobywanie informacji, diagnoza, diagnozowanie, | pl |
dc.title | Proces poznawania uczniów przez nauczycieli w klasach IV - VI | pl |
dc.title.alternative | Process of getting know pupils by teachers in the classes IV - VI | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |