Proces poznawania uczniów przez nauczycieli w klasach IV - VI

master
dc.abstract.enThis master thesis presents the problematic aspects relates to the process of getting know pupils by teachers in the classes IV - VI. The theoretical part presents issues consist of activites of diagnosis which lead to get to know pupils. Including methods of getting to know pupils, and subject of those operations - pupils and group of pupils. The last chapter in the theoretical part presents methodological skills of teacher. The second part presents methodology of my own research and the analysis of the research results.pl
dc.abstract.plNiniejsza praca przedstawia problematykę związaną z procesem poznawania uczniów przez nauczycieli w klasach IV-VI. W teoretycznej części pracy przedstawiono zagadnienia związane z działaniami rozpoznawczymi służącymi do poznania uczniów. Opisane zostały kwestie związane z praktycznym wymiarem diagnozy psychopedagogicznej, a następnie działania rozpoznawcze jakie można prowadzić w szkole. Zaprezentowano wybrane metody poznawania uczniów, a następnie opisano przedmiot poznania, czyli ucznia oraz zespół klasowy. Teoretyczną część pracy zamyka rozdział poświęcony nauczycielowi w kontekście jego metodologicznych kompetencji. Część badawcza prezentuje metodologię badań własnych oraz analizę otrzymanych wyników badań.pl
dc.affiliationWydział Filozoficznypl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorSajdak-Burska, Anna - 131781 pl
dc.contributor.authorCzornak, Katarzynapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WF5pl
dc.contributor.reviewerSajdak-Burska, Anna - 131781 pl
dc.contributor.reviewerTurczyk, Małgorzatapl
dc.date.accessioned2020-07-26T20:46:17Z
dc.date.available2020-07-26T20:46:17Z
dc.date.submitted2016-06-21pl
dc.fieldofstudypedagogika szkolnapl
dc.identifier.apddiploma-104072-199070pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/210521
dc.languagepolpl
dc.subject.engetting to know pupils, process, pupils, teacher, group of pupils, methods, acquisition of information, diagnosis,pl
dc.subject.plpoznawanie uczniów, działanie rozpoznawcze, proces, uczeń, nauczyciel, zespół klasowy, wychowanek, metody, zdobywanie informacji, diagnoza, diagnozowanie,pl
dc.titleProces poznawania uczniów przez nauczycieli w klasach IV - VIpl
dc.title.alternativeProcess of getting know pupils by teachers in the classes IV - VIpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
This master thesis presents the problematic aspects relates to the process of getting know pupils by teachers in the classes IV - VI. The theoretical part presents issues consist of activites of diagnosis which lead to get to know pupils. Including methods of getting to know pupils, and subject of those operations - pupils and group of pupils. The last chapter in the theoretical part presents methodological skills of teacher. The second part presents methodology of my own research and the analysis of the research results.
dc.abstract.plpl
Niniejsza praca przedstawia problematykę związaną z procesem poznawania uczniów przez nauczycieli w klasach IV-VI. W teoretycznej części pracy przedstawiono zagadnienia związane z działaniami rozpoznawczymi służącymi do poznania uczniów. Opisane zostały kwestie związane z praktycznym wymiarem diagnozy psychopedagogicznej, a następnie działania rozpoznawcze jakie można prowadzić w szkole. Zaprezentowano wybrane metody poznawania uczniów, a następnie opisano przedmiot poznania, czyli ucznia oraz zespół klasowy. Teoretyczną część pracy zamyka rozdział poświęcony nauczycielowi w kontekście jego metodologicznych kompetencji. Część badawcza prezentuje metodologię badań własnych oraz analizę otrzymanych wyników badań.
dc.affiliationpl
Wydział Filozoficzny
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Sajdak-Burska, Anna - 131781
dc.contributor.authorpl
Czornak, Katarzyna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WF5
dc.contributor.reviewerpl
Sajdak-Burska, Anna - 131781
dc.contributor.reviewerpl
Turczyk, Małgorzata
dc.date.accessioned
2020-07-26T20:46:17Z
dc.date.available
2020-07-26T20:46:17Z
dc.date.submittedpl
2016-06-21
dc.fieldofstudypl
pedagogika szkolna
dc.identifier.apdpl
diploma-104072-199070
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/210521
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
getting to know pupils, process, pupils, teacher, group of pupils, methods, acquisition of information, diagnosis,
dc.subject.plpl
poznawanie uczniów, działanie rozpoznawcze, proces, uczeń, nauczyciel, zespół klasowy, wychowanek, metody, zdobywanie informacji, diagnoza, diagnozowanie,
dc.titlepl
Proces poznawania uczniów przez nauczycieli w klasach IV - VI
dc.title.alternativepl
Process of getting know pupils by teachers in the classes IV - VI
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
23
Views per month
Views per city
Szczecin
3
Chandler
2
Olsztyn
2
Poznan
2
Wroclaw
2
Dublin
1
Gmina Śrem
1
Jaworzno
1
Katowice
1
Krakow
1

No access

No Thumbnail Available