Fotoblogi kulinarne. Sposoby funkcjonowania retoryki nowych mediów i ich wpływ na przemiany tożsamości społecznej użytkowników blogów temtycznych

master
dc.abstract.enThis thesis presents the phenomenon of food and cooking blogs and it’s context of functioning in the society. At the beginning it contains theoretical aspects of the new media and the blogs. Further there is an analysis of the means of the expression in some particular blogs. The other aspect of this thesis are the different ways of the photo blogs functioning in the social and Internet discourses.pl
dc.abstract.plPraca omawia zagadnienie fenomenu blogów kulinarnych w kontekście sposobu ich funkcjonowania w społeczeństwie. Zawiera omówienie teoretyczne zjawiska nowych mediów oraz blogów. W tym kontekście przedstawiona jest analiza środków wyrazu zawartych w treściach wpisów na omawianych blogach kulinarnych. Szczególnie interesujący dla pracy jest fenomen popularności omawianych blogów oraz specyfika środków wyrazu i implikatur, jakie zawierają. Ponadto praca porusza tematykę sposobu funkcjonowania fotoblogów kulinarnych w dyskursie społecznym i internetowym.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorPitrus, Andrzej - 131431 pl
dc.contributor.authorTrzebunia, Sylwiapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerWilk, Eugeniusz - 132642 pl
dc.contributor.reviewerPitrus, Andrzej - 131431 pl
dc.date.accessioned2020-07-20T19:54:36Z
dc.date.available2020-07-20T19:54:36Z
dc.date.submitted2012-10-26pl
dc.fieldofstudyfilmoznawstwopl
dc.identifier.apddiploma-61183-68872pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/174755
dc.languagepolpl
dc.subject.enblog, photo blog, new media, social discourse, Internet discoursepl
dc.subject.plblog, fotoblogi kulinarne, nowe media, dyskurs społeczny, dyskurs internetowypl
dc.titleFotoblogi kulinarne. Sposoby funkcjonowania retoryki nowych mediów i ich wpływ na przemiany tożsamości społecznej użytkowników blogów temtycznychpl
dc.title.alternativeFood and cooking blog. New media rhetoric and it's influence on the social identity of their userspl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
This thesis presents the phenomenon of food and cooking blogs and it’s context of functioning in the society. At the beginning it contains theoretical aspects of the new media and the blogs. Further there is an analysis of the means of the expression in some particular blogs. The other aspect of this thesis are the different ways of the photo blogs functioning in the social and Internet discourses.
dc.abstract.plpl
Praca omawia zagadnienie fenomenu blogów kulinarnych w kontekście sposobu ich funkcjonowania w społeczeństwie. Zawiera omówienie teoretyczne zjawiska nowych mediów oraz blogów. W tym kontekście przedstawiona jest analiza środków wyrazu zawartych w treściach wpisów na omawianych blogach kulinarnych. Szczególnie interesujący dla pracy jest fenomen popularności omawianych blogów oraz specyfika środków wyrazu i implikatur, jakie zawierają. Ponadto praca porusza tematykę sposobu funkcjonowania fotoblogów kulinarnych w dyskursie społecznym i internetowym.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Pitrus, Andrzej - 131431
dc.contributor.authorpl
Trzebunia, Sylwia
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Wilk, Eugeniusz - 132642
dc.contributor.reviewerpl
Pitrus, Andrzej - 131431
dc.date.accessioned
2020-07-20T19:54:36Z
dc.date.available
2020-07-20T19:54:36Z
dc.date.submittedpl
2012-10-26
dc.fieldofstudypl
filmoznawstwo
dc.identifier.apdpl
diploma-61183-68872
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/174755
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
blog, photo blog, new media, social discourse, Internet discourse
dc.subject.plpl
blog, fotoblogi kulinarne, nowe media, dyskurs społeczny, dyskurs internetowy
dc.titlepl
Fotoblogi kulinarne. Sposoby funkcjonowania retoryki nowych mediów i ich wpływ na przemiany tożsamości społecznej użytkowników blogów temtycznych
dc.title.alternativepl
Food and cooking blog. New media rhetoric and it's influence on the social identity of their users
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
8
Views per month
Views per city
Wroclaw
2
Dublin
1
Gdansk
1
Kutno
1
Ozarowice
1
Warsaw
1

No access

No Thumbnail Available