Analiza zachowań informacyjnych użytkowników serwisów www firm telekomunikacyjnych. Studium przypadku

licenciate
dc.abstract.enThis research paper titled "Analysis of Informational Behaviors of Users on Telecommunication Companies' Websites. Case Study." focuses on a case study of the T-Mobile Poland website to understand how user experience design influences users' informational behaviors and the effectiveness of marketing communication. It is dedicated to presenting definitions of key concepts for the topic and includes a study with a specialist from which appropriate conclusions were drawn. The study aimed to identify the informational behaviors of users and their impact on the marketing and corporate image improvement of the company. The analysis includes identifying the most frequently visited sections of the website, taking into account user needs and understanding specific comments regarding the usability of the service. The study results highlight the importance of intuitive navigation, content personalization, page loading speed, and the availability of support for customer satisfaction. This work provides valuable guidelines for companies regarding strategic UX design that can increase user engagement and loyalty, thereby improving commercial success in a digital environment. The discussion also includes implications for future research and practical applications in the telecommunications industry.pl
dc.abstract.plNiniejsza praca pt. "Analiza zachowań informacyjnych użytkowników serwisów www firm telekomunikacyjnych. Studium Przypadku." koncentruje się na przypadku serwisu internetowego T-Mobile Polska, aby zrozumieć, jak projektowanie użytkowe (User Experience) wpływa na zachowania informacyjne użytkowników oraz efektywność komunikacji marketingowej. Praca została poświęcona przedstawieniu definicji najważniejszych dla tematu terminów oraz badaniu, którym objęto specjalistę branży. Badanie miało na celu identyfikację zachowań informacyjnych użytkowników i ich wpływ na poprawę marketingową i wizerunkową firmy. Analiza obejmuje identyfikację najczęściej odwiedzanych sekcji serwisu, uwzględniając potrzeby użytkowników oraz zrozumienie specyficznych uwag dotyczących użyteczności serwisu. Wyniki badania podkreślają znaczenie intuicyjnej nawigacji, personalizacji treści, szybkości ładowania strony oraz dostępności wsparcia, w celu zadowolenia klientów. Praca ta dostarcza cennych wskazówek dla firm dotyczących strategicznego projektowania UX (User experience - z ang. doświadczenie użytkownika), które mogą zwiększyć zaangażowanie i lojalność użytkowników, a tym samym poprawić sukcesy komercyjne w cyfrowym środowisku. Dyskusja obejmuje także implikacje dla przyszłych badań oraz praktyczne zastosowania w branży telekomunikacyjnej.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorJanuszko-Szakiel, Aneta - USOS223796 pl
dc.contributor.authorBodnar, Maciej - USOS302340 pl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerPietruch-Reizes, Diana - 199871 pl
dc.contributor.reviewerJanuszko-Szakiel, Aneta - USOS223796 pl
dc.date.accessioned2024-07-15T23:27:26Z
dc.date.available2024-07-15T23:27:26Z
dc.date.submitted2024-07-12pl
dc.fieldofstudyzarządzanie informacjąpl
dc.identifier.apddiploma-174087-302340pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/handle/item/380975
dc.languagepolpl
dc.subject.eninformation, informational behaviors, user, telecommunications, wwwpl
dc.subject.plinformacja, zachowania informacyjne, użytkownik, telekomunikacja, wwwpl
dc.titleAnaliza zachowań informacyjnych użytkowników serwisów www firm telekomunikacyjnych. Studium przypadkupl
dc.title.alternativeAnalysis of Information Behaviors of Users on Telecommunication Companies Websites. Case Study.pl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
This research paper titled "Analysis of Informational Behaviors of Users on Telecommunication Companies' Websites. Case Study." focuses on a case study of the T-Mobile Poland website to understand how user experience design influences users' informational behaviors and the effectiveness of marketing communication. It is dedicated to presenting definitions of key concepts for the topic and includes a study with a specialist from which appropriate conclusions were drawn. The study aimed to identify the informational behaviors of users and their impact on the marketing and corporate image improvement of the company. The analysis includes identifying the most frequently visited sections of the website, taking into account user needs and understanding specific comments regarding the usability of the service. The study results highlight the importance of intuitive navigation, content personalization, page loading speed, and the availability of support for customer satisfaction. This work provides valuable guidelines for companies regarding strategic UX design that can increase user engagement and loyalty, thereby improving commercial success in a digital environment. The discussion also includes implications for future research and practical applications in the telecommunications industry.
dc.abstract.plpl
Niniejsza praca pt. "Analiza zachowań informacyjnych użytkowników serwisów www firm telekomunikacyjnych. Studium Przypadku." koncentruje się na przypadku serwisu internetowego T-Mobile Polska, aby zrozumieć, jak projektowanie użytkowe (User Experience) wpływa na zachowania informacyjne użytkowników oraz efektywność komunikacji marketingowej. Praca została poświęcona przedstawieniu definicji najważniejszych dla tematu terminów oraz badaniu, którym objęto specjalistę branży. Badanie miało na celu identyfikację zachowań informacyjnych użytkowników i ich wpływ na poprawę marketingową i wizerunkową firmy. Analiza obejmuje identyfikację najczęściej odwiedzanych sekcji serwisu, uwzględniając potrzeby użytkowników oraz zrozumienie specyficznych uwag dotyczących użyteczności serwisu. Wyniki badania podkreślają znaczenie intuicyjnej nawigacji, personalizacji treści, szybkości ładowania strony oraz dostępności wsparcia, w celu zadowolenia klientów. Praca ta dostarcza cennych wskazówek dla firm dotyczących strategicznego projektowania UX (User experience - z ang. doświadczenie użytkownika), które mogą zwiększyć zaangażowanie i lojalność użytkowników, a tym samym poprawić sukcesy komercyjne w cyfrowym środowisku. Dyskusja obejmuje także implikacje dla przyszłych badań oraz praktyczne zastosowania w branży telekomunikacyjnej.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Januszko-Szakiel, Aneta - USOS223796
dc.contributor.authorpl
Bodnar, Maciej - USOS302340
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Pietruch-Reizes, Diana - 199871
dc.contributor.reviewerpl
Januszko-Szakiel, Aneta - USOS223796
dc.date.accessioned
2024-07-15T23:27:26Z
dc.date.available
2024-07-15T23:27:26Z
dc.date.submittedpl
2024-07-12
dc.fieldofstudypl
zarządzanie informacją
dc.identifier.apdpl
diploma-174087-302340
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/handle/item/380975
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
information, informational behaviors, user, telecommunications, www
dc.subject.plpl
informacja, zachowania informacyjne, użytkownik, telekomunikacja, www
dc.titlepl
Analiza zachowań informacyjnych użytkowników serwisów www firm telekomunikacyjnych. Studium przypadku
dc.title.alternativepl
Analysis of Information Behaviors of Users on Telecommunication Companies Websites. Case Study.
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
8
Views per month
Views per city
Krakow
3
Warsaw
2
Bialystok
1
Katowice
1
Wroclaw
1

No access

No Thumbnail Available