Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Analiza zachowań informacyjnych użytkowników serwisów www firm telekomunikacyjnych. Studium przypadku
Analysis of Information Behaviors of Users on Telecommunication Companies Websites. Case Study.
informacja, zachowania informacyjne, użytkownik, telekomunikacja, www
information, informational behaviors, user, telecommunications, www
Niniejsza praca pt. "Analiza zachowań informacyjnych użytkowników serwisów www firm telekomunikacyjnych. Studium Przypadku." koncentruje się na przypadku serwisu internetowego T-Mobile Polska, aby zrozumieć, jak projektowanie użytkowe (User Experience) wpływa na zachowania informacyjne użytkowników oraz efektywność komunikacji marketingowej. Praca została poświęcona przedstawieniu definicji najważniejszych dla tematu terminów oraz badaniu, którym objęto specjalistę branży. Badanie miało na celu identyfikację zachowań informacyjnych użytkowników i ich wpływ na poprawę marketingową i wizerunkową firmy. Analiza obejmuje identyfikację najczęściej odwiedzanych sekcji serwisu, uwzględniając potrzeby użytkowników oraz zrozumienie specyficznych uwag dotyczących użyteczności serwisu. Wyniki badania podkreślają znaczenie intuicyjnej nawigacji, personalizacji treści, szybkości ładowania strony oraz dostępności wsparcia, w celu zadowolenia klientów. Praca ta dostarcza cennych wskazówek dla firm dotyczących strategicznego projektowania UX (User experience - z ang. doświadczenie użytkownika), które mogą zwiększyć zaangażowanie i lojalność użytkowników, a tym samym poprawić sukcesy komercyjne w cyfrowym środowisku. Dyskusja obejmuje także implikacje dla przyszłych badań oraz praktyczne zastosowania w branży telekomunikacyjnej.
This research paper titled "Analysis of Informational Behaviors of Users on Telecommunication Companies' Websites. Case Study." focuses on a case study of the T-Mobile Poland website to understand how user experience design influences users' informational behaviors and the effectiveness of marketing communication. It is dedicated to presenting definitions of key concepts for the topic and includes a study with a specialist from which appropriate conclusions were drawn. The study aimed to identify the informational behaviors of users and their impact on the marketing and corporate image improvement of the company. The analysis includes identifying the most frequently visited sections of the website, taking into account user needs and understanding specific comments regarding the usability of the service. The study results highlight the importance of intuitive navigation, content personalization, page loading speed, and the availability of support for customer satisfaction. This work provides valuable guidelines for companies regarding strategic UX design that can increase user engagement and loyalty, thereby improving commercial success in a digital environment. The discussion also includes implications for future research and practical applications in the telecommunications industry.
dc.abstract.en | This research paper titled "Analysis of Informational Behaviors of Users on Telecommunication Companies' Websites. Case Study." focuses on a case study of the T-Mobile Poland website to understand how user experience design influences users' informational behaviors and the effectiveness of marketing communication. It is dedicated to presenting definitions of key concepts for the topic and includes a study with a specialist from which appropriate conclusions were drawn. The study aimed to identify the informational behaviors of users and their impact on the marketing and corporate image improvement of the company. The analysis includes identifying the most frequently visited sections of the website, taking into account user needs and understanding specific comments regarding the usability of the service. The study results highlight the importance of intuitive navigation, content personalization, page loading speed, and the availability of support for customer satisfaction. This work provides valuable guidelines for companies regarding strategic UX design that can increase user engagement and loyalty, thereby improving commercial success in a digital environment. The discussion also includes implications for future research and practical applications in the telecommunications industry. | pl |
dc.abstract.pl | Niniejsza praca pt. "Analiza zachowań informacyjnych użytkowników serwisów www firm telekomunikacyjnych. Studium Przypadku." koncentruje się na przypadku serwisu internetowego T-Mobile Polska, aby zrozumieć, jak projektowanie użytkowe (User Experience) wpływa na zachowania informacyjne użytkowników oraz efektywność komunikacji marketingowej. Praca została poświęcona przedstawieniu definicji najważniejszych dla tematu terminów oraz badaniu, którym objęto specjalistę branży. Badanie miało na celu identyfikację zachowań informacyjnych użytkowników i ich wpływ na poprawę marketingową i wizerunkową firmy. Analiza obejmuje identyfikację najczęściej odwiedzanych sekcji serwisu, uwzględniając potrzeby użytkowników oraz zrozumienie specyficznych uwag dotyczących użyteczności serwisu. Wyniki badania podkreślają znaczenie intuicyjnej nawigacji, personalizacji treści, szybkości ładowania strony oraz dostępności wsparcia, w celu zadowolenia klientów. Praca ta dostarcza cennych wskazówek dla firm dotyczących strategicznego projektowania UX (User experience - z ang. doświadczenie użytkownika), które mogą zwiększyć zaangażowanie i lojalność użytkowników, a tym samym poprawić sukcesy komercyjne w cyfrowym środowisku. Dyskusja obejmuje także implikacje dla przyszłych badań oraz praktyczne zastosowania w branży telekomunikacyjnej. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.area | obszar nauk społecznych | pl |
dc.contributor.advisor | Januszko-Szakiel, Aneta - USOS223796 | pl |
dc.contributor.author | Bodnar, Maciej - USOS302340 | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Pietruch-Reizes, Diana - 199871 | pl |
dc.contributor.reviewer | Januszko-Szakiel, Aneta - USOS223796 | pl |
dc.date.accessioned | 2024-07-15T23:27:26Z | |
dc.date.available | 2024-07-15T23:27:26Z | |
dc.date.submitted | 2024-07-12 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie informacją | pl |
dc.identifier.apd | diploma-174087-302340 | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/handle/item/380975 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | information, informational behaviors, user, telecommunications, www | pl |
dc.subject.pl | informacja, zachowania informacyjne, użytkownik, telekomunikacja, www | pl |
dc.title | Analiza zachowań informacyjnych użytkowników serwisów www firm telekomunikacyjnych. Studium przypadku | pl |
dc.title.alternative | Analysis of Information Behaviors of Users on Telecommunication Companies Websites. Case Study. | pl |
dc.type | licenciate | pl |
dspace.entity.type | Publication |