Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Edukacja polonistyczna w Korei Południowej
Polish Studies in South Korea
edukacja polonistyczna, polonistyka, Korea Południowa, glottodydaktyka
Polish Studies, Polish philology, South Korea, glottodidactics
W niniejszej pracy został przedstawiony aktualny stan edukacji polonistycznej w Korei Południowej. Przybliżono obecny stan kadry naukowo-dydaktycznej na Uniwersytecie Studiów Międzynarodowych Hankuk, program polonistyki oraz zasób materiałów dydaktycznych, w tym również literatury polskiej przełożonej na język koreański. Ograniczona ilość owych materiałów dydaktycznych niewątpliwie wpływa na efektywność procesu uczenia się, co potwierdziły przeprowadzone badania nad studentami polonistyki uniwersytetu seulskiego.
This thesis presents the current state of Polish Studies in South Korea by introducing the academic personnel at the Hankuk University of Foreign Studies (HUFS), the program of Polish Studies, and teaching materials, including Polish literature translated into Korean. The limited amount of these teaching materials undoubtedly has an impact on the effectiveness of the learning process, which was proved by the research carried out on students of Polish Studies at the HUFS through a questionnaire.
dc.abstract.en | This thesis presents the current state of Polish Studies in South Korea by introducing the academic personnel at the Hankuk University of Foreign Studies (HUFS), the program of Polish Studies, and teaching materials, including Polish literature translated into Korean. The limited amount of these teaching materials undoubtedly has an impact on the effectiveness of the learning process, which was proved by the research carried out on students of Polish Studies at the HUFS through a questionnaire. | pl |
dc.abstract.pl | W niniejszej pracy został przedstawiony aktualny stan edukacji polonistycznej w Korei Południowej. Przybliżono obecny stan kadry naukowo-dydaktycznej na Uniwersytecie Studiów Międzynarodowych Hankuk, program polonistyki oraz zasób materiałów dydaktycznych, w tym również literatury polskiej przełożonej na język koreański. Ograniczona ilość owych materiałów dydaktycznych niewątpliwie wpływa na efektywność procesu uczenia się, co potwierdziły przeprowadzone badania nad studentami polonistyki uniwersytetu seulskiego. | pl |
dc.affiliation | Wydział Polonistyki | pl |
dc.area | obszar nauk humanistycznych | pl |
dc.contributor.advisor | Nowak, Ewa | pl |
dc.contributor.author | Kim, Reesul | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WP4 | pl |
dc.contributor.reviewer | Nowak, Ewa | pl |
dc.contributor.reviewer | Kania, Agnieszka | pl |
dc.date.accessioned | 2022-04-25T21:33:50Z | |
dc.date.available | 2022-04-25T21:33:50Z | |
dc.date.submitted | 2021-09-14 | pl |
dc.fieldofstudy | antropologiczno-kulturowa | pl |
dc.identifier.apd | diploma-152858-243284 | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/291325 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | Polish Studies, Polish philology, South Korea, glottodidactics | pl |
dc.subject.pl | edukacja polonistyczna, polonistyka, Korea Południowa, glottodydaktyka | pl |
dc.title | Edukacja polonistyczna w Korei Południowej | pl |
dc.title.alternative | Polish Studies in South Korea | pl |
dc.type | licenciate | pl |
dspace.entity.type | Publication |