Architektura, projekt oraz implementacja gry przeglądarkowej

licenciate
dc.abstract.enThis paper contains the description of terms used to talk about creating the visual layer of a website, such as basic definitions used in the field, the most popular front-end technologies and their how they interract. What is more, this BA thesis contains guidelines that help in creating a simple website as far as visuals are concerned, but it also shows examples of implementation of certain building blocks – including the dynamics of simple building blocks, such as the clock and automatically collapsing containers. In the chapter dedicated to definitions and issues directly connected to the game, a simple combat system that contains Artificial Intelligence and such developmental patterns as builder, facade, flyweight and sample events, actions and bonuses that appear in the game have been described. In the last chapter, dedicated to the system of Git version control, all questions essential to effective work on the code in a team environment have been answered, starting with installation and configuration, through opening a repository to the actual work with Git, using commands and branches.pl
dc.abstract.plW pracy znajduje się opis zagadnień używanych, gdy mówimy o tworzeniu lub budowie warstwy wizualnej strony internetowej. Tzn. objaśnienia podstawowych pojęć, najpopularniejszych technologii front-end-owych oraz zależności między nimi. Ponadto wytłumaczono jak zaprojektować prostą stronę internetową od strony wizualnej, a także pokazano przykłady implementacji wybranych elementów konstrukcyjnych - włącznie z dynamiką prostych elementów, takich jak zegar oraz automatycznie ukrywające się kontenery. W rozdziale poświęconym zagadnieniom, które bezpośrednio są związane z grą, opisano przykładowy moduł walki. Pod uwagę wzięto sztuczną inteligencję, testowanie modułu, użyte do jego budowy wzorce projektowe - budowniczy, fasada, pyłek oraz przykładowe zdarzenia, akcje i premie, występujące w grze. W ostatnim rozdziale, poświęconym systemowi kontroli wersji Git, wyjaśniono wszelkie niezbędne zagadnienia do efektywnej pracy zespołowej z kodem. Począwszy od instalacji i konfiguracji, poprzez zakładanie repozytorium, aż to właściwej pracy z Git-em, z użyciem komend oraz gałęzi.pl
dc.affiliationWydział Matematyki i Informatykipl
dc.areaobszar nauk ścisłychpl
dc.contributor.advisorRoman, Adam - 142015 pl
dc.contributor.authorWójcik, Sergiuszpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WMI2pl
dc.contributor.reviewerPałka, Wiesławpl
dc.contributor.reviewerRoman, Adam - 142015 pl
dc.date.accessioned2020-07-26T23:24:30Z
dc.date.available2020-07-26T23:24:30Z
dc.date.submitted2017-07-07pl
dc.fieldofstudyinformatyka stosowanapl
dc.identifier.apddiploma-106659-179863pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/212975
dc.languagepolpl
dc.subject.enHTML explanation; CSS explanation; SASS explanation; JavaScript explanation; CSS + SASS dependence explanation; the explanation of HTML + CSS cooperation; designing the visual layer of a website; sample implementations of HTML, SASS and JavaScript; combat module in a browser cardgame – events, actions, bonuses, cards; developmental patterns in a browser game – builder, facade, flyweight; testing the combat module of a browser game; git installation; git configuration; opening a code repository; commands in Git Bash; Git Fetch; Git Pull; branches in Git; creating branches in Git; merging branches in Git; Git Merge; Git Rebase.pl
dc.subject.plwyjaśnienie HTML; wyjaśnienie CSS; wyjaśnienie SASS; wyjaśnienie JavaScript; wyjaśnienie zależności CSS + SASS; wyjaśnienie współpracy HTML + CSS; projektowanie warstwy prezentacji strony internetowej; przykłady implementacji HTML, SASS, JavaScript; moduł walki w karcianej grze przeglądarkowej - zdarzenia, akcje, premie, karty; wzorce projektowe w grze przeglądarkowej - budowniczy, fasada, pyłek; testowanie modułu walki gry przeglądarkowej; instalacja git; konfiguracja git; zakładanie repozytorium kodu; komendy w Git Bash; Git Fetch; Git Pull; gałęzie w Git; tworzenie gałęzi w Git; scalanie gałęzi w Git; Git Merge; Git Rebase.pl
dc.titleArchitektura, projekt oraz implementacja gry przeglądarkowejpl
dc.title.alternativeArchitecture, design and implementation of web browser gamepl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
This paper contains the description of terms used to talk about creating the visual layer of a website, such as basic definitions used in the field, the most popular front-end technologies and their how they interract. What is more, this BA thesis contains guidelines that help in creating a simple website as far as visuals are concerned, but it also shows examples of implementation of certain building blocks – including the dynamics of simple building blocks, such as the clock and automatically collapsing containers. In the chapter dedicated to definitions and issues directly connected to the game, a simple combat system that contains Artificial Intelligence and such developmental patterns as builder, facade, flyweight and sample events, actions and bonuses that appear in the game have been described. In the last chapter, dedicated to the system of Git version control, all questions essential to effective work on the code in a team environment have been answered, starting with installation and configuration, through opening a repository to the actual work with Git, using commands and branches.
dc.abstract.plpl
W pracy znajduje się opis zagadnień używanych, gdy mówimy o tworzeniu lub budowie warstwy wizualnej strony internetowej. Tzn. objaśnienia podstawowych pojęć, najpopularniejszych technologii front-end-owych oraz zależności między nimi. Ponadto wytłumaczono jak zaprojektować prostą stronę internetową od strony wizualnej, a także pokazano przykłady implementacji wybranych elementów konstrukcyjnych - włącznie z dynamiką prostych elementów, takich jak zegar oraz automatycznie ukrywające się kontenery. W rozdziale poświęconym zagadnieniom, które bezpośrednio są związane z grą, opisano przykładowy moduł walki. Pod uwagę wzięto sztuczną inteligencję, testowanie modułu, użyte do jego budowy wzorce projektowe - budowniczy, fasada, pyłek oraz przykładowe zdarzenia, akcje i premie, występujące w grze. W ostatnim rozdziale, poświęconym systemowi kontroli wersji Git, wyjaśniono wszelkie niezbędne zagadnienia do efektywnej pracy zespołowej z kodem. Począwszy od instalacji i konfiguracji, poprzez zakładanie repozytorium, aż to właściwej pracy z Git-em, z użyciem komend oraz gałęzi.
dc.affiliationpl
Wydział Matematyki i Informatyki
dc.areapl
obszar nauk ścisłych
dc.contributor.advisorpl
Roman, Adam - 142015
dc.contributor.authorpl
Wójcik, Sergiusz
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WMI2
dc.contributor.reviewerpl
Pałka, Wiesław
dc.contributor.reviewerpl
Roman, Adam - 142015
dc.date.accessioned
2020-07-26T23:24:30Z
dc.date.available
2020-07-26T23:24:30Z
dc.date.submittedpl
2017-07-07
dc.fieldofstudypl
informatyka stosowana
dc.identifier.apdpl
diploma-106659-179863
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/212975
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
HTML explanation; CSS explanation; SASS explanation; JavaScript explanation; CSS + SASS dependence explanation; the explanation of HTML + CSS cooperation; designing the visual layer of a website; sample implementations of HTML, SASS and JavaScript; combat module in a browser cardgame – events, actions, bonuses, cards; developmental patterns in a browser game – builder, facade, flyweight; testing the combat module of a browser game; git installation; git configuration; opening a code repository; commands in Git Bash; Git Fetch; Git Pull; branches in Git; creating branches in Git; merging branches in Git; Git Merge; Git Rebase.
dc.subject.plpl
wyjaśnienie HTML; wyjaśnienie CSS; wyjaśnienie SASS; wyjaśnienie JavaScript; wyjaśnienie zależności CSS + SASS; wyjaśnienie współpracy HTML + CSS; projektowanie warstwy prezentacji strony internetowej; przykłady implementacji HTML, SASS, JavaScript; moduł walki w karcianej grze przeglądarkowej - zdarzenia, akcje, premie, karty; wzorce projektowe w grze przeglądarkowej - budowniczy, fasada, pyłek; testowanie modułu walki gry przeglądarkowej; instalacja git; konfiguracja git; zakładanie repozytorium kodu; komendy w Git Bash; Git Fetch; Git Pull; gałęzie w Git; tworzenie gałęzi w Git; scalanie gałęzi w Git; Git Merge; Git Rebase.
dc.titlepl
Architektura, projekt oraz implementacja gry przeglądarkowej
dc.title.alternativepl
Architecture, design and implementation of web browser game
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available