Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Biznes plan-pizzeria "Molto Buono"
The Business Plan of the pizzeria „Molto Buono”
analiza – biznes – inwestowanie – konkurencja – przedsięwzięcie
analysis - business - competition - enterprise - investment
Celem pracy było opisanie przedmiotu przedsięwzięcia, którym jest pizzeria „Molto Buono”, zbadanie rynku, przeanalizowanie konkurentów i konsumentów oraz dowiedzieć się, czy jest sens inwestowania w nowo powstające przedsięwzięcie. Dany biznes plan przedstawia możliwość powstania nowego przedsięwzięcia, wejścia jego na rynek oraz możliwość jego dalszego rozwoju. Opisuje główny cel przedsięwzięcia, do którego ono zmierza oraz zadania za pomocą których dany cel zostanie osiągnięty. Zawiera w sobie opis cech produktu, sposób wyprzedzania konkurencji oraz kanał dystrybucji. W biznes planie doskonale jest zbadany i opisany rynek, na który przedsiębiorstwo zamierza wejść i udoskonalić swoją pozycję na nim. Także jest zawarta informacja na temat konsumenta i przeprowadzonej analizy popytu. Biznes plan przedstawia wybraną politykę cenową i promocyjną, z których przedsiębiorstwo będzie korzystać. Także dokument zawiera informację na temat słabych i mocnych stron przedsięwzięcia, a także jego szanse i zagrożenia. Jest w nim zawarta informacja o strukturze organizacyjnej przedsięwzięcia, strategii rozwoju, podstawowych danych firmy, zasobach ludzkich i procedurze uruchomienia przedsiębiorstwa. Biznes plan powinien zawierać informację na temat oszacowanych przychodów i kosztów, natomiast dana praca została zrobiona ze strony marketingu.
The aim of the study was to describe the subject, which is the pizzeria "Molto Buono", examining the market, analyze competitors and consumers and find out whether it makes sense to invest in the emerging enterprise. The business plan presents the possibility of a new venture, its entry into the market and the possibility of its further development. It describes the main aim of the project for which it is intended and the tasks with which the goal will be achieved. It contains a description of the characteristics of the product, a way of overtaking competition and the information about the distribution channel. In the business plan is well studied and described the market on which the company intends to enter and refine the position on it. Also it includes the information about the consumer and demand analysis. The business plan describes the pricing strategy and the promotion strategy from which the company will use. The document contains the information about the strengths and weaknesses of the project and the information about the opportunities and its risks. In it is contained the information about the organizational structure, a development strategy, a basic company data, human resources and the business start-up procedure. A business plan should contain information on the estimated income and expenses, but this work has been done on the part of marketing.
dc.abstract.en | The aim of the study was to describe the subject, which is the pizzeria "Molto Buono", examining the market, analyze competitors and consumers and find out whether it makes sense to invest in the emerging enterprise. The business plan presents the possibility of a new venture, its entry into the market and the possibility of its further development. It describes the main aim of the project for which it is intended and the tasks with which the goal will be achieved. It contains a description of the characteristics of the product, a way of overtaking competition and the information about the distribution channel. In the business plan is well studied and described the market on which the company intends to enter and refine the position on it. Also it includes the information about the consumer and demand analysis. The business plan describes the pricing strategy and the promotion strategy from which the company will use. The document contains the information about the strengths and weaknesses of the project and the information about the opportunities and its risks. In it is contained the information about the organizational structure, a development strategy, a basic company data, human resources and the business start-up procedure. A business plan should contain information on the estimated income and expenses, but this work has been done on the part of marketing. | pl |
dc.abstract.pl | Celem pracy było opisanie przedmiotu przedsięwzięcia, którym jest pizzeria „Molto Buono”, zbadanie rynku, przeanalizowanie konkurentów i konsumentów oraz dowiedzieć się, czy jest sens inwestowania w nowo powstające przedsięwzięcie. Dany biznes plan przedstawia możliwość powstania nowego przedsięwzięcia, wejścia jego na rynek oraz możliwość jego dalszego rozwoju. Opisuje główny cel przedsięwzięcia, do którego ono zmierza oraz zadania za pomocą których dany cel zostanie osiągnięty. Zawiera w sobie opis cech produktu, sposób wyprzedzania konkurencji oraz kanał dystrybucji. W biznes planie doskonale jest zbadany i opisany rynek, na który przedsiębiorstwo zamierza wejść i udoskonalić swoją pozycję na nim. Także jest zawarta informacja na temat konsumenta i przeprowadzonej analizy popytu. Biznes plan przedstawia wybraną politykę cenową i promocyjną, z których przedsiębiorstwo będzie korzystać. Także dokument zawiera informację na temat słabych i mocnych stron przedsięwzięcia, a także jego szanse i zagrożenia. Jest w nim zawarta informacja o strukturze organizacyjnej przedsięwzięcia, strategii rozwoju, podstawowych danych firmy, zasobach ludzkich i procedurze uruchomienia przedsiębiorstwa. Biznes plan powinien zawierać informację na temat oszacowanych przychodów i kosztów, natomiast dana praca została zrobiona ze strony marketingu. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.contributor.advisor | Bugaj, Justyna - 161421 | pl |
dc.contributor.author | Goławska, Seviaryna | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Stańczyk, Izabela - 186012 | pl |
dc.contributor.reviewer | Bugaj, Justyna - 161421 | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-24T17:18:22Z | |
dc.date.available | 2020-07-24T17:18:22Z | |
dc.date.submitted | 2013-07-03 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie firmą | pl |
dc.identifier.apd | diploma-76004-125361 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/188695 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | analysis - business - competition - enterprise - investment | pl |
dc.subject.pl | analiza – biznes – inwestowanie – konkurencja – przedsięwzięcie | pl |
dc.title | Biznes plan-pizzeria "Molto Buono" | pl |
dc.title.alternative | The Business Plan of the pizzeria „Molto Buono” | pl |
dc.type | licenciate | pl |
dspace.entity.type | Publication |