Internetowe narzędzia marketingowe na przykładzie mediów społecznościowych

master
dc.abstract.enThe aim of this thesis is an analysis of the Internet marketing tools, specifically the one which appear on social media. The description of this issue have been taken on 2 areas: theorethical (analysis of the professional literature) and research (analysis of implemented survey). The research was focused on recognition and efficiency of social media as a marketing tools. Social media play a huge role in Internet marketing.pl
dc.abstract.plCelem tej pracy jest analiza internetowych narzędzi marketingowych, a konkretniej tych występujących w mediach społecznościowych. Opisu podjętej problematyki dokonano na 2 płaszczyznach: teoretycznej (analiza fachowej literatury) oraz badawczej (analiza przeprowadzonego badania ankietowego). Badaniu poddane zostały m.in. rozpoznawalność i efektywność mediów społecznościowych w roli narzędzi marketingowych. Social media odgrywają potężną role w marketingu internetowym.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorKlima, Janina - 128843 pl
dc.contributor.authorPałka, Elżbietapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerMiklaszewska, Ewa - 130599 pl
dc.contributor.reviewerKlima, Janina - 128843 pl
dc.date.accessioned2020-07-26T23:26:44Z
dc.date.available2020-07-26T23:26:44Z
dc.date.submitted2016-07-05pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie zasobami ludzkimipl
dc.identifier.apddiploma-106696-199011pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/213010
dc.languagepolpl
dc.subject.enInternet - Internet marketing - marketing tools - social media - Web 3.0pl
dc.subject.plInternet - marketing internetowy - media społecznościowe -narzędzia marketingowe - Web 3.0pl
dc.titleInternetowe narzędzia marketingowe na przykładzie mediów społecznościowychpl
dc.title.alternativeSocial media as an example of Internet marketing toolspl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The aim of this thesis is an analysis of the Internet marketing tools, specifically the one which appear on social media. The description of this issue have been taken on 2 areas: theorethical (analysis of the professional literature) and research (analysis of implemented survey). The research was focused on recognition and efficiency of social media as a marketing tools. Social media play a huge role in Internet marketing.
dc.abstract.plpl
Celem tej pracy jest analiza internetowych narzędzi marketingowych, a konkretniej tych występujących w mediach społecznościowych. Opisu podjętej problematyki dokonano na 2 płaszczyznach: teoretycznej (analiza fachowej literatury) oraz badawczej (analiza przeprowadzonego badania ankietowego). Badaniu poddane zostały m.in. rozpoznawalność i efektywność mediów społecznościowych w roli narzędzi marketingowych. Social media odgrywają potężną role w marketingu internetowym.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Klima, Janina - 128843
dc.contributor.authorpl
Pałka, Elżbieta
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Miklaszewska, Ewa - 130599
dc.contributor.reviewerpl
Klima, Janina - 128843
dc.date.accessioned
2020-07-26T23:26:44Z
dc.date.available
2020-07-26T23:26:44Z
dc.date.submittedpl
2016-07-05
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie zasobami ludzkimi
dc.identifier.apdpl
diploma-106696-199011
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/213010
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Internet - Internet marketing - marketing tools - social media - Web 3.0
dc.subject.plpl
Internet - marketing internetowy - media społecznościowe -narzędzia marketingowe - Web 3.0
dc.titlepl
Internetowe narzędzia marketingowe na przykładzie mediów społecznościowych
dc.title.alternativepl
Social media as an example of Internet marketing tools
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
38
Views per month
Views per city
Warsaw
9
Krakow
5
Wroclaw
3
Katowice
2
Kęty
2
Poznan
2
Chybie
1
Dublin
1
Gdansk
1
Gmina Świecie
1

No access

No Thumbnail Available