Nowe trendy w turystyce biznesowej

master
dc.abstract.enThe purpose of this paper is identify the changing trends in business tourism, to highlight these trends and presentation the determinants of change on this issue. This leads to the verification of the hypothesis - trends in business tourism over time are subject to changes resulting from social, economic and technological development. The work includes: meeting industry terminology, the essence of business tourism, the history of tourism and the specificity of business tourism management.The empirical part presents the results of a questionnaire survey that allowed to determine the current trends. Prediction of directions of business tourism development were presented based on international publications and meeting industry reports.pl
dc.abstract.plCelem niniejszej pracy jest identyfikacja zmieniających się trendów w turystyce biznesowej, wyszczególnienie tych tendencji oraz przedstawienie czynników warunkujących zmiany w omawianej kwestii. Prowadzi to do weryfikacji hipotezy - trendy w turystyce biznesowej na przestrzeni czasu ulegają zmianom wynikającym z rozwoju społecznego, ekonomicznego i technologicznego. W pracy przedstawiono: podstawową terminologię branżową, istotę turystyki biznesowej, historię turystyki, specyfikę zarządzania turystyką biznesową.W części empirycznej przedstawiono wyniki badania kwestionariuszowego, które pozwoliło ustalić bieżące trendy. W oparciu o międzynarodowe publikacje i raporty branżowe przedstawiono prognozy kierunków rozwoju turystyki biznesowej.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorKurleto, Małgorzata - 160656 pl
dc.contributor.authorGawlikowska, Agnieszkapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerKurleto, Małgorzata - 160656 pl
dc.contributor.reviewerZawartka, Marekpl
dc.date.accessioned2020-07-27T22:45:25Z
dc.date.available2020-07-27T22:45:25Z
dc.date.submitted2019-07-10pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie w turystycepl
dc.identifier.apddiploma-131125-249557pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/233976
dc.languagepolpl
dc.subject.enMeeting industry - Trends - Business tourismpl
dc.subject.plPrzemysł spotkań – Trendy - Turystyka biznesowapl
dc.titleNowe trendy w turystyce biznesowejpl
dc.title.alternativeNew trends in business tourismpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The purpose of this paper is identify the changing trends in business tourism, to highlight these trends and presentation the determinants of change on this issue. This leads to the verification of the hypothesis - trends in business tourism over time are subject to changes resulting from social, economic and technological development. The work includes: meeting industry terminology, the essence of business tourism, the history of tourism and the specificity of business tourism management.The empirical part presents the results of a questionnaire survey that allowed to determine the current trends. Prediction of directions of business tourism development were presented based on international publications and meeting industry reports.
dc.abstract.plpl
Celem niniejszej pracy jest identyfikacja zmieniających się trendów w turystyce biznesowej, wyszczególnienie tych tendencji oraz przedstawienie czynników warunkujących zmiany w omawianej kwestii. Prowadzi to do weryfikacji hipotezy - trendy w turystyce biznesowej na przestrzeni czasu ulegają zmianom wynikającym z rozwoju społecznego, ekonomicznego i technologicznego. W pracy przedstawiono: podstawową terminologię branżową, istotę turystyki biznesowej, historię turystyki, specyfikę zarządzania turystyką biznesową.W części empirycznej przedstawiono wyniki badania kwestionariuszowego, które pozwoliło ustalić bieżące trendy. W oparciu o międzynarodowe publikacje i raporty branżowe przedstawiono prognozy kierunków rozwoju turystyki biznesowej.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Kurleto, Małgorzata - 160656
dc.contributor.authorpl
Gawlikowska, Agnieszka
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Kurleto, Małgorzata - 160656
dc.contributor.reviewerpl
Zawartka, Marek
dc.date.accessioned
2020-07-27T22:45:25Z
dc.date.available
2020-07-27T22:45:25Z
dc.date.submittedpl
2019-07-10
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie w turystyce
dc.identifier.apdpl
diploma-131125-249557
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/233976
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Meeting industry - Trends - Business tourism
dc.subject.plpl
Przemysł spotkań – Trendy - Turystyka biznesowa
dc.titlepl
Nowe trendy w turystyce biznesowej
dc.title.alternativepl
New trends in business tourism
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
93
Views per month
Views per city
Krakow
13
Poznan
13
Almada
7
Wroclaw
7
Tczew
6
Warsaw
6
Gdynia
4
Bydgoszcz
3
Lubochnia
3
Dębica
2

No access

No Thumbnail Available