Ocena jakości usług instytucji pomocy społecznej na przykładzie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie

master
dc.abstract.enThe main aim of this master’s thesis is the quailty assessment of services provided in institution of social assistance through the example of Social Welfare Centre in Cracow. The work presents the essence, purpose and organisation system of polish social assistance. The author also describes issues connected with standarization and quailty of services provided in social assistance system. The theoretical explanation is completed by the presentatnion of Social Welfare Centre in Cracow with a description of the organizational structure and determinants for quality in institution. As a subject of the research, author choosed the Donadebian model, based on three dimensions of a quality: structure, proces and effects. Results of the survey present that services provided in Social Welfare Centre in Cracow have a good level of quality.pl
dc.abstract.plCelem niniejszej pracy jest ocena jakości usług instytucji pomocy społecznej na przykładzie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie. W pracy przedstawiona została istota, cele oraz organizacja pomocy społecznej wraz z rodzajami świadczeń. Przybliżone również zostały zagadnienia związane ze standaryzacją i jakością usług sektora pomocy społecznej. Wywód teoretyczny uzupełniony jest poprzez charakterystykę Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie z uwzględnieniem uwarunkowań prawnych w kwestii jakości świadczonych usług. Jako przedmiot badań zastosowana została metoda pomiaru jakości usług Donabediana, która bazuje na trzech wymiarach jakości: strukturze, procesie i efekcie. Przeprowadzone badania dowodzą, iż usługi świadczone w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krakowie charakteryzują się dobrym poziomem jakości.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorMaciąg, Justynapl
dc.contributor.authorBucka, Aleksandrapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerPrawelska-Skrzypek, Grażyna - 186389 pl
dc.contributor.reviewerMaciąg, Justynapl
dc.date.accessioned2020-07-28T06:12:50Z
dc.date.available2020-07-28T06:12:50Z
dc.date.submitted2020-06-25pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie w sektorze publicznym i pozarządowympl
dc.identifier.apddiploma-140695-219032pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/240763
dc.languagepolpl
dc.subject.enQUALITY – QUALITY ASSESSMENT- SOCIAL ASSISTANCEpl
dc.subject.plJAKOŚĆ - OCENA JAKOŚCI USŁUG– POMOC SPOŁECZNApl
dc.titleOcena jakości usług instytucji pomocy społecznej na przykładzie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowiepl
dc.title.alternativeQuality assessment of services provided in institution of social assistance through the example of Social Welfare Centre in Cracowpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The main aim of this master’s thesis is the quailty assessment of services provided in institution of social assistance through the example of Social Welfare Centre in Cracow. The work presents the essence, purpose and organisation system of polish social assistance. The author also describes issues connected with standarization and quailty of services provided in social assistance system. The theoretical explanation is completed by the presentatnion of Social Welfare Centre in Cracow with a description of the organizational structure and determinants for quality in institution. As a subject of the research, author choosed the Donadebian model, based on three dimensions of a quality: structure, proces and effects. Results of the survey present that services provided in Social Welfare Centre in Cracow have a good level of quality.
dc.abstract.plpl
Celem niniejszej pracy jest ocena jakości usług instytucji pomocy społecznej na przykładzie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie. W pracy przedstawiona została istota, cele oraz organizacja pomocy społecznej wraz z rodzajami świadczeń. Przybliżone również zostały zagadnienia związane ze standaryzacją i jakością usług sektora pomocy społecznej. Wywód teoretyczny uzupełniony jest poprzez charakterystykę Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie z uwzględnieniem uwarunkowań prawnych w kwestii jakości świadczonych usług. Jako przedmiot badań zastosowana została metoda pomiaru jakości usług Donabediana, która bazuje na trzech wymiarach jakości: strukturze, procesie i efekcie. Przeprowadzone badania dowodzą, iż usługi świadczone w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krakowie charakteryzują się dobrym poziomem jakości.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Maciąg, Justyna
dc.contributor.authorpl
Bucka, Aleksandra
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Prawelska-Skrzypek, Grażyna - 186389
dc.contributor.reviewerpl
Maciąg, Justyna
dc.date.accessioned
2020-07-28T06:12:50Z
dc.date.available
2020-07-28T06:12:50Z
dc.date.submittedpl
2020-06-25
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie w sektorze publicznym i pozarządowym
dc.identifier.apdpl
diploma-140695-219032
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/240763
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
QUALITY – QUALITY ASSESSMENT- SOCIAL ASSISTANCE
dc.subject.plpl
JAKOŚĆ - OCENA JAKOŚCI USŁUG– POMOC SPOŁECZNA
dc.titlepl
Ocena jakości usług instytucji pomocy społecznej na przykładzie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie
dc.title.alternativepl
Quality assessment of services provided in institution of social assistance through the example of Social Welfare Centre in Cracow
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
33
Views per month
Views per city
Warsaw
7
Dublin
3
Karlsruhe
3
Wroclaw
3
Krakow
2
Poznan
2
Będzin
1
Jaslo
1
Lubawa
1
Opole
1

No access

No Thumbnail Available