Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Fotografia w serwisach społecznościowych na przykładzie promocji konferencji InternetBeta
Photography on social networks on the example of InternetBeta conference promotion
FOTOGRAFIA – KONFERENCJA – MARKETING – MEDIA SPOŁCZENOŚCIOWE – PROMOCJA
PHOTOGRAPHY - CONFERENCE - MARKETING - SOCIAL MEDIA - PROMOTION
Celem pracy jest analiza wykorzystania wizualizacji fotograficznej w serwisach społecznościowych do promocji konferencji InternetBeta. Hipotezy jakie pojawiają się w poniższej pracy dotyczą przedmiotu zdjęć wykorzystywanych w mediach społecznościowych oraz ich wpływu na atrakcyjność promocji marketingowej. Zadano szczegółowe pytania badawcze dotyczące: zdjęć z poprzednich edycji wydarzeń i ich wpływie na atrakcyjność promocji oraz efektywności promowania konferencji w mediach społecznościowych w porównaniu do mediów tradycyjnych.Na całość pracy składa się baza źródłowa stanowiąca literaturę między innymi z zakresu mediów społecznościowych, fotografii czy marketingu, ale również przemyślenia organizatora konferencji InternetBeta.Do przeprowadzenia badań nad opracowaniem tezy wykorzystano badania sondażowe przeprowadzonej na grupie badawczej pozyskanej w serwisie społecznościowym – Facebook. Najważniejszymi wnioskami okazały się informację, iż ankietowani do pozyskiwania wiedzy na temat konferencji marketingowych jako priorytetowe źródło wykorzystują media społecznościowe (aż 88%), a jedynie 1% korzysta z mediów tradycyjnych. Ponadto 93% ankietowanych uważa, że zdjęcia z poprzednich edycji wydarzenia umieszczone w mediach społecznościowych mają wpływ na atrakcyjność konferencji.
The purpose of the thesis is to analyse the use of photographic visualization on social networking sites to promote InternetBeta conferences. The hypotheses that appear in the following work relate to the subject of photos used in social media and their impact on the attractiveness of marketing promotion. Detailed research questions were asked regarding: photos from previous events and their impact on the attractiveness of the promotion and the effectiveness of promoting conferences on social media compared to traditional media.The whole thesis consists of a source database which is literature, among others in the field of social media, photography and marketing, but also the thoughts of the organizer of the InternetBeta’s conference.To conduct research on the development of the thesis, surveys conducted on a research group acquired on a social networking site - Facebook were used. The most important conclusions turned out to be information that respondents use social media as a priority source (as much as 88%) and only 1% use traditional media to gain knowledge about marketing conferences. In addition, 93% of respondents believe that photos from previous editions of the event placed on social media have an impact on the attractiveness of the conference.
dc.abstract.en | The purpose of the thesis is to analyse the use of photographic visualization on social networking sites to promote InternetBeta conferences. The hypotheses that appear in the following work relate to the subject of photos used in social media and their impact on the attractiveness of marketing promotion. Detailed research questions were asked regarding: photos from previous events and their impact on the attractiveness of the promotion and the effectiveness of promoting conferences on social media compared to traditional media.The whole thesis consists of a source database which is literature, among others in the field of social media, photography and marketing, but also the thoughts of the organizer of the InternetBeta’s conference.To conduct research on the development of the thesis, surveys conducted on a research group acquired on a social networking site - Facebook were used. The most important conclusions turned out to be information that respondents use social media as a priority source (as much as 88%) and only 1% use traditional media to gain knowledge about marketing conferences. In addition, 93% of respondents believe that photos from previous editions of the event placed on social media have an impact on the attractiveness of the conference. | pl |
dc.abstract.pl | Celem pracy jest analiza wykorzystania wizualizacji fotograficznej w serwisach społecznościowych do promocji konferencji InternetBeta. Hipotezy jakie pojawiają się w poniższej pracy dotyczą przedmiotu zdjęć wykorzystywanych w mediach społecznościowych oraz ich wpływu na atrakcyjność promocji marketingowej. Zadano szczegółowe pytania badawcze dotyczące: zdjęć z poprzednich edycji wydarzeń i ich wpływie na atrakcyjność promocji oraz efektywności promowania konferencji w mediach społecznościowych w porównaniu do mediów tradycyjnych.Na całość pracy składa się baza źródłowa stanowiąca literaturę między innymi z zakresu mediów społecznościowych, fotografii czy marketingu, ale również przemyślenia organizatora konferencji InternetBeta.Do przeprowadzenia badań nad opracowaniem tezy wykorzystano badania sondażowe przeprowadzonej na grupie badawczej pozyskanej w serwisie społecznościowym – Facebook. Najważniejszymi wnioskami okazały się informację, iż ankietowani do pozyskiwania wiedzy na temat konferencji marketingowych jako priorytetowe źródło wykorzystują media społecznościowe (aż 88%), a jedynie 1% korzysta z mediów tradycyjnych. Ponadto 93% ankietowanych uważa, że zdjęcia z poprzednich edycji wydarzenia umieszczone w mediach społecznościowych mają wpływ na atrakcyjność konferencji. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.area | obszar nauk społecznych | pl |
dc.contributor.advisor | Gancarczyk, Jacek - 185651 | pl |
dc.contributor.author | Ciupak, Paweł | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Gancarczyk, Jacek - 185651 | pl |
dc.contributor.reviewer | Najda-Janoszka, Marta - 173388 | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-28T05:56:11Z | |
dc.date.available | 2020-07-28T05:56:11Z | |
dc.date.submitted | 2020-06-29 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie | pl |
dc.fieldofstudy | media społecznościowe w zarządzaniu | pl |
dc.identifier.apd | diploma-140066-265306 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/240505 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | PHOTOGRAPHY - CONFERENCE - MARKETING - SOCIAL MEDIA - PROMOTION | pl |
dc.subject.pl | FOTOGRAFIA – KONFERENCJA – MARKETING – MEDIA SPOŁCZENOŚCIOWE – PROMOCJA | pl |
dc.title | Fotografia w serwisach społecznościowych na przykładzie promocji konferencji InternetBeta | pl |
dc.title.alternative | Photography on social networks on the example of InternetBeta conference promotion | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |