Wpływ event marketingu na działalność odbiorców w social mediach. Studium przypadku

licenciate
dc.abstract.enEvent marketing is still a topic that has not been thoroughly researched. In particular, the impact it has on the participants of the events themselves. Through a study involving a questionnaire interview with 21 people, I was able to answer the research question: Did and how did event marketing affect Taylor Swift fans' social media activity? Secret Sessions, organized by Taylor Swift, was a very exclusive event that brought participants considerable fame among the artist's fans. An analysis of this case revealed that participants experienced sudden changes and difficulties on social media due to their participation in Secret Sessions.pl
dc.abstract.plEvent marketing to nadal jedynie częściowo przebadany temat. W szczególności wpływ jaki ma na uczestników samych wydarzeń. W wyniku badania polegającego na przeprowadzeniu wywiadu kwestionariuszowego z 21 osobami udało się odpowiedzieć na pytanie badawcze: Czy i jak event marketing wpłynął na działalność fanów Taylor Swift w social mediach? Secret Sessions, organizowane przez Taylor Swift były bardzo ekskluzywnym wydarzeniem, które przyniosło uczestnikom sporą sławę wśród fanów artystki. Analiza tego przypadku pozwoliła stwierdzić, że uczestnicy doświadczyli nagłych zmian i trudności na portalach social media w związku z partycypacją w Secret Sessions.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.contributor.advisorPluszyńska, Annapl
dc.contributor.authorSteczek, Weronikapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerPluszyńska, Annapl
dc.contributor.reviewerLaberschek, Marcinpl
dc.date.accessioned2023-07-03T21:33:48Z
dc.date.available2023-07-03T21:33:48Z
dc.date.submitted2023-07-03pl
dc.fieldofstudyzarządzanie kulturą i mediamipl
dc.identifier.apddiploma-164486-278351pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/313570
dc.languagepolpl
dc.subject.enmarketing, event marketing, social mediapl
dc.subject.plmarketing, event marketing, social mediapl
dc.titleWpływ event marketingu na działalność odbiorców w social mediach. Studium przypadkupl
dc.title.alternativeThe impact of event marketing on the activity of recipients in social media. Case studypl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Event marketing is still a topic that has not been thoroughly researched. In particular, the impact it has on the participants of the events themselves. Through a study involving a questionnaire interview with 21 people, I was able to answer the research question: Did and how did event marketing affect Taylor Swift fans' social media activity? Secret Sessions, organized by Taylor Swift, was a very exclusive event that brought participants considerable fame among the artist's fans. An analysis of this case revealed that participants experienced sudden changes and difficulties on social media due to their participation in Secret Sessions.
dc.abstract.plpl
Event marketing to nadal jedynie częściowo przebadany temat. W szczególności wpływ jaki ma na uczestników samych wydarzeń. W wyniku badania polegającego na przeprowadzeniu wywiadu kwestionariuszowego z 21 osobami udało się odpowiedzieć na pytanie badawcze: Czy i jak event marketing wpłynął na działalność fanów Taylor Swift w social mediach? Secret Sessions, organizowane przez Taylor Swift były bardzo ekskluzywnym wydarzeniem, które przyniosło uczestnikom sporą sławę wśród fanów artystki. Analiza tego przypadku pozwoliła stwierdzić, że uczestnicy doświadczyli nagłych zmian i trudności na portalach social media w związku z partycypacją w Secret Sessions.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.contributor.advisorpl
Pluszyńska, Anna
dc.contributor.authorpl
Steczek, Weronika
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Pluszyńska, Anna
dc.contributor.reviewerpl
Laberschek, Marcin
dc.date.accessioned
2023-07-03T21:33:48Z
dc.date.available
2023-07-03T21:33:48Z
dc.date.submittedpl
2023-07-03
dc.fieldofstudypl
zarządzanie kulturą i mediami
dc.identifier.apdpl
diploma-164486-278351
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/313570
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
marketing, event marketing, social media
dc.subject.plpl
marketing, event marketing, social media
dc.titlepl
Wpływ event marketingu na działalność odbiorców w social mediach. Studium przypadku
dc.title.alternativepl
The impact of event marketing on the activity of recipients in social media. Case study
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
47
Views per month
Views per city
Krakow
11
Warsaw
11
Poznan
4
Rzeszów
4
Bydgoszcz
2
Szczecin
2
Bełchatów
1
Bialystok
1
Gdansk
1
Ibiporã
1

No access

No Thumbnail Available