Preamble

2022
journal article
foreword
cris.lastimport.wos2024-04-09T19:44:25Z
dc.contributor.authorFasan, Giuliapl
dc.contributor.authorGrigenti, Fabiopl
dc.date.accessioned2023-02-06T13:31:32Z
dc.date.available2023-02-06T13:31:32Z
dc.date.issued2022pl
dc.date.openaccess0
dc.description.accesstimew momencie opublikowania
dc.description.number2pl
dc.description.physical[1-2]pl
dc.description.versionostateczna wersja wydawcy
dc.description.volume10pl
dc.identifier.doi10.26106/jf7h-9a61pl
dc.identifier.eissn2353-3900pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/307297
dc.languageengpl
dc.language.containerengpl
dc.rightsUdzielam licencji. Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowa*
dc.rights.licenceCC-BY-NC-ND
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/legalcode.pl*
dc.share.typeotwarte czasopismo
dc.subtypeForewordpl
dc.titlePreamblepl
dc.title.journalOrbis Idearumpl
dc.title.volumeEducation and AI : a historical perspective on practices and ideaspl
dc.typeJournalArticlepl
dspace.entity.typePublication
cris.lastimport.wos
2024-04-09T19:44:25Z
dc.contributor.authorpl
Fasan, Giulia
dc.contributor.authorpl
Grigenti, Fabio
dc.date.accessioned
2023-02-06T13:31:32Z
dc.date.available
2023-02-06T13:31:32Z
dc.date.issuedpl
2022
dc.date.openaccess
0
dc.description.accesstime
w momencie opublikowania
dc.description.numberpl
2
dc.description.physicalpl
[1-2]
dc.description.version
ostateczna wersja wydawcy
dc.description.volumepl
10
dc.identifier.doipl
10.26106/jf7h-9a61
dc.identifier.eissnpl
2353-3900
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/307297
dc.languagepl
eng
dc.language.containerpl
eng
dc.rights*
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowa
dc.rights.licence
CC-BY-NC-ND
dc.rights.uri*
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/legalcode.pl
dc.share.type
otwarte czasopismo
dc.subtypepl
Foreword
dc.titlepl
Preamble
dc.title.journalpl
Orbis Idearum
dc.title.volumepl
Education and AI : a historical perspective on practices and ideas
dc.typepl
JournalArticle
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
5
Views per month
Views per city
Hong Kong
2
Bragança
1
San Jose
1
Downloads
fasan_grigenti_preamble_2022.pdf
13