Instagram jako narzędzie marketingu w mediosferze XXI wieku

licenciate
dc.abstract.enBachelor’s thesis concerns the phenomenon of using the Instagram platform for mar- keting, promotion and image purposes. The thesis attempts to show marketing as an effective tool in Internet advertising. It was shown how this medium is used by companies and brands, and what marketing tools they use in relations with social clients. Bachelor’s thesis deals with the topic of influencer marketing and presents the analysis of selected Instagram accounts. Additionally, a qualitative interview was conducted with a Polish brand operating on the In- stagram platform.pl
dc.abstract.plPraca dotyczy zjawiska, jakim jest wykorzystanie platformy Instagram w celach marketingowych, promocji oraz wizerunkowych. W pracy podjęto próbę pokazania marketingu jako skutecznego narzędzia w reklamie internetowej. Pokazano jak z tego medium korzystają firmy i marki, oraz jakich narzeczami posługują się w relacji z klientam społecznościowymi. W pracy podjęto temat influencer marketingu oraz przestawiono analizę wybranych kont Instagramowych. Dodatkowo został przeprowadzony wywiad jakościowy z polską marką działającą na platformie Instagram.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorPłaneta, Paweł - 131448 pl
dc.contributor.authorSypuła, Elżbietapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerPłaneta, Paweł - 131448 pl
dc.contributor.reviewerZweiffel, Maciejpl
dc.date.accessioned2022-10-26T21:39:50Z
dc.date.available2022-10-26T21:39:50Z
dc.date.submitted2022-10-26pl
dc.fieldofstudydziennikarstwo i komunikacja społecznapl
dc.identifier.apddiploma-156983-283338pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/302745
dc.languagepolpl
dc.subject.enInternet, social media, marketing, Instagram, advertisementpl
dc.subject.plInternet, media społecznościowe, marketing, Instagram, reklamapl
dc.titleInstagram jako narzędzie marketingu w mediosferze XXI wiekupl
dc.title.alternativeInstagram as a marketing tool in the 21st century mediaspherepl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Bachelor’s thesis concerns the phenomenon of using the Instagram platform for mar- keting, promotion and image purposes. The thesis attempts to show marketing as an effective tool in Internet advertising. It was shown how this medium is used by companies and brands, and what marketing tools they use in relations with social clients. Bachelor’s thesis deals with the topic of influencer marketing and presents the analysis of selected Instagram accounts. Additionally, a qualitative interview was conducted with a Polish brand operating on the In- stagram platform.
dc.abstract.plpl
Praca dotyczy zjawiska, jakim jest wykorzystanie platformy Instagram w celach marketingowych, promocji oraz wizerunkowych. W pracy podjęto próbę pokazania marketingu jako skutecznego narzędzia w reklamie internetowej. Pokazano jak z tego medium korzystają firmy i marki, oraz jakich narzeczami posługują się w relacji z klientam społecznościowymi. W pracy podjęto temat influencer marketingu oraz przestawiono analizę wybranych kont Instagramowych. Dodatkowo został przeprowadzony wywiad jakościowy z polską marką działającą na platformie Instagram.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Płaneta, Paweł - 131448
dc.contributor.authorpl
Sypuła, Elżbieta
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Płaneta, Paweł - 131448
dc.contributor.reviewerpl
Zweiffel, Maciej
dc.date.accessioned
2022-10-26T21:39:50Z
dc.date.available
2022-10-26T21:39:50Z
dc.date.submittedpl
2022-10-26
dc.fieldofstudypl
dziennikarstwo i komunikacja społeczna
dc.identifier.apdpl
diploma-156983-283338
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/302745
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Internet, social media, marketing, Instagram, advertisement
dc.subject.plpl
Internet, media społecznościowe, marketing, Instagram, reklama
dc.titlepl
Instagram jako narzędzie marketingu w mediosferze XXI wieku
dc.title.alternativepl
Instagram as a marketing tool in the 21st century mediasphere
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
124
Views per month
Views per city
Warsaw
33
Krakow
16
Poznan
12
Lodz
7
Wroclaw
6
Bolszewo
3
Gdansk
3
Katowice
2
Lublin
2
Szczecin
2

No access

No Thumbnail Available