Funkcjonowanie systemu zarządzania jakością według normy ISO 9001:2008 na przykładzie Ośrodka Kultury w Brzeszczach.

master
dc.abstract.enAim of this study is to analyze the functioning of the quality management system ISO 9001:2008 in the Culture Center in Brzeszcze. In the first part of my work i explained the basic concepts of quality management. Included is information on the definition of quality, comprehensive quality management TQM, service quality model. For the purpose of the work has been described as an example of an implementation of quality management in service organizations, and discusses the basic principles of quality management system conforming to ISO 9001:2008. The second chapter contains information on the operation of cultural centers in Poland. In the nextpart of my work is contained characteristics of the study organization. Functioning has been described in detail, within the organization, quality management system. Test was used to model self-organization included in the standard EN ISO 9004:2000. The study took the form of questionnaires and interviews. Executives responded to questions related to the main areas of quality management system. Analysis of results allowed to indicate what level of maturity is a quality management system in an organization.pl
dc.abstract.plCelem pracy jest analiza funkcjonowania systemu zarządzania jakością według normy ISO 9001:2008 w Ośrodku Kultury w Brzeszczach. W pierwszej części pracy zawarte jest wyjaśnienie podstawowych pojęć związanych z zarządzaniem jakością. Zawarte są w niej informacje na temat definicji jakości, kompleksowego zarządzania przez jakość TQM, modelu jakości usług. Na potrzeby pracy opisany został także przykładowy plan wdrożenia zarządzania jakością w organizacji usługowej, oraz omówione zostały podstawowe zasady systemu zarządzania jakością zgodnego z normą ISO 9001:2008. Drugi rozdział zawiera informacje dotyczące funkcjonowania domów kultury w Polsce. W kolejnej części pracy zawarta została charakterystyka badanej organizacji. Szczegółowo został opisany funkcjonujący, w ramach organizacji, system zarządzania jakością. Do badań został wykorzystany model samooceny organizacji zawarty w normie EN ISO 9004:2000. Badanie miało formę ankiety oraz wywiadu. Kadra kierownicza odpowiadała na pytania związane z głównymi obszarami systemu zarządzania jakością. Analiza wyników badania pozwoliła wskazać, na jakim poziomie dojrzałości znajduje się system zarządzania jakością w organizacji.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorBugdol, Marek - 127470 pl
dc.contributor.authorNeuman, Annapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerWawak, Tadeusz - 132557 pl
dc.contributor.reviewerBugdol, Marek - 127470 pl
dc.date.accessioned2020-07-23T23:15:03Z
dc.date.available2020-07-23T23:15:03Z
dc.date.submitted2012-07-02pl
dc.fieldofstudyzarządzanie jakością - kształcenie menedżerów jakościpl
dc.identifier.apddiploma-64975-133028pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/178503
dc.languagepolpl
dc.subject.encertification –management –service – qualitypl
dc.subject.plcertyfikacja – jakość – usługi–zarządzaniepl
dc.titleFunkcjonowanie systemu zarządzania jakością według normy ISO 9001:2008 na przykładzie Ośrodka Kultury w Brzeszczach.pl
dc.title.alternativeFunctioning of quality management system according of the standard ISO 9001:2008 for example Ośrodek Kultury in Brzeszcze.pl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Aim of this study is to analyze the functioning of the quality management system ISO 9001:2008 in the Culture Center in Brzeszcze. In the first part of my work i explained the basic concepts of quality management. Included is information on the definition of quality, comprehensive quality management TQM, service quality model. For the purpose of the work has been described as an example of an implementation of quality management in service organizations, and discusses the basic principles of quality management system conforming to ISO 9001:2008. The second chapter contains information on the operation of cultural centers in Poland. In the nextpart of my work is contained characteristics of the study organization. Functioning has been described in detail, within the organization, quality management system. Test was used to model self-organization included in the standard EN ISO 9004:2000. The study took the form of questionnaires and interviews. Executives responded to questions related to the main areas of quality management system. Analysis of results allowed to indicate what level of maturity is a quality management system in an organization.
dc.abstract.plpl
Celem pracy jest analiza funkcjonowania systemu zarządzania jakością według normy ISO 9001:2008 w Ośrodku Kultury w Brzeszczach. W pierwszej części pracy zawarte jest wyjaśnienie podstawowych pojęć związanych z zarządzaniem jakością. Zawarte są w niej informacje na temat definicji jakości, kompleksowego zarządzania przez jakość TQM, modelu jakości usług. Na potrzeby pracy opisany został także przykładowy plan wdrożenia zarządzania jakością w organizacji usługowej, oraz omówione zostały podstawowe zasady systemu zarządzania jakością zgodnego z normą ISO 9001:2008. Drugi rozdział zawiera informacje dotyczące funkcjonowania domów kultury w Polsce. W kolejnej części pracy zawarta została charakterystyka badanej organizacji. Szczegółowo został opisany funkcjonujący, w ramach organizacji, system zarządzania jakością. Do badań został wykorzystany model samooceny organizacji zawarty w normie EN ISO 9004:2000. Badanie miało formę ankiety oraz wywiadu. Kadra kierownicza odpowiadała na pytania związane z głównymi obszarami systemu zarządzania jakością. Analiza wyników badania pozwoliła wskazać, na jakim poziomie dojrzałości znajduje się system zarządzania jakością w organizacji.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Bugdol, Marek - 127470
dc.contributor.authorpl
Neuman, Anna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Wawak, Tadeusz - 132557
dc.contributor.reviewerpl
Bugdol, Marek - 127470
dc.date.accessioned
2020-07-23T23:15:03Z
dc.date.available
2020-07-23T23:15:03Z
dc.date.submittedpl
2012-07-02
dc.fieldofstudypl
zarządzanie jakością - kształcenie menedżerów jakości
dc.identifier.apdpl
diploma-64975-133028
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/178503
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
certification –management –service – quality
dc.subject.plpl
certyfikacja – jakość – usługi–zarządzanie
dc.titlepl
Funkcjonowanie systemu zarządzania jakością według normy ISO 9001:2008 na przykładzie Ośrodka Kultury w Brzeszczach.
dc.title.alternativepl
Functioning of quality management system according of the standard ISO 9001:2008 for example Ośrodek Kultury in Brzeszcze.
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
13
Views per month
Views per city
Izmir
3
Warsaw
2
Wroclaw
2
Dublin
1
Elblag
1
Gac
1
Szczecin
1
Ćwiklice
1

No access

No Thumbnail Available