Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Konflikt między trzema głównymi stacjami telewizyjnymi w Polsce - TVP, TVN i Polsat w przestrzeni mediów społecznościowych.
Conflict between the three main TV stations in Poland - TVP, TVN and Polsat in the social media space.
TVP, TVN, Polsat, Telewizja, Konflikt, Dziennikarstwo, Twitter, Facebook, Media społecznościowe
TVP, TVN, Polsat, Television, Conflict, Journalism, Twitter, Facebook, Social media
Niniejsza praca podzielona jest na trzy rozdziały. Rozdział pierwszy zawiera w sobie cztery podrozdziały. Pierwsza część dotyczy znaczenia i istoty mediów społecznościowych w komunikacji i w otaczającym nas świecie. Piszę tam o funkcjach oraz zagrożeniach narzędzi, jakie daje nam internet, w tym przypadku w świetle platform takich jak Facebook i Twitter. Kolejne trzy podrozdziały dotyczą trzech głównych polskich stacji telewizyjnych na których skupiam się w swoim dziele, mianowicie TVP, TVN oraz POLSAT. W tych częściach swojej pracy opisuję krótką historię powstania wyżej wymienionych przedsiębiorstw. Kolejny rozdział podzielony jest na sześć podrozdziałów i dotyczy metodologii. Można znaleźć tam informacje o celu moich badań, pytania badawcze i hipotezy, opis metody doboru próby badawczej, a także techniki i narzędzia badawcze wraz z użytym w eksperymencie kluczem kategoryzacyjnym. Trzeci – ostatni rozdział owej pracy, podzielony jest na dwa podrozdziały i poświęcony jest samemu badaniu i jego wynikom. Znajdują się w nim liczne wykresy ułatwiające zobrazowanie liczb, a także wiele screenów postów użytych przeze mnie w badaniu. Na końcu pracy można znaleźć wnioski jakie płyną z przeprowadzonego eksperymentu, bibliografię w której znajduje się także osobna kategoria „netnografia” oraz dwa aneksy. W pierwszym z nich znaleźć można obszerną tabelę z wynikami zebranymi przeze mnie w ciągu sześciu miesięcy trwania badania. W aneksie nr 2 znajdują się wypisane treści postów, które są również znaczące w świetle wyników moich badań.
This thesis is divided into three chapters. The first chapter contains four subchapters within it. The first part deals with the importance and essence of social media in communication and in the world around us. There I write about the features and dangers of the tools the internet gives us, in this case in light of platforms like Facebook and Twitter. The next three subsections concern the three main Polish television stations that I focus on in my work, namely TVP, TVN and POLSAT. In these sections of my paper, I describe a brief history of how companies came into being. The next chapter is divided into six subsections and deals with methodology. You can find information about the purpose of my research, the research questions and hypotheses, a description of the research sampling method, and the research techniques and tools along with the categorization key used in the experiment. The third and final chapter is divided into two subchapters and is devoted to the study itself and its results. It contains numerous graphs to help illustrate the numbers, as well as many screen shots of the posts I used in the study. At the end of the paper one can find the conclusions that come out of the conducted experiment, a bibliography in which there is also a separate category "netnography" and two annexes. In the first one you can find a comprehensive table with the results I collected during the six months of the study. Appendix 2 lists the excerpted content of the posts, which are also significant in light of my research findings.
dc.abstract.en | This thesis is divided into three chapters. The first chapter contains four subchapters within it. The first part deals with the importance and essence of social media in communication and in the world around us. There I write about the features and dangers of the tools the internet gives us, in this case in light of platforms like Facebook and Twitter. The next three subsections concern the three main Polish television stations that I focus on in my work, namely TVP, TVN and POLSAT. In these sections of my paper, I describe a brief history of how companies came into being. The next chapter is divided into six subsections and deals with methodology. You can find information about the purpose of my research, the research questions and hypotheses, a description of the research sampling method, and the research techniques and tools along with the categorization key used in the experiment. The third and final chapter is divided into two subchapters and is devoted to the study itself and its results. It contains numerous graphs to help illustrate the numbers, as well as many screen shots of the posts I used in the study. At the end of the paper one can find the conclusions that come out of the conducted experiment, a bibliography in which there is also a separate category "netnography" and two annexes. In the first one you can find a comprehensive table with the results I collected during the six months of the study. Appendix 2 lists the excerpted content of the posts, which are also significant in light of my research findings. | pl |
dc.abstract.pl | Niniejsza praca podzielona jest na trzy rozdziały. Rozdział pierwszy zawiera w sobie cztery podrozdziały. Pierwsza część dotyczy znaczenia i istoty mediów społecznościowych w komunikacji i w otaczającym nas świecie. Piszę tam o funkcjach oraz zagrożeniach narzędzi, jakie daje nam internet, w tym przypadku w świetle platform takich jak Facebook i Twitter. Kolejne trzy podrozdziały dotyczą trzech głównych polskich stacji telewizyjnych na których skupiam się w swoim dziele, mianowicie TVP, TVN oraz POLSAT. W tych częściach swojej pracy opisuję krótką historię powstania wyżej wymienionych przedsiębiorstw. Kolejny rozdział podzielony jest na sześć podrozdziałów i dotyczy metodologii. Można znaleźć tam informacje o celu moich badań, pytania badawcze i hipotezy, opis metody doboru próby badawczej, a także techniki i narzędzia badawcze wraz z użytym w eksperymencie kluczem kategoryzacyjnym. Trzeci – ostatni rozdział owej pracy, podzielony jest na dwa podrozdziały i poświęcony jest samemu badaniu i jego wynikom. Znajdują się w nim liczne wykresy ułatwiające zobrazowanie liczb, a także wiele screenów postów użytych przeze mnie w badaniu. Na końcu pracy można znaleźć wnioski jakie płyną z przeprowadzonego eksperymentu, bibliografię w której znajduje się także osobna kategoria „netnografia” oraz dwa aneksy. W pierwszym z nich znaleźć można obszerną tabelę z wynikami zebranymi przeze mnie w ciągu sześciu miesięcy trwania badania. W aneksie nr 2 znajdują się wypisane treści postów, które są również znaczące w świetle wyników moich badań. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.area | obszar nauk humanistycznych | pl |
dc.area | obszar nauk społecznych | pl |
dc.contributor.advisor | Flis, Jarosław - 101110 | pl |
dc.contributor.author | Czerwińska, Katarzyna | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Flis, Jarosław - 101110 | pl |
dc.contributor.reviewer | Winiarska-Brodowska, Małgorzata | pl |
dc.date.accessioned | 2022-06-14T21:32:12Z | |
dc.date.available | 2022-06-14T21:32:12Z | |
dc.date.submitted | 2021-09-09 | pl |
dc.fieldofstudy | dziennikarstwo i komunikacja społeczna | pl |
dc.identifier.apd | diploma-147751-212638 | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/293047 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | TVP, TVN, Polsat, Television, Conflict, Journalism, Twitter, Facebook, Social media | pl |
dc.subject.pl | TVP, TVN, Polsat, Telewizja, Konflikt, Dziennikarstwo, Twitter, Facebook, Media społecznościowe | pl |
dc.title | Konflikt między trzema głównymi stacjami telewizyjnymi w Polsce - TVP, TVN i Polsat w przestrzeni mediów społecznościowych. | pl |
dc.title.alternative | Conflict between the three main TV stations in Poland - TVP, TVN and Polsat in the social media space. | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |