Jak czaruje reklama - czyli o funkcji magicznej w reklamie

master
dc.abstract.enThe thesis aims to present the magic function in the language of advertising historically. It presents the mechanisms of building a magic language in advertising, which are creating the most favorable presentation of the product. The study analyzed 65 advertisements from various historical periods, in which elements of the mythical-magical world and the methodology of building magical advertising messages were presented.pl
dc.abstract.plPraca ma na celu przedstawienie funkcji magicznej w języku reklamy historycznie. Zostały w niej przedstawione mechanizmy budowania języka magicznego w komunikacie reklamowym, które są nastawione na jak najkorzystniejsze przedstawienie produktu. W pracy zostało przeanalizowane 65 reklam z różnych okresów historycznych, w których zostały przedstawione elementy świata mityczno-magicznego oraz metodologia budowania komunikatów reklamowych o charakterze magicznym.pl
dc.affiliationWydział Polonistykipl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorAntas, Jolanta - 127134 pl
dc.contributor.authorIrișec, Bozenapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WP4pl
dc.contributor.reviewerAntas, Jolanta - 127134 pl
dc.contributor.reviewerChudzik, Annapl
dc.date.accessioned2021-10-14T04:28:44Z
dc.date.available2021-10-14T04:28:44Z
dc.date.submitted2021-09-27pl
dc.fieldofstudyjęzyk polski w komunikacji społecznejpl
dc.identifier.apddiploma-153521-224847pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/279859
dc.languagepolpl
dc.subject.enadvertising, language, magic, metaphor, myth, wordpl
dc.subject.plreklama, język, magia, metafora, mit, słowopl
dc.titleJak czaruje reklama - czyli o funkcji magicznej w reklamiepl
dc.title.alternativeHow advertising charms - the magic function in advertisingpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The thesis aims to present the magic function in the language of advertising historically. It presents the mechanisms of building a magic language in advertising, which are creating the most favorable presentation of the product. The study analyzed 65 advertisements from various historical periods, in which elements of the mythical-magical world and the methodology of building magical advertising messages were presented.
dc.abstract.plpl
Praca ma na celu przedstawienie funkcji magicznej w języku reklamy historycznie. Zostały w niej przedstawione mechanizmy budowania języka magicznego w komunikacie reklamowym, które są nastawione na jak najkorzystniejsze przedstawienie produktu. W pracy zostało przeanalizowane 65 reklam z różnych okresów historycznych, w których zostały przedstawione elementy świata mityczno-magicznego oraz metodologia budowania komunikatów reklamowych o charakterze magicznym.
dc.affiliationpl
Wydział Polonistyki
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Antas, Jolanta - 127134
dc.contributor.authorpl
Irișec, Bozena
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WP4
dc.contributor.reviewerpl
Antas, Jolanta - 127134
dc.contributor.reviewerpl
Chudzik, Anna
dc.date.accessioned
2021-10-14T04:28:44Z
dc.date.available
2021-10-14T04:28:44Z
dc.date.submittedpl
2021-09-27
dc.fieldofstudypl
język polski w komunikacji społecznej
dc.identifier.apdpl
diploma-153521-224847
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/279859
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
advertising, language, magic, metaphor, myth, word
dc.subject.plpl
reklama, język, magia, metafora, mit, słowo
dc.titlepl
Jak czaruje reklama - czyli o funkcji magicznej w reklamie
dc.title.alternativepl
How advertising charms - the magic function in advertising
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
45
Views per month
Views per city
Strzalkowo
11
Krakow
8
Warsaw
6
Murowaniec
3
Wroclaw
3
Katowice
2
Ashburn
1
Borowa
1
Constanța
1
Dublin
1

No access

No Thumbnail Available