Analiza porównawcza bankowości elektronicznej w Polsce na przykładzie wybranych banków PKO BP i REVOLUT

master
dc.abstract.enElectronic banking (e-banking) is now an inseparable part of everyone's offerfrom banks. Established and initially developed as a result of the development of computerization,allowing for a significant acceleration of work in the back-office. Currently hersHowever, the main drivers have been attempts to meet the expectations of the customers that characterizedifferent demographic characteristics. The offer of Bank PKO was analyzed in the workBP and Revolut, which is considered financial technology (FinTech)and is classified as a financial company. The comparison concerned mainlymobile banking, which results from the way Revolut distributes its offers.The comparison included available bank accounts, payment cards, productsdeposit and internet loans as well as security issues relatedusing both solutions.pl
dc.abstract.plBankowość elektroniczna (e-banking) jest obecnie nieodłączna częścią oferty każdegoz banków. Powstała i początkowo rozwijała się w wyniku rozwoju komputeryzacji,pozwalającej na znaczne przyspieszenie pracy w ramach back-office. Obecnie jejmotorem stały się jednak próby sprostania oczekiwaniom klientów, charakteryzującychsię różnymi cechami demograficznymi. W pracy przeanalizowano ofertę Banku PKOBP oraz Revolut, który uważany jest za technologię finansową (FinTech)i klasyfikowany jest jako przedsiębiorstwo finansowe. Porównanie dotyczyło główniebankowości mobilnej, co wynika ze sposobu dystrybucji swoich ofert przez Revolut.W porównaniu brano pod uwagę dostępne rachunki bankowe, karty płatnicze, produktydepozytowe i pożyczki internetowe, a także kwestie bezpieczeństwa związanez korzystaniem z obu rozwiązań.pl
dc.affiliationWydział Prawa i Administracjipl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorWłudyka, Tadeusz - 132679 pl
dc.contributor.authorUrban, Karinapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WPA3pl
dc.contributor.reviewerWłudyka, Tadeusz - 132679 pl
dc.contributor.reviewerPorzycki, Marek - 131527 pl
dc.date.accessioned2020-07-28T02:32:14Z
dc.date.available2020-07-28T02:32:14Z
dc.date.submitted2019-07-09pl
dc.fieldofstudyadministracjapl
dc.identifier.apddiploma-135333-237954pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/237445
dc.languagepolpl
dc.subject.enelectronic banking, mobile banking, PKO BP, Revolutpl
dc.subject.plbankowość elektroniczna, bankowość mobilna, PKO BP, Revolutpl
dc.titleAnaliza porównawcza bankowości elektronicznej w Polsce na przykładzie wybranych banków PKO BP i REVOLUTpl
dc.title.alternativeComparative analysis of electronic banking in Poland on the example of selected PKO BP and REVOLUT bankspl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Electronic banking (e-banking) is now an inseparable part of everyone's offerfrom banks. Established and initially developed as a result of the development of computerization,allowing for a significant acceleration of work in the back-office. Currently hersHowever, the main drivers have been attempts to meet the expectations of the customers that characterizedifferent demographic characteristics. The offer of Bank PKO was analyzed in the workBP and Revolut, which is considered financial technology (FinTech)and is classified as a financial company. The comparison concerned mainlymobile banking, which results from the way Revolut distributes its offers.The comparison included available bank accounts, payment cards, productsdeposit and internet loans as well as security issues relatedusing both solutions.
dc.abstract.plpl
Bankowość elektroniczna (e-banking) jest obecnie nieodłączna częścią oferty każdegoz banków. Powstała i początkowo rozwijała się w wyniku rozwoju komputeryzacji,pozwalającej na znaczne przyspieszenie pracy w ramach back-office. Obecnie jejmotorem stały się jednak próby sprostania oczekiwaniom klientów, charakteryzującychsię różnymi cechami demograficznymi. W pracy przeanalizowano ofertę Banku PKOBP oraz Revolut, który uważany jest za technologię finansową (FinTech)i klasyfikowany jest jako przedsiębiorstwo finansowe. Porównanie dotyczyło główniebankowości mobilnej, co wynika ze sposobu dystrybucji swoich ofert przez Revolut.W porównaniu brano pod uwagę dostępne rachunki bankowe, karty płatnicze, produktydepozytowe i pożyczki internetowe, a także kwestie bezpieczeństwa związanez korzystaniem z obu rozwiązań.
dc.affiliationpl
Wydział Prawa i Administracji
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Włudyka, Tadeusz - 132679
dc.contributor.authorpl
Urban, Karina
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WPA3
dc.contributor.reviewerpl
Włudyka, Tadeusz - 132679
dc.contributor.reviewerpl
Porzycki, Marek - 131527
dc.date.accessioned
2020-07-28T02:32:14Z
dc.date.available
2020-07-28T02:32:14Z
dc.date.submittedpl
2019-07-09
dc.fieldofstudypl
administracja
dc.identifier.apdpl
diploma-135333-237954
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/237445
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
electronic banking, mobile banking, PKO BP, Revolut
dc.subject.plpl
bankowość elektroniczna, bankowość mobilna, PKO BP, Revolut
dc.titlepl
Analiza porównawcza bankowości elektronicznej w Polsce na przykładzie wybranych banków PKO BP i REVOLUT
dc.title.alternativepl
Comparative analysis of electronic banking in Poland on the example of selected PKO BP and REVOLUT banks
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available