Wpływ konwergencji na budowanie świadomości marki na przykładzie Orange Polska

master
dc.abstract.enThe object of this paper is a detailed description of the convergence process, discussing the issue of building brand awareness and an analysis of the economic and advertising activities of Orange Poland. The aim of this study is to prove the thesis on applying the convergence strategy in the process of branding. Brand awareness is created through notions associated with it, that is everything that makes a client think about that particular brand. The phenomenon of convergence positively contributes to branding by ensuring new channels of access, as well as tools that facilitate communication with clients. The impact of convergence on creating brand image of Orange Poland is clearly visible both in the range of services offered by the provider, and in the company's marketing strategy. Modern technology and innovative ways of communicating with clients increase brand recognition among consumers and its position on the telecommunications market.pl
dc.abstract.plPrzedmiotem niniejszej pracy jest szczegółowa charakterystyka zjawiska konwergencji, omówienie problematyki budowania świadomości marki, oraz analiza działalności gospodarczej i promocyjnej Orange Polska. Celem pracy jest udowodnienie tezy o zastosowaniu strategii konwergencyjnej w procesie kreowania świadomości marki. Świadomość marki tworzy się poprzez skojarzenia z nią związane, czyli wszystko to, co sprawia, że w umyśle klienta pojawia się myśl o danej marce. Zjawisko konwergencji pozytywnie przyczynia się do kształtowania świadomości marki zapewniając nowe kanały dostępu oraz narzędzia ułatwiające relacje z klientami. Wpływ konwergencji na budowanie wizerunku marki Orange Polska jest wyraźnie widoczny zarówno w proponowanej przez operatora ofercie usług, jak i w strategii marketingowej firmy. Nowoczesna technologia i innowacyjne sposoby komunikacji z klientami zwiększają rozpoznawalność marki wśród konsumentów i jej pozycję na rynku telekomunikacyjnym.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.contributor.advisorMaciąg, Rafał - 185118 pl
dc.contributor.authorSzczybyło, Barbarapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerPluszyńska, Annapl
dc.contributor.reviewerMaciąg, Rafał - 185118 pl
dc.date.accessioned2020-07-25T01:08:38Z
dc.date.available2020-07-25T01:08:38Z
dc.date.submitted2014-07-01pl
dc.fieldofstudyzarządzanie kulturą i mediamipl
dc.identifier.apddiploma-87470-167206pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/196024
dc.languagepolpl
dc.subject.enBRANDING - CONSUMER - CONVERGENCE – MARKETING – ORANGE POLANDpl
dc.subject.plKONSUMENT - KONWERGENCJA- MARKETING- ORANGE POLSKA -ŚWIADOMOŚĆ MARKIpl
dc.titleWpływ konwergencji na budowanie świadomości marki na przykładzie Orange Polskapl
dc.title.alternativeThe impact of the convergence process on building brand awareness in the case of Orange Polandpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The object of this paper is a detailed description of the convergence process, discussing the issue of building brand awareness and an analysis of the economic and advertising activities of Orange Poland. The aim of this study is to prove the thesis on applying the convergence strategy in the process of branding. Brand awareness is created through notions associated with it, that is everything that makes a client think about that particular brand. The phenomenon of convergence positively contributes to branding by ensuring new channels of access, as well as tools that facilitate communication with clients. The impact of convergence on creating brand image of Orange Poland is clearly visible both in the range of services offered by the provider, and in the company's marketing strategy. Modern technology and innovative ways of communicating with clients increase brand recognition among consumers and its position on the telecommunications market.
dc.abstract.plpl
Przedmiotem niniejszej pracy jest szczegółowa charakterystyka zjawiska konwergencji, omówienie problematyki budowania świadomości marki, oraz analiza działalności gospodarczej i promocyjnej Orange Polska. Celem pracy jest udowodnienie tezy o zastosowaniu strategii konwergencyjnej w procesie kreowania świadomości marki. Świadomość marki tworzy się poprzez skojarzenia z nią związane, czyli wszystko to, co sprawia, że w umyśle klienta pojawia się myśl o danej marce. Zjawisko konwergencji pozytywnie przyczynia się do kształtowania świadomości marki zapewniając nowe kanały dostępu oraz narzędzia ułatwiające relacje z klientami. Wpływ konwergencji na budowanie wizerunku marki Orange Polska jest wyraźnie widoczny zarówno w proponowanej przez operatora ofercie usług, jak i w strategii marketingowej firmy. Nowoczesna technologia i innowacyjne sposoby komunikacji z klientami zwiększają rozpoznawalność marki wśród konsumentów i jej pozycję na rynku telekomunikacyjnym.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.contributor.advisorpl
Maciąg, Rafał - 185118
dc.contributor.authorpl
Szczybyło, Barbara
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Pluszyńska, Anna
dc.contributor.reviewerpl
Maciąg, Rafał - 185118
dc.date.accessioned
2020-07-25T01:08:38Z
dc.date.available
2020-07-25T01:08:38Z
dc.date.submittedpl
2014-07-01
dc.fieldofstudypl
zarządzanie kulturą i mediami
dc.identifier.apdpl
diploma-87470-167206
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/196024
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
BRANDING - CONSUMER - CONVERGENCE – MARKETING – ORANGE POLAND
dc.subject.plpl
KONSUMENT - KONWERGENCJA- MARKETING- ORANGE POLSKA -ŚWIADOMOŚĆ MARKI
dc.titlepl
Wpływ konwergencji na budowanie świadomości marki na przykładzie Orange Polska
dc.title.alternativepl
The impact of the convergence process on building brand awareness in the case of Orange Poland
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
25
Views per month
Views per city
Warsaw
9
Lodz
4
Dublin
3
Poznan
2
Wroclaw
2
Elblag
1
Gdansk
1
Horsham
1

No access

No Thumbnail Available