Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Wpływ konwergencji na budowanie świadomości marki na przykładzie Orange Polska
The impact of the convergence process on building brand awareness in the case of Orange Poland
KONSUMENT - KONWERGENCJA- MARKETING- ORANGE POLSKA -ŚWIADOMOŚĆ MARKI
BRANDING - CONSUMER - CONVERGENCE – MARKETING – ORANGE POLAND
Przedmiotem niniejszej pracy jest szczegółowa charakterystyka zjawiska konwergencji, omówienie problematyki budowania świadomości marki, oraz analiza działalności gospodarczej i promocyjnej Orange Polska. Celem pracy jest udowodnienie tezy o zastosowaniu strategii konwergencyjnej w procesie kreowania świadomości marki. Świadomość marki tworzy się poprzez skojarzenia z nią związane, czyli wszystko to, co sprawia, że w umyśle klienta pojawia się myśl o danej marce. Zjawisko konwergencji pozytywnie przyczynia się do kształtowania świadomości marki zapewniając nowe kanały dostępu oraz narzędzia ułatwiające relacje z klientami. Wpływ konwergencji na budowanie wizerunku marki Orange Polska jest wyraźnie widoczny zarówno w proponowanej przez operatora ofercie usług, jak i w strategii marketingowej firmy. Nowoczesna technologia i innowacyjne sposoby komunikacji z klientami zwiększają rozpoznawalność marki wśród konsumentów i jej pozycję na rynku telekomunikacyjnym.
The object of this paper is a detailed description of the convergence process, discussing the issue of building brand awareness and an analysis of the economic and advertising activities of Orange Poland. The aim of this study is to prove the thesis on applying the convergence strategy in the process of branding. Brand awareness is created through notions associated with it, that is everything that makes a client think about that particular brand. The phenomenon of convergence positively contributes to branding by ensuring new channels of access, as well as tools that facilitate communication with clients. The impact of convergence on creating brand image of Orange Poland is clearly visible both in the range of services offered by the provider, and in the company's marketing strategy. Modern technology and innovative ways of communicating with clients increase brand recognition among consumers and its position on the telecommunications market.
dc.abstract.en | The object of this paper is a detailed description of the convergence process, discussing the issue of building brand awareness and an analysis of the economic and advertising activities of Orange Poland. The aim of this study is to prove the thesis on applying the convergence strategy in the process of branding. Brand awareness is created through notions associated with it, that is everything that makes a client think about that particular brand. The phenomenon of convergence positively contributes to branding by ensuring new channels of access, as well as tools that facilitate communication with clients. The impact of convergence on creating brand image of Orange Poland is clearly visible both in the range of services offered by the provider, and in the company's marketing strategy. Modern technology and innovative ways of communicating with clients increase brand recognition among consumers and its position on the telecommunications market. | pl |
dc.abstract.pl | Przedmiotem niniejszej pracy jest szczegółowa charakterystyka zjawiska konwergencji, omówienie problematyki budowania świadomości marki, oraz analiza działalności gospodarczej i promocyjnej Orange Polska. Celem pracy jest udowodnienie tezy o zastosowaniu strategii konwergencyjnej w procesie kreowania świadomości marki. Świadomość marki tworzy się poprzez skojarzenia z nią związane, czyli wszystko to, co sprawia, że w umyśle klienta pojawia się myśl o danej marce. Zjawisko konwergencji pozytywnie przyczynia się do kształtowania świadomości marki zapewniając nowe kanały dostępu oraz narzędzia ułatwiające relacje z klientami. Wpływ konwergencji na budowanie wizerunku marki Orange Polska jest wyraźnie widoczny zarówno w proponowanej przez operatora ofercie usług, jak i w strategii marketingowej firmy. Nowoczesna technologia i innowacyjne sposoby komunikacji z klientami zwiększają rozpoznawalność marki wśród konsumentów i jej pozycję na rynku telekomunikacyjnym. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.area | obszar nauk humanistycznych | pl |
dc.contributor.advisor | Maciąg, Rafał - 185118 | pl |
dc.contributor.author | Szczybyło, Barbara | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Pluszyńska, Anna | pl |
dc.contributor.reviewer | Maciąg, Rafał - 185118 | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-25T01:08:38Z | |
dc.date.available | 2020-07-25T01:08:38Z | |
dc.date.submitted | 2014-07-01 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie kulturą i mediami | pl |
dc.identifier.apd | diploma-87470-167206 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/196024 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | BRANDING - CONSUMER - CONVERGENCE – MARKETING – ORANGE POLAND | pl |
dc.subject.pl | KONSUMENT - KONWERGENCJA- MARKETING- ORANGE POLSKA -ŚWIADOMOŚĆ MARKI | pl |
dc.title | Wpływ konwergencji na budowanie świadomości marki na przykładzie Orange Polska | pl |
dc.title.alternative | The impact of the convergence process on building brand awareness in the case of Orange Poland | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |