Wykorzystanie mediów społecznościowych w zwiększaniu zaangażowania odbiorców w czasie pandemii COVID-19

master
dc.abstract.enThe aim of this work is to research and analyze the impact of the COVID-19 pandemic on the use of social media. The entire work consists of three chapters: one theoretical and two practical. The first chapter is devoted to the pandemic and its history. Second chapter presents what social media looked like during the coronavirus pandemic. Chapter three is based on own research regarding the use of media and social platforms during the COVID-19 pandemic. The theoretical part is based on scientific literature and scientific articles. The practical part is based on the analysis of research and literature content.pl
dc.abstract.plCelem niniejszej pracy jest badanie oraz analiza wpływu pandemii COVID-19 na korzystanie z mediów społecznościowych. Cała praca składa się z trzech rozdziałów: jednego teoretycznego oraz dwóch praktycznych. Rozdział pierwszy poświęcony jest pandemii i jej historii. Rozdział drugi przedstawia wygląd mediów społecznościowych podczas pandemii koronawirusa. Rozdział trzeci to badania własne na temat korzystania z mediów i platform społecznościowych podczas pandemii COVID-19. Część teoretyczna opiera się o literaturę naukową, artykuły naukowe. Natomiast część praktyczna opiera się na analizie badań i treści literatury.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.contributor.advisorKurleto, Małgorzata - 160656 pl
dc.contributor.authorDźwigaj, Agnieszkapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerBednarczyk, Małgorzata - 127272 pl
dc.contributor.reviewerKurleto, Małgorzata - 160656 pl
dc.date.accessioned2023-10-26T21:44:06Z
dc.date.available2023-10-26T21:44:06Z
dc.date.submitted2023-10-23pl
dc.fieldofstudymedia społecznościowe w zarządzaniupl
dc.identifier.apddiploma-165735-307597pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/322296
dc.languagepolpl
dc.subject.enCORONAVIRUS – COVID-19 – PANDEMIC – SOCIAL MEDIApl
dc.subject.plCOVID-19 – KORONAWIRUS – MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE – PANDEMIApl
dc.titleWykorzystanie mediów społecznościowych w zwiększaniu zaangażowania odbiorców w czasie pandemii COVID-19pl
dc.title.alternativeUsage of social media in increasing the engagement of the recipients in COVID-19 pandemicpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The aim of this work is to research and analyze the impact of the COVID-19 pandemic on the use of social media. The entire work consists of three chapters: one theoretical and two practical. The first chapter is devoted to the pandemic and its history. Second chapter presents what social media looked like during the coronavirus pandemic. Chapter three is based on own research regarding the use of media and social platforms during the COVID-19 pandemic. The theoretical part is based on scientific literature and scientific articles. The practical part is based on the analysis of research and literature content.
dc.abstract.plpl
Celem niniejszej pracy jest badanie oraz analiza wpływu pandemii COVID-19 na korzystanie z mediów społecznościowych. Cała praca składa się z trzech rozdziałów: jednego teoretycznego oraz dwóch praktycznych. Rozdział pierwszy poświęcony jest pandemii i jej historii. Rozdział drugi przedstawia wygląd mediów społecznościowych podczas pandemii koronawirusa. Rozdział trzeci to badania własne na temat korzystania z mediów i platform społecznościowych podczas pandemii COVID-19. Część teoretyczna opiera się o literaturę naukową, artykuły naukowe. Natomiast część praktyczna opiera się na analizie badań i treści literatury.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.contributor.advisorpl
Kurleto, Małgorzata - 160656
dc.contributor.authorpl
Dźwigaj, Agnieszka
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Bednarczyk, Małgorzata - 127272
dc.contributor.reviewerpl
Kurleto, Małgorzata - 160656
dc.date.accessioned
2023-10-26T21:44:06Z
dc.date.available
2023-10-26T21:44:06Z
dc.date.submittedpl
2023-10-23
dc.fieldofstudypl
media społecznościowe w zarządzaniu
dc.identifier.apdpl
diploma-165735-307597
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/322296
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
CORONAVIRUS – COVID-19 – PANDEMIC – SOCIAL MEDIA
dc.subject.plpl
COVID-19 – KORONAWIRUS – MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE – PANDEMIA
dc.titlepl
Wykorzystanie mediów społecznościowych w zwiększaniu zaangażowania odbiorców w czasie pandemii COVID-19
dc.title.alternativepl
Usage of social media in increasing the engagement of the recipients in COVID-19 pandemic
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available
Collections