Turystyka aktywna jako przykład zarządzania marką na podstawie gminy Nowy Targ

master
dc.abstract.enThe thesis discussed the importance of tourism for the entire economy.It describes the concept of active tourism, taking into account the promotionand current management strategies of promotion in the municipalityof Nowy Targ. The thesis has pointed out the importance of the developmentof sports infrastructure and other aspects of regional social activities forthe promotion of the region. Based on the conducted surveys,the thesis thatthe development of active tourism contributes to the promotion of the regionhas been verified.pl
dc.abstract.plW pracy dyplomowej zostało omówione znaczenie rozwoju turystyki dla całejgospodarki. Opisane zostało pojęcie turystyki aktywnej z uwzględnieniemmetody promocji oraz dotychczasowej strategii zarządzania promocją wgminie Nowy Targ. Wskazano znaczenie rozwoju infrastruktury sportowejoraz innych aspektów regionalnych działań społecznych dla promocjiregionu. W oparciu o przeprowadzone badania ankietowe zweryfikowanotezę, że rozwój turystyki aktywnej przyczynia się do promocji całego regionu.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorKurleto, Małgorzata - 160656 pl
dc.contributor.authorZamaro, Annapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerWszendybył-Skulska, Ewa - 132794 pl
dc.contributor.reviewerKurleto, Małgorzata - 160656 pl
dc.date.accessioned2020-07-24T21:47:49Z
dc.date.available2020-07-24T21:47:49Z
dc.date.submitted2013-10-23pl
dc.fieldofstudyzarządzanie w sporciepl
dc.identifier.apddiploma-83430-151217pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/192884
dc.languagepolpl
dc.subject.enACTIVE TOURISM, PROMOTION, NOWY TARGpl
dc.subject.plTURYSTYKA AKTYWNA, PROMOCJA, NOWY TARGpl
dc.titleTurystyka aktywna jako przykład zarządzania marką na podstawie gminy Nowy Targpl
dc.title.alternativeActive tourism as an example of brand management on the basis of the municipality of Nowy Targpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The thesis discussed the importance of tourism for the entire economy.It describes the concept of active tourism, taking into account the promotionand current management strategies of promotion in the municipalityof Nowy Targ. The thesis has pointed out the importance of the developmentof sports infrastructure and other aspects of regional social activities forthe promotion of the region. Based on the conducted surveys,the thesis thatthe development of active tourism contributes to the promotion of the regionhas been verified.
dc.abstract.plpl
W pracy dyplomowej zostało omówione znaczenie rozwoju turystyki dla całejgospodarki. Opisane zostało pojęcie turystyki aktywnej z uwzględnieniemmetody promocji oraz dotychczasowej strategii zarządzania promocją wgminie Nowy Targ. Wskazano znaczenie rozwoju infrastruktury sportowejoraz innych aspektów regionalnych działań społecznych dla promocjiregionu. W oparciu o przeprowadzone badania ankietowe zweryfikowanotezę, że rozwój turystyki aktywnej przyczynia się do promocji całego regionu.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Kurleto, Małgorzata - 160656
dc.contributor.authorpl
Zamaro, Anna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Wszendybył-Skulska, Ewa - 132794
dc.contributor.reviewerpl
Kurleto, Małgorzata - 160656
dc.date.accessioned
2020-07-24T21:47:49Z
dc.date.available
2020-07-24T21:47:49Z
dc.date.submittedpl
2013-10-23
dc.fieldofstudypl
zarządzanie w sporcie
dc.identifier.apdpl
diploma-83430-151217
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/192884
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
ACTIVE TOURISM, PROMOTION, NOWY TARG
dc.subject.plpl
TURYSTYKA AKTYWNA, PROMOCJA, NOWY TARG
dc.titlepl
Turystyka aktywna jako przykład zarządzania marką na podstawie gminy Nowy Targ
dc.title.alternativepl
Active tourism as an example of brand management on the basis of the municipality of Nowy Targ
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
45
Views per month
Views per city
Poznan
10
Warsaw
5
Krakow
4
Wroclaw
4
Gdansk
3
Maniowy
2
Szczecin
2
Żyrardów
2
Bielsko-Biala
1
Czerwionka-Leszczyny
1

No access

No Thumbnail Available