Strategia zarządzania relacjami z klientem na przykładzie banków w Polsce

master
dc.abstract.enThe aim of this thesis is to evaluate the process and outcomes of CRM implementation from the point of view of the organization and the customer in the banking in Poland.This work consists of four parts. The first chapter presents theoretical considerations related to the concept of customer relationship management. The second chapter includes the concepts of diagnostic tests. While the other two focus on the practical part and show the experience of the banks in creating and developing the concept of CRM in Poland.The work was based on research literature, Internet sources surveyed banks and internal documentation of Bank Pekao SA. Research methods were also the results of the survey among bank customers and conversation with the staff of the bank Pekao SA.pl
dc.abstract.plCelem niniejszej pracy jest przeprowadzenie oceny procesu i efektów wdrożenia CRM z punktu widzenia organizacji i klienta w bankowości w Polsce. Całość pracy składa się z czterech części. Rozdział pierwszy przedstawia rozważania teoretyczne związane z koncepcją zarzadzania relacjami z klientem. Rozdział drugi prezentuje koncepcje badań diagnostycznych. Zaś dwa pozostałe skupiają się na części praktycznej i pokazują doświadczenia badanych banków w tworzeniu i rozwijaniu koncepcji CRM w Polsce.Praca powstała w oparciu o badania literaturowe, źródła internetowe badanych banków oraz dokumentację wewnętrzną banku Pekao SA. W pracy oparto się także na wynikach przeprowadzonych badań ankietowychz klientami banków oraz na rozmowie z personelem banku Pekao SA.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorDudzińska-Korczak, Natalia - 127812 pl
dc.contributor.authorKoćwin, Karolinapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerMakieła, Zbigniewpl
dc.contributor.reviewerDudzińska-Korczak, Natalia - 127812 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T02:25:11Z
dc.date.available2020-07-27T02:25:11Z
dc.date.submitted2016-09-30pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudycontrolling i doradztwo gospodarczepl
dc.identifier.apddiploma-109722-128976pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/215771
dc.languagepolpl
dc.subject.enbanking - CRM – customer - relationpl
dc.subject.plbankowość – CRM – klient - relacjepl
dc.titleStrategia zarządzania relacjami z klientem na przykładzie banków w Polscepl
dc.title.alternativeStrategy of customer relationship management on the example of banks in Polandpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The aim of this thesis is to evaluate the process and outcomes of CRM implementation from the point of view of the organization and the customer in the banking in Poland.This work consists of four parts. The first chapter presents theoretical considerations related to the concept of customer relationship management. The second chapter includes the concepts of diagnostic tests. While the other two focus on the practical part and show the experience of the banks in creating and developing the concept of CRM in Poland.The work was based on research literature, Internet sources surveyed banks and internal documentation of Bank Pekao SA. Research methods were also the results of the survey among bank customers and conversation with the staff of the bank Pekao SA.
dc.abstract.plpl
Celem niniejszej pracy jest przeprowadzenie oceny procesu i efektów wdrożenia CRM z punktu widzenia organizacji i klienta w bankowości w Polsce. Całość pracy składa się z czterech części. Rozdział pierwszy przedstawia rozważania teoretyczne związane z koncepcją zarzadzania relacjami z klientem. Rozdział drugi prezentuje koncepcje badań diagnostycznych. Zaś dwa pozostałe skupiają się na części praktycznej i pokazują doświadczenia badanych banków w tworzeniu i rozwijaniu koncepcji CRM w Polsce.Praca powstała w oparciu o badania literaturowe, źródła internetowe badanych banków oraz dokumentację wewnętrzną banku Pekao SA. W pracy oparto się także na wynikach przeprowadzonych badań ankietowychz klientami banków oraz na rozmowie z personelem banku Pekao SA.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Dudzińska-Korczak, Natalia - 127812
dc.contributor.authorpl
Koćwin, Karolina
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Makieła, Zbigniew
dc.contributor.reviewerpl
Dudzińska-Korczak, Natalia - 127812
dc.date.accessioned
2020-07-27T02:25:11Z
dc.date.available
2020-07-27T02:25:11Z
dc.date.submittedpl
2016-09-30
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
controlling i doradztwo gospodarcze
dc.identifier.apdpl
diploma-109722-128976
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/215771
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
banking - CRM – customer - relation
dc.subject.plpl
bankowość – CRM – klient - relacje
dc.titlepl
Strategia zarządzania relacjami z klientem na przykładzie banków w Polsce
dc.title.alternativepl
Strategy of customer relationship management on the example of banks in Poland
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
81
Views per month
Views per city
Warsaw
20
Rybnik
6
Wroclaw
6
Lublin
4
Rzeszów
4
Bydgoszcz
2
Katowice
2
Krakow
2
Krzczonow-Wojtostwo
2
Piotrkow Trybunalski
2

No access

No Thumbnail Available