Kształtowanie wizerunku marki YES za pomocą reklamy i Public Relations

master
dc.abstract.enPublic relations and advertisement primarily serve promotional functions, supporting sales and shaping the brand's image. The objective of this study is to present public relations and advertising activities as marketing tools for shaping the brand's image, using the example of the Yes Jewelry brand. The research problem involves assessing the extent to which these instruments influence the brand's image. The study employed research methods such as a case study, literature analysis on the subject, and analysis of existing data. Additionally, a survey technique was used. The selection of these methods and techniques was driven by the goal of taking a comprehensive approach to understanding the issue of image in the context of the Yes Jewelry brand. The main conclusion drawn from the research was that advertising and public relations play a significant role in shaping the brand's image for the majority of respondents, and also contribute to familiarizing them with the brand's offerings.pl
dc.abstract.plPublic relations i reklama spełniają przede wszystkim promocyjne funkcje, wspierające sprzedaż i kształtowanie wizerunku. Celem niniejszej pracy jest przedstawienie działań public relations i reklamy jako marketingowych narzędzi kształtowania wizerunku na przykładzie marki Yes Biżuteria. Problem badawczy polega na ocenie w jakim zakresie te instrumenty kształtują wizerunek. W pracy zostały wykorzystane metody badawcze takie jak: studium przypadku, analiza literatury przedmiotu, analiza danych zastanych. Zastosowano także technikę badawczą jaką jest badanie ankietowe. O wyborze powyższych metod i technik zadecydowała perspektywa kompleksowego podejścia do zagadnienia wizerunku w kontekście marki Yes Biżuteria. Głównym wnioskiem z badań był fakt, że reklama i public relations dla większości respondentów pełnią istotną rolę w kontekście kształtowania wizerunku, a także przyczyniają się do zapoznania się z ofertą marki.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.contributor.advisorKopeć, Katarzynapl
dc.contributor.authorKozińska, Paulinapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerBarańska, Marzenapl
dc.contributor.reviewerKopeć, Katarzynapl
dc.date.accessioned2023-10-30T22:38:20Z
dc.date.available2023-10-30T22:38:20Z
dc.date.submitted2023-10-30pl
dc.fieldofstudyzarządzanie mediami i reklamąpl
dc.identifier.apddiploma-164648-265429pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/322573
dc.languagepolpl
dc.subject.enBRAND – MARKETING – PUBLIC RELATIONS- ADVERTISEMENT – BRAND IMAGEpl
dc.subject.plMARKA – MARKETING – PUBLIC RELATIONS – REKLAMA – WIZERUNEKpl
dc.titleKształtowanie wizerunku marki YES za pomocą reklamy i Public Relationspl
dc.title.alternativeShaping the YES brand image through advertising and public relationspl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Public relations and advertisement primarily serve promotional functions, supporting sales and shaping the brand's image. The objective of this study is to present public relations and advertising activities as marketing tools for shaping the brand's image, using the example of the Yes Jewelry brand. The research problem involves assessing the extent to which these instruments influence the brand's image. The study employed research methods such as a case study, literature analysis on the subject, and analysis of existing data. Additionally, a survey technique was used. The selection of these methods and techniques was driven by the goal of taking a comprehensive approach to understanding the issue of image in the context of the Yes Jewelry brand. The main conclusion drawn from the research was that advertising and public relations play a significant role in shaping the brand's image for the majority of respondents, and also contribute to familiarizing them with the brand's offerings.
dc.abstract.plpl
Public relations i reklama spełniają przede wszystkim promocyjne funkcje, wspierające sprzedaż i kształtowanie wizerunku. Celem niniejszej pracy jest przedstawienie działań public relations i reklamy jako marketingowych narzędzi kształtowania wizerunku na przykładzie marki Yes Biżuteria. Problem badawczy polega na ocenie w jakim zakresie te instrumenty kształtują wizerunek. W pracy zostały wykorzystane metody badawcze takie jak: studium przypadku, analiza literatury przedmiotu, analiza danych zastanych. Zastosowano także technikę badawczą jaką jest badanie ankietowe. O wyborze powyższych metod i technik zadecydowała perspektywa kompleksowego podejścia do zagadnienia wizerunku w kontekście marki Yes Biżuteria. Głównym wnioskiem z badań był fakt, że reklama i public relations dla większości respondentów pełnią istotną rolę w kontekście kształtowania wizerunku, a także przyczyniają się do zapoznania się z ofertą marki.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.contributor.advisorpl
Kopeć, Katarzyna
dc.contributor.authorpl
Kozińska, Paulina
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Barańska, Marzena
dc.contributor.reviewerpl
Kopeć, Katarzyna
dc.date.accessioned
2023-10-30T22:38:20Z
dc.date.available
2023-10-30T22:38:20Z
dc.date.submittedpl
2023-10-30
dc.fieldofstudypl
zarządzanie mediami i reklamą
dc.identifier.apdpl
diploma-164648-265429
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/322573
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
BRAND – MARKETING – PUBLIC RELATIONS- ADVERTISEMENT – BRAND IMAGE
dc.subject.plpl
MARKA – MARKETING – PUBLIC RELATIONS – REKLAMA – WIZERUNEK
dc.titlepl
Kształtowanie wizerunku marki YES za pomocą reklamy i Public Relations
dc.title.alternativepl
Shaping the YES brand image through advertising and public relations
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
66
Views per month
Views per city
Warsaw
16
Krakow
12
Biale Blota
4
Leszno
3
Wroclaw
3
Gdansk
2
Lodz
2
Poznan
2
Świdnik
2
Bialystok
1

No access

No Thumbnail Available
Collections