Budowanie i zarządzanie marką osoby publicznej z wykorzystaniem mediów społecznościowych na przykładzie Magdy Gessler

master
dc.abstract.enSocial media have an enormous potential in conducting business. Thanks to them consumers are now being treated like special individuals, who are actively taking part in brands’ lifes, and not just like a sum of impersonal clients, who have no impact on business’ activity. Social media made a diametrically change in the way of communication between brands and their customers, that is based on creating relations, which have never been that accessible before. Social media make it possible for clients to have a direct contact with brands, without any barriers and limits and let the brands access a great audience in the real time. However, creating relations and managing them requires an intense efforts and involvement, and that is what this dissertation was written aboutpl
dc.abstract.plMedia społecznościowe mają ogromny potencjał w sferze prowadzenia biznesu i nie tylko. Sprawiły one, że zaczęto traktować ogół konsumentów jako wyjątkowe jednostki, aktywnie uczestniczące w życiu marek, a nie tylko sumę bezosobowych klientów, niemających wpływu na działalność przedsiębiorstw. Dzięki mediom społecznościowym diametralnie zmieniono sposób komunikowania się marek ze swoimi odbiorcami, opierając go o budowanie relacji, co nigdy wcześniej nie było tak bardzo przystępne. Media społecznościowe umożliwiają bezpośredni kontakt marki z odbiorcą, bez barier i ograniczeń, pozwalając docierać do ogromnej publiczności w czasie rzeczywistym. Budowanie relacji i zarządzanie nimi wymaga jednak wielkich starań i zaangażowania, co opisano w niniejszej pracy.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.contributor.advisorHandzel, Zbigniew - 128282 pl
dc.contributor.authorMachowska, Izabelapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerHandzel, Zbigniew - 128282 pl
dc.contributor.reviewerBarańska, Marzenapl
dc.date.accessioned2020-07-27T19:46:50Z
dc.date.available2020-07-27T19:46:50Z
dc.date.submitted2018-10-17pl
dc.fieldofstudyzarządzanie mediamipl
dc.identifier.apddiploma-127342-179912pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/231231
dc.languagepolpl
dc.subject.enpersonal brand, social media, relationspl
dc.subject.plmarka osobista, media społecznościowe, relacjepl
dc.titleBudowanie i zarządzanie marką osoby publicznej z wykorzystaniem mediów społecznościowych na przykładzie Magdy Gesslerpl
dc.title.alternativeCreating and managing a brand of public person using social media based on example of Magda Gessler.pl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Social media have an enormous potential in conducting business. Thanks to them consumers are now being treated like special individuals, who are actively taking part in brands’ lifes, and not just like a sum of impersonal clients, who have no impact on business’ activity. Social media made a diametrically change in the way of communication between brands and their customers, that is based on creating relations, which have never been that accessible before. Social media make it possible for clients to have a direct contact with brands, without any barriers and limits and let the brands access a great audience in the real time. However, creating relations and managing them requires an intense efforts and involvement, and that is what this dissertation was written about
dc.abstract.plpl
Media społecznościowe mają ogromny potencjał w sferze prowadzenia biznesu i nie tylko. Sprawiły one, że zaczęto traktować ogół konsumentów jako wyjątkowe jednostki, aktywnie uczestniczące w życiu marek, a nie tylko sumę bezosobowych klientów, niemających wpływu na działalność przedsiębiorstw. Dzięki mediom społecznościowym diametralnie zmieniono sposób komunikowania się marek ze swoimi odbiorcami, opierając go o budowanie relacji, co nigdy wcześniej nie było tak bardzo przystępne. Media społecznościowe umożliwiają bezpośredni kontakt marki z odbiorcą, bez barier i ograniczeń, pozwalając docierać do ogromnej publiczności w czasie rzeczywistym. Budowanie relacji i zarządzanie nimi wymaga jednak wielkich starań i zaangażowania, co opisano w niniejszej pracy.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.contributor.advisorpl
Handzel, Zbigniew - 128282
dc.contributor.authorpl
Machowska, Izabela
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Handzel, Zbigniew - 128282
dc.contributor.reviewerpl
Barańska, Marzena
dc.date.accessioned
2020-07-27T19:46:50Z
dc.date.available
2020-07-27T19:46:50Z
dc.date.submittedpl
2018-10-17
dc.fieldofstudypl
zarządzanie mediami
dc.identifier.apdpl
diploma-127342-179912
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/231231
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
personal brand, social media, relations
dc.subject.plpl
marka osobista, media społecznościowe, relacje
dc.titlepl
Budowanie i zarządzanie marką osoby publicznej z wykorzystaniem mediów społecznościowych na przykładzie Magdy Gessler
dc.title.alternativepl
Creating and managing a brand of public person using social media based on example of Magda Gessler.
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available