Wpływ reklamy Coca-cola na zachowania konsumenckie

master
dc.abstract.enMy thesis shows how a well-conducted advertising campaign allows to increase brand awareness among potential consumers. In my study, the goal was to pay attention to the reception of advertising messages of the Coca-Cola brand by consumers. In the first chapter, I've characterized the concept of advertising with its types and functions. In the second chapter, I've described the psychological aspects of advertising affecting consumer behavior. The last chapter of the work was devoted to the analysis of the conducted own research.pl
dc.abstract.plPraca wskazuje jak dobrze poprowadzona kampania reklamowa pozwala na zwiększenie świadomości marki wśród potencjalnych odbiorców. W moim opracowaniu celem było zwrócenie uwagi na przedstawienie odbioru przekazów reklamowych marki Coca-Cola przez konsumentów. W rozdziale pierwszym zostało scharakteryzowane pojęcie reklamy oraz jej rodzaje i funkcje. W rozdziale drugim zostały opisane aspekty psychologiczne reklamy wpływające na zachowania konsumentów. Natomiast ostatni rozdział pracy został poświęcony analizie prowadzonych badań własnych.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorSławik, Annapl
dc.contributor.authorKurecka, Wiktoriapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerSławik, Annapl
dc.contributor.reviewerWziątek-Staśko, Annapl
dc.date.accessioned2023-10-19T21:50:37Z
dc.date.available2023-10-19T21:50:37Z
dc.date.submitted2023-10-18pl
dc.fieldofstudymarketing i logistykapl
dc.identifier.apddiploma-169565-311333pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/321542
dc.languagepolpl
dc.subject.enadvertising, Coca-Cola, campaign, brand, consumentpl
dc.subject.plreklama, Coca-Cola, kampania, marka, konsumencipl
dc.titleWpływ reklamy Coca-cola na zachowania konsumenckiepl
dc.title.alternativeImpact of Coca-cola advertising on consumer behaviorpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
My thesis shows how a well-conducted advertising campaign allows to increase brand awareness among potential consumers. In my study, the goal was to pay attention to the reception of advertising messages of the Coca-Cola brand by consumers. In the first chapter, I've characterized the concept of advertising with its types and functions. In the second chapter, I've described the psychological aspects of advertising affecting consumer behavior. The last chapter of the work was devoted to the analysis of the conducted own research.
dc.abstract.plpl
Praca wskazuje jak dobrze poprowadzona kampania reklamowa pozwala na zwiększenie świadomości marki wśród potencjalnych odbiorców. W moim opracowaniu celem było zwrócenie uwagi na przedstawienie odbioru przekazów reklamowych marki Coca-Cola przez konsumentów. W rozdziale pierwszym zostało scharakteryzowane pojęcie reklamy oraz jej rodzaje i funkcje. W rozdziale drugim zostały opisane aspekty psychologiczne reklamy wpływające na zachowania konsumentów. Natomiast ostatni rozdział pracy został poświęcony analizie prowadzonych badań własnych.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Sławik, Anna
dc.contributor.authorpl
Kurecka, Wiktoria
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Sławik, Anna
dc.contributor.reviewerpl
Wziątek-Staśko, Anna
dc.date.accessioned
2023-10-19T21:50:37Z
dc.date.available
2023-10-19T21:50:37Z
dc.date.submittedpl
2023-10-18
dc.fieldofstudypl
marketing i logistyka
dc.identifier.apdpl
diploma-169565-311333
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/321542
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
advertising, Coca-Cola, campaign, brand, consument
dc.subject.plpl
reklama, Coca-Cola, kampania, marka, konsumenci
dc.titlepl
Wpływ reklamy Coca-cola na zachowania konsumenckie
dc.title.alternativepl
Impact of Coca-cola advertising on consumer behavior
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available
Collections