Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Strategia employer brandingu na przykładzie firmy z branży IT
The employer branding strategy on the example of an IT company
marka – employer branding – IT – zarządzanie zasobami ludzkimi – przedsiębiorstwo
brand – employer branding – IT – human resources management – enterprise
Posiadanie przez firmę własnej, silnej marki oraz skuteczne nią zarządzanie jest dla przedsiębiorstwa silnym instrumentem konkurencyjnym. Z uznanej marki klienci czerpią znaczące korzyści emocjonalne, co ma bezpośrednie oddziaływanie na wzrost wartości usług czy produktu dla klienta. Współczesne zarządzanie zasobami ludzkimi przyjmuje różne wyzwania dotyczące przede wszystkim przyciągania i zatrzymywania najbardziej wydajnych i utalentowanych pracowników w firmie, ponieważ, żeby móc konkurować na rynku pracy, przedsiębiorstwa muszą odróżniać się od innych i proponować lepsze warunki pracy, co w dużym stopniu mogą zapewnić różne działania employer brandingowe. Employer branding coraz częściej staje się istotnym elementem zarządzania zasobami ludzkimi oraz sukcesu organizacji, a rywalizacja o talenty, szczególnie w branży IT, staje się coraz bardziej intensywna. W pracy przeanalizowano rodzaje marek i employer brandingu, ich powiązanie i oddziaływanie na sukces firmy. Opisano sposoby budowania silnej marki, a także pokazano, w jaki sposób dobrze ukształtowana strategia employer brandingu może ułatwić proces rekrutacyjny, zminimalizować koszty związane z rekrutacją, przyciągnąć najbardziej utalentowanych specjalistów, służyć stworzeniu pozytywnej atmosfery w pracy na przykładzie firmy „Skelia” z branży IT.
A powerful brand and an effective management gives each company a strong competitive instrument. Nowadays human resources management takes various challenges focused primarily on attracting and retaining the most productive and talented employees in a company. In order to stay competitive on the labor market, enterprises have to differentiate themselves from others and propose better working conditions, which can largely be ensured by various employer branding activities. Employer branding becomes an important part of human resources management and organization’s success. Competition for talents, especially in the IT industry, is getting more and more intensive. The master`s thesis contains an analysis of the types of brands and employer branding, their connection and impact on a company's success. It also describes the ways of building a strong brand and shows how the well-shaped employer branding strategy can facilitate the recruitment process, minimize the costs connected with recruitment, to attract the most talented individuals and to serve the creation of a positive atmosphere at work on the example of the IT company "Skelia".
dc.abstract.en | A powerful brand and an effective management gives each company a strong competitive instrument. Nowadays human resources management takes various challenges focused primarily on attracting and retaining the most productive and talented employees in a company. In order to stay competitive on the labor market, enterprises have to differentiate themselves from others and propose better working conditions, which can largely be ensured by various employer branding activities. Employer branding becomes an important part of human resources management and organization’s success. Competition for talents, especially in the IT industry, is getting more and more intensive. The master`s thesis contains an analysis of the types of brands and employer branding, their connection and impact on a company's success. It also describes the ways of building a strong brand and shows how the well-shaped employer branding strategy can facilitate the recruitment process, minimize the costs connected with recruitment, to attract the most talented individuals and to serve the creation of a positive atmosphere at work on the example of the IT company "Skelia". | pl |
dc.abstract.pl | Posiadanie przez firmę własnej, silnej marki oraz skuteczne nią zarządzanie jest dla przedsiębiorstwa silnym instrumentem konkurencyjnym. Z uznanej marki klienci czerpią znaczące korzyści emocjonalne, co ma bezpośrednie oddziaływanie na wzrost wartości usług czy produktu dla klienta. Współczesne zarządzanie zasobami ludzkimi przyjmuje różne wyzwania dotyczące przede wszystkim przyciągania i zatrzymywania najbardziej wydajnych i utalentowanych pracowników w firmie, ponieważ, żeby móc konkurować na rynku pracy, przedsiębiorstwa muszą odróżniać się od innych i proponować lepsze warunki pracy, co w dużym stopniu mogą zapewnić różne działania employer brandingowe. Employer branding coraz częściej staje się istotnym elementem zarządzania zasobami ludzkimi oraz sukcesu organizacji, a rywalizacja o talenty, szczególnie w branży IT, staje się coraz bardziej intensywna. W pracy przeanalizowano rodzaje marek i employer brandingu, ich powiązanie i oddziaływanie na sukces firmy. Opisano sposoby budowania silnej marki, a także pokazano, w jaki sposób dobrze ukształtowana strategia employer brandingu może ułatwić proces rekrutacyjny, zminimalizować koszty związane z rekrutacją, przyciągnąć najbardziej utalentowanych specjalistów, służyć stworzeniu pozytywnej atmosfery w pracy na przykładzie firmy „Skelia” z branży IT. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.area | obszar nauk społecznych | pl |
dc.contributor.advisor | Rosiński, Jerzy | pl |
dc.contributor.author | Shtohryn, Nadiia | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Rosiński, Jerzy | pl |
dc.contributor.reviewer | Dyląg, Anna - 127842 | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-27T20:22:14Z | |
dc.date.available | 2020-07-27T20:22:14Z | |
dc.date.submitted | 2018-10-10 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie zasobami ludzkimi | pl |
dc.identifier.apd | diploma-127956-217188 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/231776 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | brand – employer branding – IT – human resources management – enterprise | pl |
dc.subject.pl | marka – employer branding – IT – zarządzanie zasobami ludzkimi – przedsiębiorstwo | pl |
dc.title | Strategia employer brandingu na przykładzie firmy z branży IT | pl |
dc.title.alternative | The employer branding strategy on the example of an IT company | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |