Strategia employer brandingu na przykładzie firmy z branży IT

master
dc.abstract.enA powerful brand and an effective management gives each company a strong competitive instrument. Nowadays human resources management takes various challenges focused primarily on attracting and retaining the most productive and talented employees in a company. In order to stay competitive on the labor market, enterprises have to differentiate themselves from others and propose better working conditions, which can largely be ensured by various employer branding activities. Employer branding becomes an important part of human resources management and organization’s success. Competition for talents, especially in the IT industry, is getting more and more intensive. The master`s thesis contains an analysis of the types of brands and employer branding, their connection and impact on a company's success. It also describes the ways of building a strong brand and shows how the well-shaped employer branding strategy can facilitate the recruitment process, minimize the costs connected with recruitment, to attract the most talented individuals and to serve the creation of a positive atmosphere at work on the example of the IT company "Skelia".pl
dc.abstract.plPosiadanie przez firmę własnej, silnej marki oraz skuteczne nią zarządzanie jest dla przedsiębiorstwa silnym instrumentem konkurencyjnym. Z uznanej marki klienci czerpią znaczące korzyści emocjonalne, co ma bezpośrednie oddziaływanie na wzrost wartości usług czy produktu dla klienta. Współczesne zarządzanie zasobami ludzkimi przyjmuje różne wyzwania dotyczące przede wszystkim przyciągania i zatrzymywania najbardziej wydajnych i utalentowanych pracowników w firmie, ponieważ, żeby móc konkurować na rynku pracy, przedsiębiorstwa muszą odróżniać się od innych i proponować lepsze warunki pracy, co w dużym stopniu mogą zapewnić różne działania employer brandingowe. Employer branding coraz częściej staje się istotnym elementem zarządzania zasobami ludzkimi oraz sukcesu organizacji, a rywalizacja o talenty, szczególnie w branży IT, staje się coraz bardziej intensywna. W pracy przeanalizowano rodzaje marek i employer brandingu, ich powiązanie i oddziaływanie na sukces firmy. Opisano sposoby budowania silnej marki, a także pokazano, w jaki sposób dobrze ukształtowana strategia employer brandingu może ułatwić proces rekrutacyjny, zminimalizować koszty związane z rekrutacją, przyciągnąć najbardziej utalentowanych specjalistów, służyć stworzeniu pozytywnej atmosfery w pracy na przykładzie firmy „Skelia” z branży IT.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorRosiński, Jerzypl
dc.contributor.authorShtohryn, Nadiiapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerRosiński, Jerzypl
dc.contributor.reviewerDyląg, Anna - 127842 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T20:22:14Z
dc.date.available2020-07-27T20:22:14Z
dc.date.submitted2018-10-10pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie zasobami ludzkimipl
dc.identifier.apddiploma-127956-217188pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/231776
dc.languagepolpl
dc.subject.enbrand – employer branding – IT – human resources management – enterprisepl
dc.subject.plmarka – employer branding – IT – zarządzanie zasobami ludzkimi – przedsiębiorstwopl
dc.titleStrategia employer brandingu na przykładzie firmy z branży ITpl
dc.title.alternativeThe employer branding strategy on the example of an IT companypl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
A powerful brand and an effective management gives each company a strong competitive instrument. Nowadays human resources management takes various challenges focused primarily on attracting and retaining the most productive and talented employees in a company. In order to stay competitive on the labor market, enterprises have to differentiate themselves from others and propose better working conditions, which can largely be ensured by various employer branding activities. Employer branding becomes an important part of human resources management and organization’s success. Competition for talents, especially in the IT industry, is getting more and more intensive. The master`s thesis contains an analysis of the types of brands and employer branding, their connection and impact on a company's success. It also describes the ways of building a strong brand and shows how the well-shaped employer branding strategy can facilitate the recruitment process, minimize the costs connected with recruitment, to attract the most talented individuals and to serve the creation of a positive atmosphere at work on the example of the IT company "Skelia".
dc.abstract.plpl
Posiadanie przez firmę własnej, silnej marki oraz skuteczne nią zarządzanie jest dla przedsiębiorstwa silnym instrumentem konkurencyjnym. Z uznanej marki klienci czerpią znaczące korzyści emocjonalne, co ma bezpośrednie oddziaływanie na wzrost wartości usług czy produktu dla klienta. Współczesne zarządzanie zasobami ludzkimi przyjmuje różne wyzwania dotyczące przede wszystkim przyciągania i zatrzymywania najbardziej wydajnych i utalentowanych pracowników w firmie, ponieważ, żeby móc konkurować na rynku pracy, przedsiębiorstwa muszą odróżniać się od innych i proponować lepsze warunki pracy, co w dużym stopniu mogą zapewnić różne działania employer brandingowe. Employer branding coraz częściej staje się istotnym elementem zarządzania zasobami ludzkimi oraz sukcesu organizacji, a rywalizacja o talenty, szczególnie w branży IT, staje się coraz bardziej intensywna. W pracy przeanalizowano rodzaje marek i employer brandingu, ich powiązanie i oddziaływanie na sukces firmy. Opisano sposoby budowania silnej marki, a także pokazano, w jaki sposób dobrze ukształtowana strategia employer brandingu może ułatwić proces rekrutacyjny, zminimalizować koszty związane z rekrutacją, przyciągnąć najbardziej utalentowanych specjalistów, służyć stworzeniu pozytywnej atmosfery w pracy na przykładzie firmy „Skelia” z branży IT.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Rosiński, Jerzy
dc.contributor.authorpl
Shtohryn, Nadiia
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Rosiński, Jerzy
dc.contributor.reviewerpl
Dyląg, Anna - 127842
dc.date.accessioned
2020-07-27T20:22:14Z
dc.date.available
2020-07-27T20:22:14Z
dc.date.submittedpl
2018-10-10
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie zasobami ludzkimi
dc.identifier.apdpl
diploma-127956-217188
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/231776
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
brand – employer branding – IT – human resources management – enterprise
dc.subject.plpl
marka – employer branding – IT – zarządzanie zasobami ludzkimi – przedsiębiorstwo
dc.titlepl
Strategia employer brandingu na przykładzie firmy z branży IT
dc.title.alternativepl
The employer branding strategy on the example of an IT company
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
67
Views per month
Views per city
Warsaw
20
Wroclaw
8
Krakow
7
Katowice
3
Lublin
3
Poznan
3
Jarocin
2
Lodz
2
Maserà di Padova
2
Pajeczno
2

No access

No Thumbnail Available