Dystrybucja jako element marketingu-mix w przedsiębiorstwie (na przykładzie Unimil S.A.)

licenciate
dc.abstract.enMarketing-mix is a concept consisting of four integral components: product, price, distribution and promotion. This thesis presents the theory of 4 Ps. An example of Unimil SA, a leader in the Polish market. The analysis and presentation of organization’s practices in the sphere of distribution. The sales analysis in distribution channels. Analysis of the main brand’s distribution development.pl
dc.abstract.otherMarketing-mix to koncepcja składająca się z czterech integralnych elementów: produktu, ceny, dystrybucji i promocji. W pracy przedstawiona teoria na temat 4 P. Przykład Unimil S.A., lidera w branży na polskim rynku. Analiza oraz prezentacja praktyk organizacji w sferze dystrybucji. Analiza sprzedaży w zaprezentowanych kanałach dystrybucji.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorJedynak, Piotr - 128512 pl
dc.contributor.authorOraczewska, Olgapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerJedynak, Piotr - 128512 pl
dc.contributor.reviewerMarcinkowski, Aleksander - 130320 pl
dc.date.accessioned2020-07-15T17:34:12Z
dc.date.available2020-07-15T17:34:12Z
dc.date.submitted2011-07-07pl
dc.fieldofstudyzarządzanie firmąpl
dc.identifier.apddiploma-58105-99667pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/172241
dc.subject.enmarketing-mix – place – price – product – promotionpl
dc.subject.othercena – dystrybucja –marketing-mix – produkt – promocjapl
dc.titleDystrybucja jako element marketingu-mix w przedsiębiorstwie (na przykładzie Unimil S.A.)pl
dc.title.alternativeDistribution as a part of a company's marketing mix (based on an example of Unimil S.A)pl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Marketing-mix is a concept consisting of four integral components: product, price, distribution and promotion. This thesis presents the theory of 4 Ps. An example of Unimil SA, a leader in the Polish market. The analysis and presentation of organization’s practices in the sphere of distribution. The sales analysis in distribution channels. Analysis of the main brand’s distribution development.
dc.abstract.otherpl
Marketing-mix to koncepcja składająca się z czterech integralnych elementów: produktu, ceny, dystrybucji i promocji. W pracy przedstawiona teoria na temat 4 P. Przykład Unimil S.A., lidera w branży na polskim rynku. Analiza oraz prezentacja praktyk organizacji w sferze dystrybucji. Analiza sprzedaży w zaprezentowanych kanałach dystrybucji.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Jedynak, Piotr - 128512
dc.contributor.authorpl
Oraczewska, Olga
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Jedynak, Piotr - 128512
dc.contributor.reviewerpl
Marcinkowski, Aleksander - 130320
dc.date.accessioned
2020-07-15T17:34:12Z
dc.date.available
2020-07-15T17:34:12Z
dc.date.submittedpl
2011-07-07
dc.fieldofstudypl
zarządzanie firmą
dc.identifier.apdpl
diploma-58105-99667
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/172241
dc.subject.enpl
marketing-mix – place – price – product – promotion
dc.subject.otherpl
cena – dystrybucja –marketing-mix – produkt – promocja
dc.titlepl
Dystrybucja jako element marketingu-mix w przedsiębiorstwie (na przykładzie Unimil S.A.)
dc.title.alternativepl
Distribution as a part of a company's marketing mix (based on an example of Unimil S.A)
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
123
Views per month
Views per city
Warsaw
29
Wroclaw
13
Gdansk
12
Słupsk
6
Krakow
5
Zielona Góra
4
Bialystok
3
Dublin
3
Sosnowiec
3
Bielany Wroclawskie
2

No access

No Thumbnail Available