Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Wybór i postrzeganie dostawcy usług w e-marketingu. Studium przypadku - portal www.e-biurowce.pl.
biurowce - e-marketing - nieruchomości – portal
office building – e-marketing – real estate - website
Tematem niniejszej pracy była analiza wyboru i postrzegania dostawcy usług w e-marketingu na przykładzie portalu www.e-biurowce.pl. Głównym celem było poznanie opinii użytkowników i klientów serwisu na temat świadczonych usług. Szczególna uwaga została zwrócona na specyfikę i znaczenie pojęcia e-marketingu w dzisiejszych czasach.Na potrzeby pracy skonstruowana została ankieta własna badająca opinie użytkowników i klientów portalu e-biurowce. Za pomocą metody analizy studium przypadku, scharakteryzowano zastosowanie narzędzi e-marketingu przez konkretnego oferenta. Przeprowadzone badania miały na celu uzyskanie wiedzy na temat czynników determinujących wybór dostawcy usług, w tym przypadku portalu e-biurowce. Drugim obszarem badań była charakterystyka postrzegania portalu przez jego użytkowników. Analiza badań potwierdziła, że większość użytkowników portalu postrzega go jako funkcjonalny i przystępny w obsłudze (51%). Co interesujące, nie widzą oni także potrzeby udoskonalania go oraz wprowadzania dodatkowych zmian (64%). Analiza czynników decydujących o wyborze portalu wykazała, że największy wpływ ma atrakcyjność usług w ofercie reklamowej. Takiego zdania jest prawie połowa klientów portalu (42%). Ponadto, weryfikacja zebranych danych pokazała, że klienci w większości oceniają współpracę na poziomie dobrym (59%), a nie jak zakładano- na bardzo dobrym (38%).
The study was designed to analyze the selection and perception of service provider in e-marketing. The analysis were based on the case study of the website e-biurowce.pl. The main objective was to discover the website users’ and clients’ opinion of rendered services. Special attention was paid to characteristics and meaning of the term “e-marketing” nowadays. An implemented survey, which tested the clients’ and users’ opinion of the e-biurowce.pl., was created for the needs of this paper. By analyzing the case study, the use of e-marketing tools was specified. The main goal of the research was to find and characterize factors which determine the choice of service provider, in this case the website e-biurowce.pl. Another area of the research was to characterize the perception of the website by its users. The analysis of the study confirmed that most of the users see the website as functional and accessible (51 per cent). Interestingly, they do not see the need to improve and innovate the website (64 per cent). Analysis of determinant factors for selection of the website showed that the utmost importance was given to the attractiveness of the services in the advertising offer. Such opinion was presented by almost half of the respondents (42 per cent). Moreover, verification of the data showed that clients mostly consider the cooperation as good (59 per cent), and not, as was assumed, as very good (38 per cent).
dc.abstract.en | The study was designed to analyze the selection and perception of service provider in e-marketing. The analysis were based on the case study of the website e-biurowce.pl. The main objective was to discover the website users’ and clients’ opinion of rendered services. Special attention was paid to characteristics and meaning of the term “e-marketing” nowadays. An implemented survey, which tested the clients’ and users’ opinion of the e-biurowce.pl., was created for the needs of this paper. By analyzing the case study, the use of e-marketing tools was specified. The main goal of the research was to find and characterize factors which determine the choice of service provider, in this case the website e-biurowce.pl. Another area of the research was to characterize the perception of the website by its users. The analysis of the study confirmed that most of the users see the website as functional and accessible (51 per cent). Interestingly, they do not see the need to improve and innovate the website (64 per cent). Analysis of determinant factors for selection of the website showed that the utmost importance was given to the attractiveness of the services in the advertising offer. Such opinion was presented by almost half of the respondents (42 per cent). Moreover, verification of the data showed that clients mostly consider the cooperation as good (59 per cent), and not, as was assumed, as very good (38 per cent). | pl |
dc.abstract.pl | Tematem niniejszej pracy była analiza wyboru i postrzegania dostawcy usług w e-marketingu na przykładzie portalu www.e-biurowce.pl. Głównym celem było poznanie opinii użytkowników i klientów serwisu na temat świadczonych usług. Szczególna uwaga została zwrócona na specyfikę i znaczenie pojęcia e-marketingu w dzisiejszych czasach.Na potrzeby pracy skonstruowana została ankieta własna badająca opinie użytkowników i klientów portalu e-biurowce. Za pomocą metody analizy studium przypadku, scharakteryzowano zastosowanie narzędzi e-marketingu przez konkretnego oferenta. Przeprowadzone badania miały na celu uzyskanie wiedzy na temat czynników determinujących wybór dostawcy usług, w tym przypadku portalu e-biurowce. Drugim obszarem badań była charakterystyka postrzegania portalu przez jego użytkowników. Analiza badań potwierdziła, że większość użytkowników portalu postrzega go jako funkcjonalny i przystępny w obsłudze (51%). Co interesujące, nie widzą oni także potrzeby udoskonalania go oraz wprowadzania dodatkowych zmian (64%). Analiza czynników decydujących o wyborze portalu wykazała, że największy wpływ ma atrakcyjność usług w ofercie reklamowej. Takiego zdania jest prawie połowa klientów portalu (42%). Ponadto, weryfikacja zebranych danych pokazała, że klienci w większości oceniają współpracę na poziomie dobrym (59%), a nie jak zakładano- na bardzo dobrym (38%). | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.contributor.advisor | Rosiński, Jerzy | pl |
dc.contributor.author | Sańpruch, Joanna | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Nęcki, Zbigniew - 130923 | pl |
dc.contributor.reviewer | Rosiński, Jerzy | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-24T17:48:38Z | |
dc.date.available | 2020-07-24T17:48:38Z | |
dc.date.submitted | 2013-07-08 | pl |
dc.fieldofstudy | psychologia w zarządzaniu | pl |
dc.identifier.apd | diploma-76519-151287 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/189168 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | office building – e-marketing – real estate - website | pl |
dc.subject.pl | biurowce - e-marketing - nieruchomości – portal | pl |
dc.title | Wybór i postrzeganie dostawcy usług w e-marketingu. Studium przypadku - portal www.e-biurowce.pl. | pl |
dc.title.alternative | Selection and perception of service provider in e-marketing. Case study – website e-biurowce.pl | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |